P.o.v. Louis
Ik loop de school binnen en kijk om me heen. Ik ben nieuw op deze school en daarom heb ik nog geen idee waar ik heen moet. Ik loop dan maar naar de receptie om te vragen waar ik heen moet. ''Hallo, ik ben Louis Tomlinson en ik ben nieuw op deze school.'' de vrouw lacht en pakt een blaadje. ''Nou Louis, fijn dat je er bent. Dit is een blaadje met het rooster van deze week. Ik neem trouwens aan dat je je boeken thuis hebt ontvangen en hebt gekaft?'' ik knik en pak het blaadje aan. ''Je eerste les is Engels en is op de eerste verdieping. Als je de trap op komt is het gelijk aan je rechterhand.'' de vrouw lacht vriendelijk en geeft me een knipoog. ''En o ja, hier is je kluissleutel.'' Ik pak de sleutel en kijk naar het nummer dat er op staat. Ik heb nummer 1313 dus loop ik naar de gangen waar de kluisjes zijn.
Ik ben denk ik nu al 5 minuten aan het zoeken en kan mijn kluisje nog steeds niet vinden. Ik zie een jongen staan bij een rij kluisjes dus loop ik er naar toe om te vragen of hij weet waar kluisje 1313 is. ''Uhm hoi, ik ben nieuw hier op school en ik kan mijn kluisje niet vinden.. kan je me misschien helpen met zoeken?'' vraag ik onzeker tegen de jongen. Hij kijkt verbaast op maar lacht dan naar me. Eigenlijk is hij best wel schattig. ''Ja hoor, welk nummer heb je?'' Ik laat hem het nummer zien en ik zie hem lachen. ''Dat is deze kant op, loop maar mee.'' Ik loop achter hem aan en probeer de weg te onthouden.
Als hij stopt wijst hij het kluisje aan dat van mij is. ''Nou dit is kluisje 1313.'' Gelukkig is het het ena bovenste kluisje. Vorig jaar had ik het onderste kluisje. Dat leverde veel rugpijn op. Ik open mijn kluisje en gooi er wat boeken in. ''Ik denk dat we elkaar trouwens wel vaak gaan zien want ik heb kluisje 1318!'' zegt hij met een big smile. Ik lach en doe mijn kluisje dicht.
''O trouwens, ik ben Harry.'' ''Ik ben Louis.'' zeg ik met een klein lachje. ''In welke klas zit je?'' vraagt hij met een nieuwsgierige blik. " Ik zit in klas BK4H. En jij ?" Ik zie dat hij moet lachen. "Oke, nu vind ik het wel heel erg eng. Ik zit ook in klas BK4H. We schieten in de lach maar we moeten allebei ook blozen. Dan gaat de bel. "Zullen we samen naar het lokaal lopen?" Ik knik en dan lopen we door de drukke gangen naar het lokaal toe. Als we er eenmaal zijn lopen we naar binnen en gaan helemaal links achterin zitten. We pakken onze boeken en dan begint de les. "Zo, ik zie dat we een nieuwe leerling hebben?" zegt de docent. "Stel je eens even voor." Ik kijk de klas rond en begin met vertellen. "Nou, ik ben Louis Tomlinson en ik ben inderdaad nieuw op school. Ik ben 17 jaar en kom uit Doncaster."Nou hallo Louis, fijn dat je er bent." Ik knik en dan gaan we echt beginnen met de les.
Het is inmiddels kwart voor 2 en over een kwartiertje zijn we uit. "Louis?" fluistert Harry. "Ja?" fluister ik terug. "Kan je vanmiddag misschien afspreken?" "Is goed. Zullen we dan naar mijn huis?" Harry knikt en dan gaat de bel. We pakken onze tas in en lopen het lokaal uit. Als we bij de kluisjes zijn pakken we onze jassen en lopen we naar buiten.
"En, hoe vond je je eerste schooldag?" vroeg Harry na een tijdje. "Ja.. Als een eerste schooldag he." Zeg ik droog. We schieten in de lach en komen dan bij mijn huis aan. Ik doe de voordeur open en gooi mijn tas op de grond. Ik hang mijn jas op en Harry doet het zelfde. "Hoi mam!" Zeg ik als we de woonkamer in komen lopen. "Hoi schat. Hoe was school?" Vroeg ze vanuit de keuken. "Ging wel goed." "En wie is deze jongeman?" Mijn moeder kwam de keuken uit gelopen en liep naar ons toe. "Ik ben Harry. Ik zit bij Louis in de klas." Zei hij en hij stak zijn hand uit. ''Johannah'' zegt ze vriendelijk. ''Harry wil je wat te drinken?'' vraag ik als we naar de keuken toe lopen. ''Ja is goed. Heb je cola?'' ''Tuurlijk hebben we cola.'' zeg ik lachend. Ik pak een glas en schenk er cola in. ''Asjeblieft.'' Ik geef hem de cola en lach.
P.o.v. Harry
''Asjeblieft.'' zegt hij en hij geeft het glas aan mij. Als ik het glas van hem aan pak raakt zijn hand de mijne. Ik kijk hem aan en bloos. Ik zie dat hij ook bloost en we kijken allebei weg. ''Kom.'' zegt Louis na een tijdje. We lopen naar boven en gaan naar zijn kamer. ''Welkom in mijn kamer!'' zegt hij met een lach. Hij heeft de zolder als kamer en het is best groot en netjes. ''Zullen we huiswerk gaan maken?'' vraag ik na als ik de deur van zijn kamer dicht doe. ''Is goed.'' Zegt hij en hij pakt zijn tas. Ik pak ook mijn tas en we gaan aan zijn bureau zitten. ''Wiskunde?'' vraagt hij. Ik knik en we pakken onze wiskunde boeken. Na ongeveer 5 minuten zijn we al bijna klaar. We moeten nog een vraag en dan hebben we al het huiswerk al af.
''Oke Harry.'' begint Louis. 4p + 5 = 2p + 29. Wat is p ?'' Na even denken weet ik het antwoord. ''uhm.. 12 toch?'' ''Dat klopt helemaal Harry.'' Zegt hij lachend. We doen de wiskunde boeken dicht en stoppen ze in onze tassen. Dan gaan we op zijn bed zitten. ''En, vertel is wat over jezelf Harry.'' zegt Louis. ''Nou ik ben Harry Styles en ik ben 17 jaar. Ik kom uit Redditch. Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn moeder. Ook heb ik een zus Gemma. Zij is al het huis uit maar komt af en toe nog wel langs.'' Dan twijfel ik of ik mijn 2 grootste geheimen zal vertellen. Maar ik doe het toch maar niet. Eerst wil ik Louis beter leren kennen. ''En uhm... ja.. voor de rest heb ik niet echt iets te vertellen..''
''Oke. Zal ik nu iets over mijn leven vertellen?'' Ik knik en Louis schraapt zijn keel. ''Ik ben Louis Tomlinson en ik ben ook 17 jaar. Ik kom uit Doncaster en mijn ouders zijn ook gescheiden. Ik heb 2 zussen, Phoebe en Daisy, en ze zijn een tweeling. En ik heb ook niet echt iets te vertellen eigenlijk.'' ''Oke.'' Zeg ik lachend. Ik zie dat Louis bloost, maar waarom weet ik niet. Het ziet er wel super schattig uit! Nee Harry word niet verliefd! Terwijl ik aan het ''vechten'' ben met mezelf word ik getikt op mijn schouder.
''Harry? Gaat alles goed?'' vraagt Louis bezorgd. ''Uhm.. ja alles gaat goed. Ik was alleen eventjes aan het dag dromen.'' Zeg ik blozend. Louis moet lachen en kijkt dan op de klok. ''Hoelaat moet je eigenlijk naar huis ?'' '' Om half 6.'' ''Dan zou ik maar gaan want het is al half 6 geweest.'' zegt hij lachend. Ik lach ook en dan staan we op. Ik pak mijn tas en dan lopen we naar beneden toe. Ik doe mijn jas en schoenen aan en doe mijn tas op mijn rug. ''Nou, was gezellig!'' zeg ik lachend. ''Zeker. Maar ik moet eten dus ik zie je morgen op school! zegt Louis dus ik stap op mijn fiets. ''Oke doeii! Eetsmakelijk!'' Hij zwaait nog en dan ga ik de hoek om. Een kwartiertje later ben ik thuis. Ik zet mijn fiets in de schuur en doe de voordeur open. Ik loop naar binnen en doe mijn jas en schoenen uit. Als ik naar de keuken loop om wat te drinken te pakken zie ik een briefje op de koelkast.
Harry ik moet overwerken dus je moet alleen eten. Ik heb de frituurpan voor je klaar gezet zodat je patat kan eten. Waarschijnlijk ben ik rond 23:00 uur thuis dus dan zie ik je vanavond weer!
Kuss mama.
Dan eet ik maar alleen. Ik pak patat en doe het in de frituur pan. Als ik klaar ben met eten zet ik een film op. Het is een paar uur later en het is 23:00 uur en als het goed is komt mijn moeder zo thuis. Precies als de film is afgelopen gaat de voordeur open. ''Schat ik ben thuis!'' roept mijn moeder als ze de voordeur weer dicht doet. ''Oke.'' Ik loop naar de keuken en zet mijn bord in de vaatwasser. ''Lekker gegeten?'' vraagt mijn moeder als ze binnen komt lopen? ''Ja hoor. maar mam ik ben heel moe dus ik ga naar bed toe.'' ''Is goed schat. Slaaplekker!'' ''Weltrusten.'' zeg ik en ik druk een kus op haar voorhoofd. Dan loop ik naar boven naar mijn kamer. Ik haal de boeken van vandaag uit mijn tas en pak de boeken die ik voor morgen nodig heb. Ik doe die in mijn tas en zet die alvast bij de deur. Dan doe ik mijn kleren uit en ga ik in bed liggen. Ik doe de dekens over me heen en val in een diepe slaap.
Heey! Dit was mijn allereerste hoofdstuk van: Secretely gay?!
Ik hoop dat jullie dit een leuk boek gaan vinden.
Het is wel mijn eerste Larry boek dus ik hoop dat het wat word
Ik ga snel weer updaten!
Vote
Comment?
Follow?
Byee XXX Natasha
JE LEEST
Secretly gay?!
Roman pour AdolescentsLouis komt op een nieuwe school en ontmoet harry. ze zijn allebei homo en zijn ook op elkaar verliefd. ze durven het niet tegen elkaar te vertellen. maar wat als Harry er achter is gekomen? en wat als Harry achter een nog erger probleem van Louis ko...