yukardaki kız ana karakterimiz olan esiladır... nasıl?
Öncelikle merhaba arkadaşlar aşağıdaki ki benim hikayemin video tanıtımımdır inanınki yapana kadar canım çıktı ve tabi burda paylaşana kadar da epey bir zaman harcadım inşallah beğenirsiniz tabi kanalımada abone olursanız mutlu olurum şimdilik iyi okumalar💖
Video tanıtımım🔻
Şarkı ismi : Gefflow : acizim
_____________________________________Allahın gazabını ve kudretini tahmin edebilir miyiz? bu imkansızın ötesi gibi birşey. Allah c.c demiştir ki,"ben insanları ve cinleri sadece bana kulluk etsinler diye yarattım." Ama malesef ki insan ve cinler Allahın kudretini ve gazabını haşa yok sayarak ona yüz çevirmiştir ki, işte bu insan ve cinler cehennemin en alt katında sonsuza kadar yanacaktır...
Esila, her zaman hayatın iyi yönünden bakan bir genç kızdır dola
yısıyla cinlere inanmaz bu tür şeylerin hurafe olduğunu düşünürdü ta ki, olayların başladığı o günün akşamında başına gelen şeylerden sonra...
Bu ona hayatın bir cezası mıydı yoksa Allahın onu bir sınaması mı? hiç bir fikri yoktu ama tek birşeyi biliyordu artık o eski esila olmamasıydı.
Henüz genç kızın bilmediği şeyler vardı hayatında. Ailesini bile tanıyamamıştı genç kız. Kaderi onun için gözyaşı dökerken bile o hiç birşey 'den habersiz neşe saçıyordu hayata!
Bu hikaye bir insan ve cin aşkı değildir bu hikaye tam tersi bir sınanma hikayesidir ama belli olmaz belki de aşkta doğar nefrette veya hiç ummadığınız şeylerde....
Masumiyet hiç bu kadar karanlık ve kana bürünmemişti!..
Günaha kölelik edenler elbet bir gün cehennemide tadacaktır. Her zaman başımız sadece sıkışınca Allahı anar onun kulu olduğumuzu yeni hatırlarız işte bu içimizdeki şeytanın kısa bir süreliğine yorulmuş olmasıdır...
"Karanlığı hiç bu kadar yakınımda hisetmemiştim oysa ben karanlıktan korkan bir kızdım şimdi ise karanlığın içinde tutsak kılınmış karanlığa her geçen gün alışmıştım..."
yıllar önce başlamıştı bu hikaye daha yeni asıl gün yüzüne çıkıyordu...
Peki siz değerli okuyucularım esilanın bu korku dolu hayatını öğrenmeye onunla bu anıları yaşamaya hazır mısınız?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Gözyaşları _ Cin Bebek(Seri1)Watty2021
Korku"ölüm." Diye fısıldadı karanlık. "Yaşam." Diye çığlık atıp Haykırdı aydınlık. Bense ölüm ve yaşam arasındaki o ince çizgide kısılıp kalmıştım. Ya ölümün esiri olacak karanlığın gölgesinde boğulup gidecektim, yada yaşam için savaşıp aydınlığın kanatl...