refuse

231 34 1
                                    

watty niye bölüm kaldırıyorsun

31 aralık

bugün sichengin yanına gittim ve bu durumu ona söyledim. başta şaşırsada destek verdi bana. yuta'ya sicheng'ten hoşlanıyorum dediğimi de söyledim. sorun olmadığını hatta bu durumu kullanıp onların içine karışabileceğimi ve sana yakın olabileceğimi söyledi. ama zaten sen yuta ile çıkmıyor muydun? kabul etmedim çünkü zamana ihtiyacım olduğundan bahsettim. sicheng çok tatlı bir çocuk gerçekten. temiz kalpli, eğlenceli, yakışıklı ve duygulara önem veren biri. baya sohbet ettik sonrasında. daha konuşmaya devam etmek isterdim ama renjun in beni beklediği aklıma gelmişti ve onun yanından ayrılmıştım.

renjun'i her yerde arayıp bulamayınca sınıfa doğru gittim, sınıf kapısı kapalıydı ama sesler duyuluyordu bende hafif kapıyı açıp baktığımda jeno ve renjun'in işleri pişirdiğini gördüğümde kendi kendime gülüp kapıyı aynı sessizlikte kapadığımda ilahi sesin kulaklarımı şenlendirmişti ama korkutmuştu da. seni beklemiyordum ben ne işin var ki burada!?

elim ayağım birbirine bağlandı, nefesim kesilir gibi oldu ama çok şükür ki belli etmedim. güzel dudaklarından dökülen bir kaç kelimeye odaklanırken bile kendimi kaybettim ben. sahi, onları öpebilir miydim bir gün?

jeno'nun hızlı çıktığını ve rahatsız etmememi söyledin bir de üstüne bana kahve ısmarlama teklifinde bulundun inan benden mutlusu yoktur mark! biraz çekindim başta etrafa baktım yuta var mı diye. sende bende oluşan gerginliği şipşak anladın. merak etme yuta da bizimle gelecek yalnız değiliz.

dediğinde ne hissettiğimi bilemezsin mark... her zaman ki gibi iğrenç hissettim.

ve seni reddettim.

normalde kucağına atlardım ama o kadar yüzsüz değilim özür dilerim.

doğru hala seni sevecek kadar yüzsüzüm bunu nasıl unuturum?

maniac : markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin