P.o.v. Louis
''Lou ik ben klaar.'' zegt Harry en hij ruimt het doekje op. Hij loopt weer naar me toe en raakt perongeluk mijn hand aan. Ik word rood en zie dat Harry ook rood word. Hij kijkt me diep in me ogen aan en bijt op zijn lip en nog geen twee seconden later zaten zijn lippen op de mijne. Na een paar seconden haalt hij zijn lippen van die van mij af en kijkt hij me aan. Ik wil zijn hand vast pakken maar hij rent weg. Hij gaat naar buiten en ik probeer achter hem aan te rennen. ''Harry stop!'' roep ik maar hij rent gewoon door. Hij gaat een steegje in en ik ga er ook in. Ik zie hem op de grond zitten met zijn knieën opgetrokken en zijn hoofd in zijn handen. ''Harry.'' zeg ik buiten adem. Ik ga naast hem zitten en probeer hem aan te kijken ook gaat dat moeilijk. ''Harry.'' zeg ik nog een keer met de hoop dat hij me nu wel aankijkt. Hij kijkt me aan en er loopt een traan over zijn wang. ''Hazz wat is er?'' vraag ik. Harry zucht en veegt zijn tranen weg die inmiddels over zijn wangen stromen.
''Sorry Lou.'' zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. ''Sorry voor wat Hazz?'' vraag ik terwijl ik hem nog steeds op de zelfde manier aankijk als net. ''Sorry dat ik je net zoende. Ik had het niet moeten doen en het heeft onze vriendschap nu verpest. Het spijt me Lou.'' zegt Harry zuchtend. ''Maar Hazz.'' begin ik. ''Ik snap je niet. Het kan heus een keer gebeuren echt waar. Ik heb dat ook eens een keer gedaan en die vriendschap is ook gewoon weer goed gekomen. Het is echt niet zo erg als dat het lijkt Hazz.'' zeg ik nu ook met opgetrokken knieën. Diep van binnen heb ik spijt dat ik dit zeg want ik vind hem super leuk. Alleen het nadeel is dat hij niet weet dat ik gay ben. Misschien is hij wel helemaal niet gay maar dan vraag ik me toch af waarom hij me dan denet zoende en waarom hij rood werd.
Ik sta op en ga voor Harry staan. Ik steek mijn hand uit en kijk hem aan. Harry zucht weer maar pakt dan toch wel mijn hand aan. Ik trek hem omhoog ondanks de pijn die ik zelf heb. ''Knuffel?'' vraag ik. Harry knikt en we geven elkaar een knuffel. Het is een fijne knuffel dat me alles even doet laten vergeten. Het lijkt wel alsof het de pijn doet laten wegtrekken. Kon ik hem altijd maar knuffelen. Hij gaat uit de knuffel haalt een hand door zijn haar. ''Maar Lou hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen om achter me aan te rennen?'' vraagt hij als we naar zijn huis toe lopen. ''Tja.. ik heb de pijn even aan de kant gezet voor mijn beste vriend.'' zeg ik met een kleine lach op mijn gezicht.
P.o.v. Harry
We zijn weer bij mij thuis en we zitten op de bank. ''Lou wanneer moet je eigenlijk weer naar huis? vraag ik. ''Ik heb geen idee maar ik denk dat ik vandaag wel weer naar huis moet want anders word mijn moeder bezorgd.'' zegt hij en hij neemt een slok van zijn drinken dat ik net voor hem neer had gezet. ''Maar wat zeg je eigenlijk tegen je ma als vraagt wat er met je is. Want ik bedoel, ik denk niet dat je al die wonden voor haar kan verbergen.'' zeg ik en ik neem ook een slok van mijn drinken. ''Ik heb nog geen idee wat ik zal zeggen. Ik kijk nog wel gewoon even hoe het verloopt en desnoods verzin ik gewoon iets ofso.'' Ik knik en denk na over vandaag. Ik heb zo'n stomme fout gemaakt. Ik heb gezegd dat die zoen onze vriendschap heeft verpest en dat had ik niet moeten zeggen. Ik had gewoon moeten zeggen dat ik hem leuk vind en dat ik van hem hou maar dat kon ik niet uit mijn mond brengen. Ik heb zo'n hekel aan mezelf.
''Maar ik denk dat ik dan maar eens moet gaan want anders krijg ik nog een grote preek van me ma.'' zegt Louis en hij staat op. ''Is goed.'' zeg ik en ik sta ook op en help Louis met het pakken van zijn spullen. ''Doe je wel voorzichtig?'' vraag ik als we bij de deur opening staan. ''Ik doe mijn best en als het echt niet meer gaat bel ik je wel op en desnoods kom ik dan wel naar je toe.'' ''Okay.'' zeg ik en ik geef hem nog een knuffel en dan vertrekt hij naar huis. Het word best stil nu hij er niet meer is.
Nieuw hoofdstukje erbijjjj!
Pam pam paaaammmmm
Nou Louis is weer naar huis gegaan en nu zit Harry alleen :(
Poor Harry
Vote?
Comment?
Follow?
Byee XXX Natasha
JE LEEST
Secretly gay?!
Novela JuvenilLouis komt op een nieuwe school en ontmoet harry. ze zijn allebei homo en zijn ook op elkaar verliefd. ze durven het niet tegen elkaar te vertellen. maar wat als Harry er achter is gekomen? en wat als Harry achter een nog erger probleem van Louis ko...