Een groot deel van dit hoofdstuk is smut dus lezen op eigen risico. ( niet dat het goede smut is maar ja.. )
P.o.v. Harry
Ik begin weer met kusjes geven in zijn nek en bij zijn kaaklijnen. Ik sweer... ik ben zo erg verliefd op zijn kaaklijnen. Een kleine kreun verlaat Louis zijn mond als ik bij zijn plekje aan kom. Zijn handen gaan richting de rand van mijn broek en hij maakt mijn knoop en rits los. Ik doe het zelfde bij hem en trek ook gelijk zijn broek uit. Hij trekt ook mijn broek uit en nu liggen we allebei nog in onze boxer.
Aangezien zijn moeder net naar haar werk is gegaan zijn we alleen thuis en kunnen we doen wat we willen. Ik schuur tegen Louis aan en ik zie dat hij al een beetje horny aan het worden is. "Hazz.." kreunt Louis zacht. "Alsjeblieft.." aan zijn gezicht te zien wilt hij het echt heel graag. Niet alleen omdat ik het ben, maar ook omdat hij het echt nodig heeft.
Hij gaat al met zijn handen naar mijn heupen richting mijn boxer maar ik stop hem. "Laat mij maar Lou, geniet er maar gewoon van." Ik trek onze boxers uit en begin Louis weer te zoenen. We zijn allebei al aardif opgewonden dus waarschijnlijk zal het niet lang meer duren. Ik draai ons op onze zij en lig tegen louis rug aan.
Ik ga voorzichtig met mijn hand over zijn kont en stop er een vinger in. Een kreun verlaat Louis' mond en ook als ik de tweede en de derde vinger er bij doe kan hij zijn mond niet dichtlaten. Als hij is opgerekt haal ik langzaam mijn vingers weer uit hem. "Weet je het zeker Lou?" vraag ik nog voor de zekerheid. Hij knikt en voorzichtig ga ik een stukje in hem. Stukje voor stukje ga ik dieper en uiteindelijk zit ik helemaal in hem.
"Lou, ik denk niet dat ik het kan." zeg ik als ik zie dat de tranen over zijn wangen stromen. "Hazz, alsjeblieft..stop niet.." ik zucht en kijk naar zijn gezicht. "Lou, okay ik ga dan wel verder maar zeg alsjeblieft als het niet meer gaat want ik wil echt niet dat je heel veel pijn hebt. Dat kan ik namelijk niet weer aanzien." Hij knikt en langzaam begin ik met bewegen.
P.o.v. Louis
Na een tijdje zijn de tranen en kreunen van pijn veranderd in tranen en kreunen van geluk. Ik voel nu helemaal geen pijn meer en ben ervan aan het genieten. "Hazz, ik kom bijna." zeg ik en mijn hartslag begint sneller te gaan kloppen. "Het komt goed Lou.' zegt Harry en hij gaat heel langzaam uit me. Hij gaat anders liggen en begint me een blowjob te geven. O god.. dit is zo fijn..
Als ik klaar kom komt Harry ook gelijk klaar. Hij gaat weer naast me liggen en kijkt me aan. "Je was geweldig Lou." zegt Harry uitgeput. "Jij ook Hazz..Dankje.." zeg ik en een traan loopt over mijn wang. Harry geeft me een kus en komt dicht tegen me aan liggen. Hij slaat een arm om me heen en geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd. Als hij de dekens over ons heen heeft geslagen vallen we allebei in slaap.
P.o.v. Harry
Ik word wakker in Louis' warme armen. Ik kijk hoe Louis ligt te slapen en het is ecgt super schattig. Hij opent zijn kleine lieve ogen en kijkt me slaperig maar cute aan. "Goedenmorgen schat." zeg ik en ik Louis komt dichter tegen mij aan kruipen. Ik klem hem dichter tegen mij aan en geef hem een kusjes op zijn voorhoofd. "Ik ben moe." kreunt Louis. Ik lach en krijg een glimlach op mijn gezicht.
"Wat zullen we vandaag eigenlijk gaan doen?" vraag ik na een tijdje. "Weet ik niet. Een beetje niksen.. Of film kijken." zegt Louis nog steeds slaperig. "Is goed." zeg ik en ik geef hem nog een kusje. "Zullen we naar beneden toe gaan en wat eten? Ik heb namelijk best wel honger." zeg ik en Louis knikt en we gaan uit bed. We verschonen het bed snel en doen de rest in de was.
"Goedemorgen Mam." zegt Louis als we beneden komen. "Goedemorgen lieverd. Lekker geslapen?" vraagt ze en ze gaat met een kopje thee op de bank zitten. "Ja hoor." zegt Louis. "Heb jij ook lekker geslapen Harry?" "Ik heb heerlijk geslapen." zeg ik met de nadruk op heerlijk en ik kijk Louis grijnzend aan maar wel dat zijn moeder het niet kan zien.
"Louis kan ik je even op de gang spreken?" vraagt Johannah en Louis knikt en laat mijn hand los en loopt met haar mee naar de gang.
P.o.v. Louis
"Louis, ik weet dat je er niet graag over wilt praten." zegt mijn moeder en ik zucht want ik heb al een idee waar ze het over wilt hebben. "Is het goed gegaan?" vraagt ze onzeker. "Mam, maak je maar geen zorgen. Alles is goed gegaan." zeg ik. Ik begrijp haar wel want ik ben tenslotte haar enige zoon. "Mooi." zegt ze opgelucht en ik geef haar een knuffel. "O en trouwens, je mag best Harry's hand vast houden hoor.. je hoeft het niet stiekem te doen." zegt ze lachend en samen lopen we weer naar de woonkamer toe.
Heeeeeeyyyyyy!
Zo. Ik heb ff twee hoofdstukken geschreven en ik ben dood op. Het is nu half twee geweest en ik moet morgen vroeg op en lang in de auto zitten.
Ik probeer weer snel te updaten! :D
PLEASE comment :) ♡
Vote?
Comment?
Follow?Byee XXX Natasha
JE LEEST
Secretly gay?!
Teen FictionLouis komt op een nieuwe school en ontmoet harry. ze zijn allebei homo en zijn ook op elkaar verliefd. ze durven het niet tegen elkaar te vertellen. maar wat als Harry er achter is gekomen? en wat als Harry achter een nog erger probleem van Louis ko...