9. You're help means so much to me

543 33 8
                                    

P.o.v. Louis

Ik word wakker en een steek van pijn gaat door mijn lichaam heen. Ik besluit maar om uit bed te gaan want blijven liggen en niks doen heeft ook geen zin. Ik ga voorzichtig zitten en sta langzaam op. Ik pak een joggingbroek en trek een shirt aan. Ik pak mijn mobiel en loop nog even naar de badkamer toe. Ik trek mijn shirt een beetje omhoog om te kijken hoe het er vandaag weer uit ziet. Het is weer roder en blauwer geworden maar de wonden worden als ietsje minder.

Ik loop de trap af en ga naar de woonkamer. "Goedemorgen lieverd. Heb je nog een beetje lekker geslapen?" vraagt mijn moeder. "Goedemorgen. Kheb goed en niet goed geslapen. Als ik wakker werd deed het weer pijn en als ik sliep sliep ik best wel lekker." zeg ik en ik ga op de bank zitten. "Zal ik even een ontbijtje voor je pakken? Anders moet je weer opstaan enzo." vraagt mijn moeder. "Is goed. Dankje wel."

Ik eet nu van mijn croissantje en een gebakken ei dat mijn moeder voor me heeft gemaakt. "Ga je vandaag nog iets leuks doen?" vraagt mijn moeder na een tijdje. Ik haal mijn schouders op. "Misschien kan Harry komen als dat mag." zeg ik en ik zet mijn bord op de tafel en drink wat van mijn sinaasappelsap. "Louis. Als je iemand wilt uit nodigen mag dat best. Dat weet je. Maar weet wel dat het een normale school dag is he." "Mam wst ik nu ga vertellen mag je tegen niemand zeggen." zeg ik en ze knikt. "Toen ik bij Harry was was hij ook de hele tijd bij me. Zijn moeder was er niet omdat die moest werken omdat ze heel vaak snachts en overdag werkt. We hadden de school gebeld met de mededeling dat ik ziek was en dat Harry voor zijn moeder meost zorgen omdat zij ook ziek was geworden. En dat hadden we gedaan zodat hij voor me kon zorgen wat hj ook best wel goed heeft gedaan. Maar aangezien school nog steeds denkt dat ik en Harry's moeder ziek zijn, mag Harry dan alsjeblieft komen?" vraag ik met een pruillip. "Lieverd. Ik vind het goed. Ook het plan had je best goed bedacht. En als je je gewoon niet goed voeld moet je ook niet naar school gaan. Maar we moeten wel rekening houden met Harry en desnoods bel ik zijn moeder wel even op om te zeggen dat Harry de eerste week en misschien ook wel de tweede week niet naar school gaat om jou te helpen." "Okay."

"Harry vind je het leuk om misschien langs te komen? Dan kunnen we misschien bij mij thuis iets leuks gaan doen ofso." zeg ik als Harry zijn telefoon op neemt. "Ja lijkt me leuk. Mijn moeder is toch zoals altijd aan het werk dus ik doe me schoenen aan en ik kom er aan." zegt hij met een lach op zijn gezicht.

P.o.v. Harry

Aangezien Louis me net belde met de vraag of ik naar hem toe wilde komen, zei ik meteen ja en trok ik gelijk mijn schoenen aan. Terwijl ik mijn oortjes met muziek op in heb ben ik onderwrg naar louis' huis. Als ik er ben zet ik mijn fiets in de voortuin en bel ik aan. Mijn gezicht veranderd als ik na een tijdje Louis voor me zie die me binnenlaat. "Hey Lou." zeg ik blij. "Hi." zegt hij en hij kijkt me aan. Volgens mij dachten we allebei aan het zelfde want we geven elkaar een knuffel.

"Hoi harry! Leuk dat je er bent." zegt Johannah als ze me ziet. "Hoii." zeg ik met een lach. "Zullen we naar boven gaan?" vraagt Louis en ik knik en we lopen naar boven. We gaan op zijn bed zitten en ik zie dat Louis een beetje ongemakkelijk zit. Hij zit met zijn kont op het randje van het bed en zijn benen recht. Hij leund vermoeiend op zijn handen en hij doet zijn ogen dicht en trekt een pijnlijk gezicht. "Lou ik help je wel." zeg ik en ik sta op en pak hem voorzichtig beet bij zijn middel. Ik til hem op en hij pakt met zijn handen mijn schouders beet ter ondersteuning. Als hij goed zit houd hij me nog even vast om uit te rusten. Hij knikt als teken dat het weer een beetje gaat en dat ik weer mag gaan zitten. "Sorry." zegt hij nog een beetje buitenadem. "Maakt niet uit Lou."

"Vanochtend ging het nog wel een beetje maar soms heb ik echt gewoon dat ik vast zit zoals net. Gek genoeg kan ik dan helemaal niks en daarom leunde ik maar op mijn handen want ik kon geen woord uitbrengen." zegt hij en hij kijkt naar beneden. "Louis echt waar. Het maakt me niet uit. Ik vind het echt niet erg om je te helpen." zeg ik blozend. Er komt een klein lachje van zijn gezicht af en hij kijkt me lief aan.

Heey! Een beetje een raar einde maar ik ga morgen weer verder schrijven. ( dat is dus vandaag want ik heb savonds geen wifi meer maar ik heb het wel savonds geschreven zodat ik het vandaag kon updaten. ) Ik ben namelijk best wel moe en dan kan ik soms gewoon even niet meer verder schrijven. #blackout.
Zul je net zien dat ik over een uur nog niet slaap haha.

Btw als je dit overdag leest denk je vast van: wtf haha. Maar ja.. tis nii anders haha. Ik ga morgen ( vandaag ) ook aan mn andere boeken werken want ik doe letterlijk de hele vakantie zowat niks behalve soms optredens hebben. ( ik ga namelijk niet opvakantie vanwege geld 'problemen' )

Nou ik ga slapen ( tis 00:50 dus nog vroeg voor mij haha ) maar ja.. kben best moe. Welterusten! habababa

( ik zeg habababa in plaats van hahaha want dat is iets tussen een vriendin en mij @rainbowlarrents )

Okay nu maar weer stoppen met dat ( ) haha. Byeee xxx

Vote?
Comment?
Follow?

Byee XXX Batasha

Secretly gay?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu