Hello cankuşlarım!!!
Yeni bölümle karşınızdayım. Biliyorum bölüm gecikmelerinden dolayı beni yargılıyorsunuz lakin arkadaşlar inanınki elimden geldiğince erken atmaya çalışıyorum bu aralar calıştığım iş yerinde sıkıntılar oluştuğu için sürekli mesailerde kalıyorum umarım beni anlarsınız? Şimdilik herkese iyi okumalar diliyor sizleri bölümle baş başa bırakıyorum..."Gerçekleri bazen bilmek bilmemekten daha ağır gelir insana dersin ki bazen,"keşke bilmeseydim,ögrenmeseydim, duymasaydım. Lakin hayat öyle birşey ki duymak istemediğin şeyleri sana yaşata yaşata öğretiyordu hep."
Uykusuz_geceler33
______________________________________Kış gelir masmavi gökyüzü o ışıltısını bırakır yerine simsiyah bir gökyüzü karşılar insanı.
İç karartıcı bir ton...
Ölüm kokan bir gökyüzü...Tıpkı bu gezegenin varolan aydınlığı ve karanlığı gibi. Aydınlıklar hep gözükür insana ama karanlıklar hep saklı kalır,görünmez.
Bazen görmek istersin karanlığı, bazense o aydınlığın içinde karanlık bulur ansızın seni.
İşte o an gerçek bir dünayayı tanırsın ya o an o uçsuz bucaksız karanlıkta kaybolursun yada o an aydınlık için savaşırsın.
"Peki ben bu hikayede annemin karanlığını kendi aydınlığımla bitirebilecek miydim? Yoksa o karanlıkta boğulup gidecek miydim? bu düşünceler belirsizlik simgeleriyle dolanıyordu artık."
Şuan kör bir dilsiz,sağır bir insan olsaydım belki bana daha cazip gelirdi herşey. Sahiden biz insanoğlu neydik,neden yaratıldık? Aklımızda anlamsız sorular.Aslında herşey çok açık net. Bu dünya birer korku mekanı,biz insanoğlu birer oyuncular, bazılarının hayatı dramdan ibaret iken bazılarının da paranomal idi. Lakin şu aşikardı ki mekan olarak dünya hep cehennemdi.
Yorgundum...
Bitkin...
Tükenmiş...
Duyduklarım öyle korkunçtu ki bu olanları sindirmem şuan asırları alsa yine nafile idi.Çaresizce Teyzemin ıslak gözlerine diktim her an ağlayacak gibi duran dolmuş gözlerimi." Şaka olduğunu söyle teyze. ya senin bu anlatıkların ne kadar saçma farkında mısın? Gerçek olması neredeyse imkansız birşey."
Teyzemin ıslak gözlerine rağmen sert duruşu söylediği şeyler karşısında herhangi bir şaka belirtisi göstermemesi beni dahada mahvederken şuan tam anlamıyla gerçek dünyadan kopmuş bir haldeydim.
"şu an yalan söylüyor bir halde mi gözüküyorum esila? Bak sana herhangi yalan söylemek gibi bir nedenim yok. biliyorum,bu duydukların çok zor ama hayat bir imtihandır kızım ve biz insanoğlu bununla yaşamayı bilmeliyiz. Şuan herşey sana karmaşık ve çok kötü geliyor lakin bunu düzeltmende senin elinde. Burdan git kendine yeni bir sayfa aç kızım,hayatını kurtar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Gözyaşları _ Cin Bebek(Seri1)Watty2021
Horror"ölüm." Diye fısıldadı karanlık. "Yaşam." Diye çığlık atıp Haykırdı aydınlık. Bense ölüm ve yaşam arasındaki o ince çizgide kısılıp kalmıştım. Ya ölümün esiri olacak karanlığın gölgesinde boğulup gidecektim, yada yaşam için savaşıp aydınlığın kanatl...