P.o.v. Louis
''Mam ik ben thuis!"' roep ik door heel het huis heen. ''Louis gaat alles goed? Waar was je?!'' vraagt mijn moeder bezorgt als ze de trap af komt lopen. ''Ik was bij Harry. Sorry dat ik het was vergeten te zeggen mam.'' zeg ik en ik plof neer op de bank. Auu dat had ik niet moeten doen. Er gaat weer een pijn scheut door me heen. ''Is er iets lieverd?" vraagt mijn moeder weer. Kut, ik ben nog geen 2 minuten thuis en ik verknal het alweer. ''Nee hoor. Er is niks aan de hand. Ik ging gewoon iets te hard zitten.'' zeg ik dan maar. ''Dommie.'' zegt mijn moeder lachend. We zijn al een tijdje tv aan het kijken en ik voel de pijn alweer op komen. Ik had al een paar paracetamollen genomen maar het werkte maar voor eventjes. Jammer genoeg kan ik nu niet meer aan Harry vragen of hij mijn wonden wilt schoonmaken. Dat had ik nu best wel gewild. Harry's lieve handen die mij weer aanraken als hij me probeert te helpen. Hij is zo lief.
''Mam ik ga even douchen.'' zeg ik en ik sta op van de bank. ''Okay is goed schat.'' zegt mijn moeder. Ik loop naar boven toe en ga gelijk door naar de badkamer. Ik trek mijn kleren uit en kijk in de spiegel. Ik kan net mijn bovenlijf zien omdat ik iets kleiner ben dan de gemiddelde mens. Ik heb allemal schrammen en rode, blauwe en paarse vlekken op mijn huid. Ook zie je allemaal sneeën die best groot zijn. Ik ben het opzich wel gewend om een snee te hebben omdat ik dat natuurlijk bij mezelf doe maar zo ben ik het niet gewend en wil ik er ook niet aan wennen. Ik doe de douche aan en stap er voorzichtig onder.
Nadat ik al die wonden en sneeën heb ben ik niet meer onder de douche geweest dus ik verga van de pijn. Het is best jammer dat mijn moeder nu thuis is want anders was de badkamer gevuld met schreeuwen van pijn. Ik zet toch door en was mijn haar. Ik spoel mijn haar uit en bedenk me dan dat ik mijn lichaam moet gaan wassen. Ik heb er echt geen zin in want ik kan al niet eens normaal onder de douche staan zonder pijn en dan moet ik er nog met een spons overheen ook. Ik probeer het dan toch maar en ga nog net niet door de grond. Kreunen van pijn verlaten mijn mond maar met de hoop dat mijn moeder het niet hoort.
Ik heb mijn lichaam met moeite gewassen en spoel het af. Ik zet de douche weer uit en stap er onder vandaan en pak een handdoek. Ik droog mezelf ook weer met moeite af en schrik als ik weer in de spiegel kijk. Door het warme water en door die spons die mijn huid heeft schoon gemaakt ben ik helemaal rood geworden. Heel mijn bovenlichaam is rood en zelfs mijn rug tot zover ik het kan zien. Het brand super erg en het word volgerns mij ook veel roder. Ik zucht en pak een schone onderbroek die ik had gepakt en doe die aan. Net als ik de douche duur open wil doen om naar mijn kamer te gaan zie ik mijn moeder in haar slaapkamer staan. Ik glip zo zacht mogelijk naar mijn kamer met de hoop dat ze met niet zal zien.
''Louis William Tomlinson wat is er in hemelsnaam met jou gebeurd?!'' zegt mijn moeder als ze haar slaapkamer uit loopt. Shit, ben ik toch nog betrapt. Wat moet ik hier nou weer op zeggen. ''Louis?!'' zegt mijn moeder nu wat strenger. Ik draai me om zodat ik met mijn gezicht haar kant op sta. Haar ogen worden groot en ze slaat haar handen voor haar monD. 'Louis lieverd, wat is er met je gebeurd?'' vraagt ze nu weer op haar normale stem. ''Euhm..'' zeg ik twijfelend. Ze loopt naar me toe en bekijkt me van wat dichterbij. Ze steekt haar hand uit en gaat met haar hand over mijn wonderige huid. Ik trek een pijnlijk gezicht en dus haalt ze haar hand weer weg.
''Louis wat is er nou gebeurd?'' vraagt ze weer. Ik heb echt geen idee wat ik moet zeggen. ''Er euhmm..'' begin ik weer twijfelend. ''Er waren een paar kinderen die euhh..'' ''Louis ben je wèèr in elkaar geslagen?! We zijn speciaal voor jou verhuisd en je bent speciaal naar een andere school gegaan om het allemaal weer te voorkomen en de tweede schooldag kom je al zo thuis.'' zegt mijn moeder boos. Ik zal maar niet zeggen dat dit de eerste schooldag is gebeurd want dan heb ik al helemaal een groot probleem. Ik trek een betreurd gezicht en loop naar mijn kamer toe. Ik pak een jogginsbroek en een t-shirt en ga in bed liggen en doe mijn tv aan. ''Louis, als je er over wilt praten ben ik er altijd voor je hè.'' zegt mijn moeder en ze komt naar me toe gelopen. Ik knik en ze drukt een kus op mijn hoofd.
Heey!
Ik heb gewoon 2 hoofdstukken achterelkaar geschreven. GeheheheheheIk hoop dat het leuke hoofdstukken zijn :)
Nou Louis' ma is er dus achter gekomen. oei oei oei
Wat zullen ze opschool zeggen?
Laat pls achter in een comment wat je ervan denkt!Vote?
Comment?
Follow?Byee XXX Natasha
JE LEEST
Secretly gay?!
Novela JuvenilLouis komt op een nieuwe school en ontmoet harry. ze zijn allebei homo en zijn ook op elkaar verliefd. ze durven het niet tegen elkaar te vertellen. maar wat als Harry er achter is gekomen? en wat als Harry achter een nog erger probleem van Louis ko...