|14|

957 160 2
                                    

𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 •14•

හියුන් ඇයි කියලා අහන්න වගේ මන් විහා බැලුවා...

මම නැගිටලා හියුන්ව සෝෆා එකට තල්ලු කරන ගමන් හියුන්ගේ ඇඟ උඩට ඇවිත් හියුන්ව කිස් කරා...

හියුනුත් හිනාවෙවීම මාව කිස් කරා...

මම ටික වෙලාවකින් හියුන්ගේ බෙල්ට් එක ගලවලා කලිසමත් එක්කම බොක්සර් එකත් පහලට කරේ ඒ දිහා බලාගෙන...

මම හිමීට හියුන්ගේ දඟයා අතට අරන් ටොප් එක උඩ දිව එහෙට මෙහෙට කරන්න ගත්තේ හියුන් මගේ කොන්ඩෙ අතරින් එයාගේ දිගම දිග ඇඟිලි එහෙ මෙහෙ යවද්දිමයි....

මම හිමීට හියුන්ගේ දඟයා කටට අරන් උඩටයි පහලටයි කරන්න ගත්තේ හියුන්ගේ කටින් පොඩි පොඩි කෙඳිරිලි පිටකරන්න ඉඩ දීලයි...

මම එන්න එන්නම වේගේ වැඩි කරද්දී හියුන් ඉනෙන් ඉස්සෙන්න ගත්තේ හියුන්ගේ අවසානෙට ලඟා වෙලා තියෙන නිසා වෙන්න ඇති...

🐯ම්හ් ... චිම් අයින් වෙන්න...

එයා එහෙම කියද්දී මම කරේ තව තවත් වේගේ වැඩි කරපු එකයි...උනුසුම් දියරයකින් මගේ කට පිරිලා යද්දී මම ඒ ටික ගිලලා අහිංසක විදියට ඒලියන් හියුන් දිහා බලලා හිනාවුනා...

ඒලියන් හියුන් මුකුත්ම නොකියා හිනාවෙන ගමන් ආයෙත් මාව සෝෆා එකට තල්ලු කරලා මගේ ඇඟ උඩට ආවා....

මගේ බෙල්ට් එක , කලිසම , බොක්සර් එක පිලිවෙලට ගලවපු ඒලියන් හියුන් මගේ දඟයව කිස් කරන ගමන් එකපාරටම මගේ දඟයව එයාගේ කටට දාන් උඩට පහලට කරන්න ගත්තා...

මම දරාගන්න බැරුව ඉනෙන් ඉස්සෙද්දී එයා ඒක කරන වේගේ තව තවත් වැඩි කරා....

🐣ආහ්..ම්ම්...හ් හියුන් ..ම්ම්හ්....

මගේ කටින් නොනවත්වා කෙඳිරිලි පිටවෙන්න ගත්තේ මේක අමුතුම පිස්සුවක් වගේ වුනු නිසා...

🐣අහ්..ආ හියුන්...ම්ම්හ්හ්හ්හ්....ව්වේගෙන්..ආ..

මම එහෙම කියද්දී හියුන් වේගේ වැඩි කරන ගමන් කටකොනින් හිනාවෙනවා මන් දැක්කා....

මගේ අවසානෙට එනවා කියලා තේරෙද්දී මගේ කකුල් දෙක ගැහෙන්න ගත්තා...

🐣හ් හියුන්....

🐯ඒකට යන්න දෙන්න මැනික...

මාව තේරුම් ගත්තා වගේ හියුන් එහෙම කියද්දී මගේ වින්දනයන් ඔක්කොම හියුන්ගේ කටඇතුලේ පිටවුනා....

හියුනුත් කිසිම අප්‍රියබවක් නැතුව ඒ ඔක්කොම ගිලලා ටිශූ එකක් අරන් ඇවිත් එයාගේ දඟයත් මගේ දඟයත් පිහදැම්මා...

මටනම් මහන්සියටම මන් සෝෆා එකේ හේත්තු වෙලා හිටියා....

ඒලියන් හියුන් ඇවිත් එයාගේ ඇඳුනුත් හදන් ම්ඝේ ඇඳුමත් හැදුවා....

නොක් නොක්....

දොරට ගහන සද්දයක් එද්දියි අපි ඒ දිහා බැලුවේ...

බනී හියුන්...

🐰දොරවලුත් ඇරන් කොල්ලො දෙන්න ලොකු වැඩක් වගේ නේද...😏මම දැන් විනාඩි දහයක් තිස්සේ ඉන්නෙ මෙතන ...

හියුන් එහෙම කියන ගමන් කැබින් එක ඇතුලට ආවා...

ඒ කියන්නෙ හියුන් ඔක්කොම බලන් ඉඳලද....කමක් නෑ ඉතින්...හස්බන්ඩ්නෙ😂

🐰මේක බස්සල දෙනවද දැන් ..

හියුන් එහෙම කියලා එයාගේ කලිසම පෙන්නද්දියි අපි දැක්කේ ඒක පිම්බිලා තියෙනවා...

මටනම් මහන්සියි...

🐯මන් බස්සන්නද කුකී😏

මාව තේරුම් ගත්තා වගේ ඒලියන් හියුන් එහෙම කියද්දී මම දැක්කා කැබින් එකේ දොර ලොක් කරලා ඉක්මන් ගමනින් ඒලියන් හියුන් ගාවට ආපු බනී හියුන් ඒලියන් හියුන්ව කිස් කරනවා....

මම හිමීට ඇස් දෙක පියාගත්තේ ඒ දෙන්නට ඒ දෙන්නගේ වැඩේ කරගන්න ඉඩදීලා...

මට කවදාවත් දැනිලා නැති මහන්සියක් එනවා....හුඟක්....

සමහර විට මට නින්ද යන්න ඇති...
.

.

.

.

..

.

.

.

..

.

.

.

.

▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭
▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭
▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭▭

එයාලා එයාලගෙ වැඩ හුම් 😌
𝐒𝐓 ♡

WE [vminkook complete✔️]Where stories live. Discover now