1 mayıs
yangyang ile konuştuklarını bugün. başta anlatmak istemese de sonradan her şeyi bize anlattı. hendery ile aralarındaki şeyi, annesini...
hendery ile çinde aynı okulda okuyormuş önceden. hatta ikisi sevgiliymiş. ama hendery onu kun diye bir çocuk ile aldatmış. bunuda en acı şekilde öğrenmiş. ikisini hendery'nin evinde basmış en uygunsuz bir şekilde ve o an bitirmiş yangyang, zor toparlanmış. bu yüzden de koreye gelmiş. yeni bir başlangıç için. hendery'de bunu takip etmiş bulmuş okulunu yazılmış buraya, başlamış onunla uğraşmaya.
annesi konusuna gelirsek orayı biraz özel bir konu. yangyang'ın en hassas noktası. annesi ile bir gün dışarı çıkmışlar. karşıdan karşıya geçerken yangyang önden ilerlemiş ve uzaktan hızla bir araba geliyormuş ama bunun yangyang farkında değilmiş. annesi arkadan ona bağırıyormuş o da annesinin ne dediğini anlamak için o tarafa dönmüş. yolun ortasında annesinin ona doğru koştuğunu gördüğünde ne olduğunu idrak edememiş sonra yola bakmış yoldaki araba ona doğru gelirken yangyang o anın şokuyla hareket edememiş ve olan olmuş. annesi onu itip hayatını kurtarmış ama kendi hayatınıda kaybetmiş.
annesi o arabanın altında kalmış. yangyang anlatırken çok kötü bir haldeydi. yaşadıklarını tekrar yaşamış gibiydi ve kendini suçluyordu. keşke ben ölseydim o yaşasaydı diyip bana sarıldı. bende gözlerimden akan yaşlarla saçlarını okşayarak kafasına minik öpücükler bıraktım. sonuçta bu onun suçu değildi ki? hep beraber ağladık bugün.
ben ağladım, yangyang ağladı...
yangyang ağladı, renjun ağladı...
renjun ağladı, jeno ağladı...
hepimiz ağladık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maniac : markhyuck
Fanfictionsen hep mutlu ol olur mu? ben sen mutlu olunca varım<3 markhyuck, angst © youarenct, 2021