נ.מ כללית
יום למחרת המועדון התחיל לעבוד מאוחר מהרגיל ביגלל שיונגי החליט לבדוק שהכל בסדר לפני הפתיחה,אתמול לא הייתה עבודה ביגלל כל הבדיקות וכל הדברים העלו.
שעה לפני פתיחת המועדון גימין וכל עובדי המועדון התחילו להיתארגן,הזונות התחילו להיתאפר ולהיתלבש בהתאם,הברמנים סידרו את האלכוהול ויונגי סידר את המצלמות החדשות שהוא התקין בכל רחבי המועדון בשביל לראות שהכל בסדר. לאחר כמה זמן כולם היו מוכנים ונעמדו במקומות של העבודה שלהם, יונגי אמר לשמורים להכניס את כולם ולבדוק שאין אליהם שום דבר חשוד וכל מי שחשוד לא להכניס אותו למועדון.
אנשים התחילו להיכנס לבפנים ולהזמין המון משקעות חריפים וכמה ישר הלכו לחדר עם זונה שהם בחרו וכך גם עשו לגימין, אחד הבחורים בחר בוא ושילם במזכירות וניכנס איתו לחדר הV.I.F.
נ.מ גימין
אחד הלקוחות הקבועים שלי לקח אותי לחדר ה V.I.F,כבר ידעתי מה הולך לקרואת ושאני הולך לסבול *אני לא אוהב את הסדיסט הזה* חשבתי נאנח מבין שאין לי משהו אחר לעשות חוץ מלסבול בשקט ולסיים את החודש הזה *אני לא נישאר להיות זונה זה בטוח!* קבעתי לעצמי במחשבות ונכנסתי לחדר יחד עם הלקוח שלי, הוא ניכנס להתקלח ואני הוצאתי מהארון את הלבוש שהוא הכי אוהב.
החלפתי לבגדים שהוצאתי ושכלכך שנאתי *הם כלכך צמודים,חשופים וכלכך לא נוחים אבל הוא אוהב את זה...* חשבתי נאנח.לא הספקתי להבין מה הולך כאשר הלקוח כבר יצא מהמקלחת ערום לחלוטין והפיל אותי לריצפה, נפלתי נעמד על ארבעה על הריצפה מוציא הנאחת כאב קטנה וזה רק העלה לבחור את החיוך,הוא הוריד מימני את המיכנס שורט הקצר שהיה עלי הוא הסתכל על התחת שלי בחיוך ערמומי, "כמה זמן לא ראיתי את התחת הקטן והיפיפה הזה" הוא אמר מלטף אותה *יומים* חשבתי לעצמי בגילגול עיניים.
"טוב בייבי שלי בוא תספור עד 10" הוא אמר ואני ישר הבנתי מה הולך לקראת עכשיו ולפני שהספקתי להגיב הוא הביא לי סטירה חזקה לתחת שלי נהפכה להיות אדומה וכאב של צריבה הורגש בחוזקה,"אחד" מילמלתי בכאב מנסה להשמיע כמה שפחות קולות. הוא הביא לי עוד עוד מכות עד שזה הגיע ל10 והוא ישר החדיר את איברו הקשה שעמד עוד ממזמן מהקולות כאב שהוצאתי מהסטירות שלו *סדיסט מיזדיין* חשבתי לעצמי מתחיל לגנוח מכאב *כשאנשים נהנים מסקס גימין סובל מכאב* אמרתי לעצמי מנסה להחזיק את עצמי מלא לבכות.
נ.מ כללית
במזן שגימין סובל עם הלקוח הסדיסט שלו בקצה השני שאל המועדון יושב לו יונגי ומיסתכל על כל זה דרך המצלמות במישרד שלו.יונגי מרגיש בתוכו הרגשה מוזרה שאף פעם לא הרגיש רק שיונגי לא יודע שלהרגשה הזאת קוראים קנאה ועוד קנאה מאוד חזקה עם רצון גדול לרצוח את אותו האדם הפוגע בילד הקטן ומסכן הזה.אך בין כל הקנאה הזאת ומכל מה שקורה,יונגי לא שם לב לאיברו העומד והקשה שלו שהופיע רק מלהסתכל על גימין בחליפה הזאת.
יונגי מבין שהוא לא היה אמור לראות את כל זה אבל היה לו כלכך חבל על הנער המיסכן שהוא החליט לראות מה עושים לו ולא שם לב איך ניסחף לזה ולא יכל להוריד את מבטו מהמסך המחשב שלו אפילו לא לשניה.
הוא לא שם לב איך ידו ירדה לאט לאט לאיברו והתחילה לגעת ולענג את עצמו לאט לאט בזמן ששמוע את הגניחות הכאב של גימין שכלכך רצה שהם היו מאונג ולא מכאב.אחרי כמה זמן הבחור סוף סוף הפסיק להתעלל בנער המסכן ויונגי הספיק לגמור מהסצנה הנורא אינטימית הזאת שהוא בכלל לא היה אמור לראות אותה. הבחור יצא מהחדר משאיר את גימין שכוב על הריצפה חסר כוחות וחסר בגדים.
יונגי כלכך לא אהב את המראה הזה שהוא יצא מהמשרד שלו והלך על החדר שבוא נימצא גימין,הוא ניכנס מסתכל על הנער המסתכל שבקושי הרים את מבטו והיה מופתע מלראות את הבוס החדש שלו עומד ומסתכל אליו.
גימין לא ידע איפה לקבור את עצמו, הוא היה כלכך חסר עונים על הריצפה עירום והוא אפילו להצליח לקום או לדבר ולהסביר את הסיטואציה אבל יונגי הבין הכל בלי שום מילה.
הוא הרים אותו על ידיו והלך על אחד החדרים שהיה פנוי באותו הרג, משכיב את גימין על מיטה ושם אליו שמיכה.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
הינה לכם פיצוי קטן על הזמן שלא היינו כאן וביגלל שהפרק הקודם יצא קצר החלתנו להוציא עוד פרק
חג שמח לכולם 3>
YOU ARE READING
ג'ימין זונה
Fiksi Penggemar"טוב מכאן יש לך שתי אפשריות,אפשרות אחת זה להתפטר ולקחת את הכסף שלך ולהתחיל את החיים מההתחלה עם הכסף שלך. אופציה שניה זה להישאר פה ולעבוד כעזור שלי והכסף ישאר אצלי וכל פעם שתרצא תגיד לי ואני אביא לך. במה תבחר?" שאלתי מיסתכל אליו. גימין עבד כזונה לא מ...