different

218 33 3
                                    

15 ocak:

ben senden kaçmaya çalışırken sen bana gelir oldun ne oluyor?

bugün winwinle takıldım biraz renjun ve jeno okula gelmediler. date'e gittiklerinden şüpheliyim.
o okulda yokken bende winwin ile takılayım dedim. winwin çok şirin biri. beni güldürüyor, mutlu ediyor! o iyi bir arkadaş.

öğle arası winwin ile yemek yerken yuta ile bize bir garip bakıyordunuz, özellikle yuta öyle bakıyordu. bir sorun mu var? fazla mı göze batıyoruz, anlamıyorum. winwin bakışlarınızdan rahatsız olup izin isteyip yanımdan ayrıldı.

bende rahatsız olup kalktım tabii.

asıl olay burada bitmiyor keşke burada bitse.

öğleden sonra lavoboya gidip işlerimi hallettikten sonra elimi yıkıyorken şans eseri lavoboda karşılaştık. ben içimden lütfen benimle konuşmasın diye dua ederken tanrı bu sefer sesimi duymadı, korktuğum başıma geldi.

winwinle samimi gözüktüğümü aramızda bir şeyin olup olmadığını sorduğunda afalladım. senin zaten bir erkek arkadaşın yok mu be adam, niye soruyorsun?

sessiz kaldım, cevap vermedim. sana yalan söylemek bu dünyada isteyeceğim en son şeylerden biri mark.

tanrıdan beni farketmeni istedim ama böyle değil.

her şey daha farklı olabilirdi mark.

sen, ben, biz...

farklı olabilirdik.

maniac : markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin