Bölüm1: Gwen Wright

518 41 133
                                    


//Bölüm2 31Aralık günü yayınlanacaktır. 31 Aralıktan itibaren 5 gün ara ile bir bölüm yayınlanacaktır ve bölümleri uzun tutmaya çalışacağım.//

İyi okumalar.<3

.

Gözlerinde hayatı bulduğum adam...

Herkesin küçükken ya da gençliğinde sevdiği bir çizgi karakter ya da idol aldığı bir oyuncu olmuştur. Bu hayranlık, sevgi, takıntı peki ya aşka dönüşebilir mi?

Başkaları için cevabı bilmesem de benim için, evet. Dönüşebiliyor.

Hayatından memnun bir kız da olmaduğum söylenemez bu yüzden çözümü kurgusal bir karakterde arıyorum. Evet ne düşündüğünüzü biliyorum, ancak deli değilim.

Masada duran küçük kare not kağıtlarına sıkıntıdan çizdiğim göz resimlerine bakarken yine konuştuğunu duydum. Zihnimdeki şiir balonlarını dağıttım. Kafamı kaldırma zahmetine girmeden ne diyeceğini dinledim.

"Pekala Gwenny, buraya gireli 26 dakika oldu ve senin tek söylediğin şey ismindi."

"Ne fark eder?" diye sordum.

Bu sorudan çok geçiştirme barındırıyordu. Karşımda ki psikolog da bunu benim kadar iyi biliyordu ki iç çekti. Bana baktığını hissettim, gözleri üzerimdeydi.

"Neden göz çiziyorsun mesela?"

Ofladım. Cidden, yarım saattir bu aptal odada olmak beni boğmuştu. İlk psikolog randevum- pardon zorla getirildiğim ilk psikolog randevum mu demeliyim?

Yeri gelmişken... Ben Gwen Wright, 16 yaşında 10. Sınıf bir lise öğrencisiyim. Okula geç başladım, bir sene kadar. Boktan bir bunalıma girip çıkmadığım dönemler, yani bu geçen yıldan bu güne kadar olan zamanı kapsıyor... Cidden iğrençti. Hâlâ öyle.

Psikolojik sorunlarım var. Buna karşın bu odada olmaktan hoşlanmamam biraz ters düşebilir. Şöyle ki, konuşmak isteseydim konuşurdum. Annemle. Annem sürekli konuşarak derdim sorunum ne varsa çözebileceğimi söylüyor. Bu iyi, çoğu anneye bakın. Kim, ne zaman çocuğunu karşısına alıp dertleşiyor? Sınırlı sayıdadır böyle aileler. Ama hayır. Benim annem olayı biraz abartıyor...

Annemle uzun süre ayrı kaldığımızdan mıdır nedir şuan pek anlaştığımız söylenemez. Onu seviyorum. Seviyorum ama işte... Bazen anlarsınız, insana da en sevdiği kişiler yaralar açar. Benimkide o tür bir şey.

"Gwen? Gwen en az bir soruma cevap verebilirdin... İyi misin, burada mısın Gwenny?"

Başımı iki yana hafif bir şekilde salladım. Karşımda ki kadına bakarken "Sence burada mıyım?" diye sordum alayla karışık bir tavırla.

Açıkçası aklımda ki tek düşünce Tom Marvolo Riddle'ın gözleri hanımefendi.

"Yine dalıp gittin."

Had canım? Ciddi olamazsın. (!)

"Annem çok şey anlatmış anlaşılan efendim. Ancak ben size tek kelime dahi anlatmam haberiniz olsun.

Telefonumu çıkarttım. Kadın "Ciddi misin?" diye hayretle sorarken ben omuz silktim ve Tiktok'a girdim.

Onu ne denli umursamadığımı görürse belki bu odadan çıkabilirim.

Keşfetimde dolaşıyordum. Çoğu kişinin tiktok keşfeti saçma sapan videolar ile dolu olur... Bilirsiniz, topluma ayak uyduran bi kısım vardır. Ben pek sevmem o kısımda bulunma durumunu. Benim keşfetimde şarkı sözlerinin olduğu editler vardı çoğunlukla. Biraz da yarı depresif videolar... Ve nadiren karşıma çıkan Harry Potter kurgusu ile ilgili videolar.

The Beyond Time ||Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin