.
Saat gecenin birini gösterirken ben daha yeni odama girmiş etrafıma bakınıyordum. Tüm gün okulu gezmiştim.
Daha doğrusu okulu geziyim derken kayboldum... Ama eğlenceliydi.
Garip...
Buradaki odam, aynı cr'deki odama benziyordu. Dekorasyon ve renk uyumu dışında, burasının havası daha büyülüydü tabii ki. Gri ve yeşil tonlarının hakim olduğu odamda yapay sarmaşıklar, penceremin önündeki saksılarda yetişen çiçekler odama ayrı bir hava katıyordu.
Öte yandan formamla uyumlu bina eşyalarımdan gözümü alamıyordum.
Gözlerim doldu, başardığıma buraya geldiğime inandıkça duygulanıyordum. İlk denemede yapabileceğim kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.
Artık beni seven bir ailem var...
Ben düşüncelerimle baş başayken açık olan camımdan içeriye giren baykuş refleks ile yerimden sıçramama sebep olmuştu.
Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle baykuşun getirdiği mektuba uzandım. Mektubu gagasından aldıktan sonra parmak uçlarımla tüylerini okşadım. Geri çekilip penceremden geri dönemk üzere çıktığında heyecanla gözlerimi mektubuma diktim.
Daha geleli bir gün olmamıştı ama ilk mektubumu almıştım!
Sevinçten alt dudağımı ısırdım. Kurumuş bal mumunu kırıp mektubumu açtım. Bu arada mektup Sirius- yani babamdandı.
SİRİUS BLACK BANA MEKTUP YAZDI- tamam sakiniz... Sakiniz...
Değiliz...
Dörde katlanmış sayfayı açıp titreyen parmaklarım arasında tutarken derin bir nefes aldım. Ve okumaya başladım.
Küçük Patiayağıma
Daha tatile bir hafta var biliyorum Gwen fakat erken haber yollamak istedim. Noel tatilinde Lupin ile bir işimiz var, seni görür görmez açıklayacağım ne olduğunu ancak şuan erken. İstersen tatilini Potter'lar ile beraber geirebilirsin kızım, Lily seni çok sever biliyorsun. Öte yandan yalnız takılmayı ve okulunu ne kadar sevdiğini biliyorum. Bu yüzden noel'i okulda geçirmek istersen anlarım ancak bana kararını mektupla bildir. Aklım sende kalmasın güzelim. Bu arada yule balosu için istediğin elbisen yolda, yarın sabah sana ulaşacaktır.
Son olarak Malfoylara gitmek yok. Kızımı elfe benzeyen bir elsaya emanet etmeyeceğim baştan söyleyeyim. Seni seviyorum!Seni çok seven Patiayak
Yüzümdeki tebbessümle mektubu ikiye katlayıp masaya koydum. Lucius'a elf kılıklı elsa demesine mi gülsem, bana karşı olan nazik tavrına mı sevinsem, yoksa başlı başına babamın Sirius olmasına coşsam mı bilemiyordum şuan.
Her şeyi bir kenarıya bırakıp sadece baba kız vakit geçirmek bile istedim bir an.
Tanrım.. O mükemmel bir baba.
Öte yandan yule balosunu tamamiyle unutmuştum. Ayrıca istediğim elbise? İyide ben script'e elbise eklemedim ki?
Akışına bırakmayı seçip üstüne fazla kafa yormadım. Mektubumu bir kere daha katlayıp zarfın içine yerleştirdim. Zarfı kitaplığımdaki kitapların arasına yerleştirip giysi gardrobuna yöneldim. Kapaklarını açıp kıyafetlerime göz gözdirirken cüppemi üzerimden çıkarıyor ve kravatımı çözüp gömleğimin düğmelerini açıyordum. Üzerimdekilerden tamamen kurulduğumda gözüme çarpan sarı siyah pijama takımımı kaptığım gibi giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beyond Time ||Tom Marvolo Riddle
FanficHogwarts'ı sadece kitap ve filmlerde görebileceğini sanan 10. Sınıf öğrencisi Gwen Wright umutsuzlukla hayatını sürdürmeye çalışıyordur. Ancak bu düşünceleri sifthing'i keşfettikten sonra tümüyle değişecekti. "Bu evrene ait değilim." "Ne bu evrene n...