Size komik ama yorucu bir gün olacak demiştim değil mi? Kesinlikle müneccim gibi insanım! Kahvaltıdan hemen sonra koşarak Ercülerin evine gelmiştim. Evet koşarak, heyecandan bir taşıta binmeyi bile unutmuştum. Nefes nefese evlerinin sokağına bağlanan caddeden geçerken gördüğüm minibüsle kendime sövmüştüm. Kapının önüne gelip zili çaldığımda kapıyı Gece kuşum açmıştı. Halimi gördüğünde kötü bir şey olduğunu düşünmüş ve endişeyle ne olduğunu sormuştu. Tabi ben olayı açıklayınca kafama vurma kısmını atlıyorum ve şu ana geliyorum.
Ercü her şeyi açıkladıktan sonra bütün evi hatta bütün mahalleyi bağıra bağıra turlamış, şu an ise evdeki duvarları yumrukluyor, oraya buraya atlıyordu. Biz ise Gece ile onun sakinleşmesini bekliyorduk. Gece sevinmedi mi, diye soracak olursanız! O daha insani bir şekilde sevinip bana sarılmış ve ne kadar mutlu olduğunu söyleyen cümleler kurmuştu. Daha sonra da Ercüyü sakinleştirmek için benimle birlikte bir süre uğraşmıştı. Sakinleşmeyeceğini anladığımız anda ikimizde oturup izlemeye başlamıştık. Ben size olayı özet geçerken Ercü annesinin en sevdiği vazoya doğru gidiyordu ve bunun farkında değildi.
"Ercü dikkat et, o vazo kırılırsa zararlı sen çıkarsın!" sözlerimle nereye gittiğini fark etmiş olacak ki durdu. Aşırı hareket ve koşmadan göğsü setçe inip kalkıyordu. Bir an dönüp bana baktı ve ayaklarını sürüyerek yanıma geldi. Kendini Gece ve benim arama atarken bizi de geriye doğru çekmişti. Tabi biz onun kollarından hemen çıktık. Çok terlemişti ve kokuyordu.
"Ercü, bebeğim bence bir duş alsan iyi olur!" sözlerimin etkisiyle koltuk altlarını koklayıp yüzünü buruşturdu.
"Kendimden tiksindim şu an iki saat yemek yiyemem ben." yerinden kalkıp salondan çıktı.
"Bence duştan hemen sonra acıktım deyip mutfağa gidecek." Gece'ye baktığımda bana gülerek bakıyordu.
"Gruba bak!" ne dediğini anlamak için telefonumu elime aldığımda bildirim ışığı yanıp sönüyordu. Açtığımda gördüklerim gülmeme sebep olmuştu.
Altın Kızlar
Ercü: Kız midem kazındı ben duştan çıkana kadar bir şeyler hazırlasanıza
Gece Kuşum: Hani sen iki saat yemek yiyemezdin
Ercü: Aç mı kalayım ben, acımı çekeyim
Olur mu öyle şey senin aç kaldığın gün bizim son günümüz olacak
Gece Kuşum: Bir de o gün kıyamet kopacak de tam olsun
Onu söylememe gerek var mı
En son Ercü'ye yemek bulamadığımızda kıyameti koparmıştı
Zor günlerdi
Ercü: Evet çok zordu açlıktan midem ağlıyordu
Gece Kuşum: Sen duşta değil misin
Ercü: Suyun ısınmasını bekliyorum
Götüm mü donsun
Neyse su ısındı seksi bedenimi yıkamadan önce rakibimi de ekleyeyim
Yokluğum zor en azından yerimi doldurmaya çalışsın
Ercü kişisi 05... kişisini ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ritmi Hisset
General Fiction17 senelik hayatı boyunca hissettiği eksikliği arkadaşlarıyla doldurmaya çalışan Dolunayın hayatı ya bir yanlışlıktan ibaretse...