P.o.v. Louis
We zitten in de les en ik verveel me dood. De leraar zei dat we wat voor ons zelf mochten doen dus het is aardig druk in de klas. Ik zit naast Harry en hij speelt een beetje met zijn vingers. Ik kijk wat om me heen en zit een beetje onderuit. Dan zie ik dat dat groepje die me uitschold naar ons zit te kijken. Een jongen pakt een papiertje en schrijft er wat op. Dan komt hij naar ons toe lopen en legt het papiertje voor ons op tafel neer. Ik pak het papiertje en lees wat erop staat:
Ik zou maar snel ergens anders gaan zitten Louis...
Je kan zien dat Harry zich niet lang meer kan in houden...
En jij denk ik ook niet meer...
Vuile homo's dat jullie zijn...Als ik het heb gelezen word ik woedend. Ik wil opstaan en naar hun toe lopen maar Harry pakt het papiertje van me af en leest het. Hij word woedend en rood. Dan balt hij zijn vuisten en staat hij op. Hij loopt naar het groepje toe en gaat voor de jongen staan die het briefje had gemaakt. Hij kijkt hem boos aan en geeft hem dan een keiharde klap in zijn gezicht.
P.o.v. Harry
Het is een paar uur later en ik ben nog steeds woedend. Louis is de hele tijd stil geweest. Ik zie dat het hem raakt. Als ik mijn jas uit mijn kluisje haal vraag ik me af waar Louis is. Toen hij het lokaal uit liep ging hij gelijk naar zijn kluisje en daarna heb ik hem niet meer gezien. Ik pak mijn telefoon en bel hem. Na een paar keer bellen neemt hij nog niet op en zelfs op een sms'je reageert hij niet. Dan besluit ik maar om gewoon naar huis te gaan. Misschien is hij al thuis en zit ik me zorgen te maken om niets. Ik loop naar buiten en pak mijn fiets en fiets naar huis.
Als ik bijna bij mijn huis ben trilt mijn telefoon. Louis belt. ''Hey lou. Waar ben je?'' vraag ik bezorgd. Ik hoor een hoop geluid op de achtergrond. ''Harry kom me helpen nu! Het zijn de jongens. Ze kunnen elk moment weer komen. Alleen dan met meer. Help me!'' Roept Louis huilend. ''Okay Lou ik kom er aan waar ben je nu?'' ''In het steegje. Vlak bij jou huis. Maar zorg wel dat je voorzichtig doet ze kunnen'' ''Lou? Lou?! Ze kunnen wat?! Louis?!'' Ik hoor een hoop geschreeuw en gehuil. Ik doe mijn telefoon in mijn broekzak en begin met fietsen. Ik hoor al wat geschreeuw dus ik ben er bijna. Als ik het steegje zie gooi ik mijn fiets neer en ren op hun af. Ik zie Louis huilend van de pijn op de grond liggen en het ziet er kwetsend uit.
P.o.v. Louis
Ze schoppen. Ze slaan. Ze schelden. Ik word gek. Ik wil naar huis! Het doet zo veel pijn. Waar is Harry?! ''Jongens hij blijft maar janken. Harden werken voordat die andere homo erbij komt.'' Zegt een van de jongens als hij me optilt en tegen de muur aan houd. Ze trappen me in mijn buik en slaan in mijn gezicht. Ik kijk de andere kant op want ik hoef het niet te zien. Dan opeens zie ik mijn reddende engel. Het is Harry. Hij komt op ons afgerend en begint de jongens te slaan. Maar ze zijn sterker dan Harry. Ze beginnen hem ook te slaan en er zit overal bloed op zijn gezicht. Ik probeer op te staan om hem te helpen maar ik heb er geen kracht meer voor over. ''Jongens doe wel voorzichtig. Straks begint die homo weer te huilen.'' zegt een van de jongens met een sneaky lach. Dan schrik ik me rot. Harry duwt een paar jongens aan de kant en begint ze te trappen. Iedereen is wel gewond en zit onder het bloed maar vooral ik en Harry. Dan staan de jongens op en rennen ze weg. Dan zijn alleen ik en Harry nog over.
Dan draait Harry zich om zodat hij mijn gezicht kan zien. Hij ga naast me zitten en hij kijkt hoe ik eruit zie. ''Lou gaat het een beetje?'' vraagt hij als hij een arm om me heen slaat. Ik knik van niet en begin te huilen. Hij trekt me in een knuffel en probeert me te troosten. ''Het komt goed Lou.. echt waar..'' Dan ga ik uit de knuffel en kijk ik hem aan. ''Bedankt voor alles dat je voor me hebt gedaan Hazz.. zonder jou lag ik waarschijnlijk nu bewusteloos op de grond.'' ''Het is al goed Lou.. voor jou doe ik alles.
Heey! Wat zielig voor ze. Ze worden allebei uitgescholden omdat ze niks hebben gedaan. :(
Wat denken jullie dat er verder zal gebeuren? Pls comment :D
Ik zal snel weer updaten!
Vote?
Comment?
Follow?Byee! XXX Natasha
(Heeii!! Ik ben het Rachel (_Tommo_The_Tease_) ik weet niet of het nu is gelukt maar ik hoop het wel:'D. Ik heb Natasha ff geholpenn:). Omgg wat ben ik aardaagg!! Nee grappiee heuurr hahaha nou doegg!! EN GEEF VOTE EN COMMENTS!!!♡)
JE LEEST
Secretly gay?!
Roman pour AdolescentsLouis komt op een nieuwe school en ontmoet harry. ze zijn allebei homo en zijn ook op elkaar verliefd. ze durven het niet tegen elkaar te vertellen. maar wat als Harry er achter is gekomen? en wat als Harry achter een nog erger probleem van Louis ko...