Kahramanlar

229 11 0
                                    

Alvina Seina : Niora dünyasının prensesi. Dört elemente de hükmedebiliyor. Ama asıl elementi ateş. Soylular da halk gibi tek elemente hükmedebilir ama muhakkak onlara hediye olarak verilmiş bir element daha vardır. Seina dört elemente de sahip ama en iyi kullandığı iki element var. Biri ateş diğeri de hava.. yani herkes öyle sanıyor. Prenses kayıp. Savaş çıktı karanlıkla. İsyan! Prenses savaş sırasında bir ay tutsak tutuldu. Ve bir ayın sonunda krallığa geri döndü. Ama soğuktu herkese karşı. Ve zaten o olaydan sonra karanlıkla anlaşma yaptı ve kendi hafızasını silerek kendini dünyaya gönderdi. Ailesini çok seviyor. Ama buna mecburdu.

Andreis Sein : Niora dünyasının prensi. Su elementine hükmediyor. Tabii ikinci az da olsa kullanabildiği elementi de hava. Savaş sırasında prenses kaybolduğunda deliye döndü. Prenses ansızın ortaya çıktığında herkes Prenses'e yerini sorarken o ona hiçbirşey demedi. Dönmesi önemliydi onun için. Ama prenses ona soğuk davranıyordu. Birtek ona da değil herkese. Aldırmadı.... Ama bir gün.. Prenses yok oldu. Gözlerinin önünde kendini feda etmesini izledi. Kardeşi kendini ırkı için feda etmişti. Seina gidince eskisi gibi samimi değil de içine kapanık biri halini aldı. Eskiden rütbesini kullanmazdı ama artık öyle değildi. yıllar onu inatçı, yıkık, sert birine dönüştürdü. İnsanlara değer vermez oldu. Tek istediği kardeşinin geri dönmesi.

Alberto : Niora dünyasının Kralı. Havaya hükmediyor ve ona verilen hediye de ateş. Bu karakterimiz halkına ve ailesine çok bağlı yani öyleydi. Bazen onun nasıl bir Kral olduğu tartışıyordu. Çünkü o kadar canlıydı, o kadar hareketliydi ki. Bu enerjiyi de ailesinden alıyordu. Saray regarenkti. Ama ailelerinden biri eksilince hemde o kişi biricik kızı olunca Kral yıkıldı. Bütün herşeyi bıraktı. Kızını aramaya koyuldu. Kendi bile dünyaya gitti. Ama çabaları boşaydı. Prensesin izine bile rastlayamadılar. Karanlık büyük bir boşluktaydı. Canlılık yerini kuru yapraklara, kuru topraklara bıraktı.

Adalia : Niora dünyasının Kraliçesi. Su elementine hükmediyor. Tabii hediyesi de toprak. Kendisi ana krallığın kraliçesi olmadan önce de komşu topraklardan birinin prensesiydi. Küçüklüğünden beri hep kurallara karşı eğitildi. O yüzden bazen kurallara fazla takabiliyor. Çocuklarınıda hep kurallara göre egitti. Zeki ve çevik bir kadın. Kralla birbirlerine büyük bir aşkla bağlılar. Ailesine çok değer veriyor. Ama işte şu 20 yıldır hiçbir şey yolunda değil. Herkese daha katı davranmaya başladı eskisine göre. Acı çekiyor. Kızını özlüyor. O bir anne. Ve iki yıl önce az da olsa o kara günleri neşelendirecek bir sürpriz gerçekleşti.

Dacre : Ve bu karakterimizde küçük prensimiz. İki yaşında. O bizim küçük sürprizimiz. Daha güçleri ortaya çıkmadı çünkü çok küçük. Velihatların sırtlarında taç işareti vardır ve tacın etrafını hangi güce sahipse o gücün sembolü doldurur. Ama daha küçük prensin sırtındaki işaretin etrafında gücünü simgeleyen işaretler çıkmadı. Bu küçük kahramanımız ileriki bölümlerde karşımıza çıkacak.

Addis - Adamm - Valerie : Addis ve Addam hava elementine, Valerie ise toprak elementine sahip. Bu üçü prens ve prensesle aynı gün ve aynı saatte doğdular, aynı kan akıyor damarlarından. Konsey Lordlarının çocukları üçüde . Onlar özel bir bağla bağlı birbirlerine. Tanrı da onlara bu hediyeyi vermişti. Onlar birbirlerinin duygularını hisseder bazende birbirlerinin düşüncelerine girebilirler. Her biri birbirini kardeşi gibi seviyor.

Rosemary : Dünyada normal bir hayat süren normal bir kız. Tabii o öyle sanıyordu. Oysa ki etrafında ki hiçbir şey normal değildi. O ise bunları 16 yıl sonra öğreniyordu. Ama ailesi tarafından değil de kötü insanlar tarafından. Ona zarar vermek isteyen belkide öldürmek isteyen insanlar tarafından. Kendini bildi bileli aklı bazı şeylere ermeye başladığından, iyiyi kötüyü ayırt edebilmeye başladığından beri kâbus görüyor. İki hafta kadar önce saldırıya uğradı ve kıl payı kurtuldu. O zaman, onlardan kaçarken fark etti güçlerinin olduğunu ama öğrendiği tek şey o değildi prensesle aynı özellikleri taşıyordu. Ve etrafında hiç normal olmayan, onu dedirtecek seviyeye getiren olaylar yaşıyor. Bakalım neler olacak..

Leonard : Rosemary'nin abisi. Kardeşine herkesten çok değer veriyor. Onu kaybetmeyi göze alamaz. Kötü şeylerin olduğunun farkında. Kardeşi için savaşmaya hazır. Bir aslan gibi avlayacağı hayvanları bekliyor. Gücü hava.

Kevin : Rosemary 'nin babası. Krallıktan savaş dolayısıyla kaçtı. Ve dünya macerasında Adela ile karşılaştı. Evlendiler ve iki çocukları oldu. Rose'un güçlerinin olmadığını düşündüler. Bu normaldi. Ama sonradan kızlarının çok güçlü olduğunu öğrendiler. Prenses gibi bütün elementleri hükmediyordu. Prenses kayıp. Endişeliler. Kızına bir şey olmasını istemiyor.

Adela : Rose 'un annesi. Su ementine sahip. Sevecen bir kadın. Ailesine çok bağlı. Ama kızı için endişeli. Onu kaybetmek istemiyor. Sürekli bir çözüm arayışında..

Rick : Bu karakeimiz Niora dünyasına hava elementi Lord'nun oğlu ve aynı zamanda Niora akademisinin hava elementi bölümünün savaş sanatları hocası. Elementinde oldukça usta. Bu arada Lilly adında kendini birşey sanan sinsi bir kızla nişanlı. Oldukça yakışıklı birisi. Ilerleyen zamanda prensesle yolları kesişecek.

-Şimdilik karakterler bu kadar ama ilerleyen zamanlarda ekleme yapacağıma emin olabilirsiniz. -

Suya Düşen KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin