,,Víš jak jsem tě střelil" Začal, ale já ho přerušila. ,,Ne nechci nic vědět." Potom prostě vstal a odešel.
Mike
Šel jsem dolů ke klukům. ,,Michaele musíme si promluvit." Začal vážným tónem Riley a Lucas s Alexem sborově přikývli. ,, A o čem?" Povytáhl jsem obočí ,,jde o Calu," řekl jemně Luke.
,,Co je s ní?" Vypravil jsem bleskově. Opravdu mě zajímalo, co z těch hovad vyleze. ,,Nemůže tu být." Pronesl Lucas. ,,Může a taky tady prostě bude," podíval jsem se mu do očí. ,,Když tu zůstane může přijít i o život. Nejen ona, ale i my! A jestli ti na ní aspoň trochu záleží odvez ji. Ať si jde a pokud bude dělat problémy... znáš řešení." Zasáhl do toho Riley.,,Ona je v pohodě, ale vy jste mi tak nějak u prdele. Šli jsme totiž do toho s tím, že nás nezajímá, že se nám něco stane. Takže teď nemelte sračky a na tohle se nevymlouvejte." Zakoulel jsem očima a odkráčel pryč. Měli recht, budu ji muset poslat pryč a bude dobré to udělat co nejdříve.
,,Calo?" Šťouchl jsem do ní nohou a ona se otočila.
,,Hm?" Sekla otráveně. Nedokázal jsem jí to říct takhle. Těžká oznámení dělám jenom po sexu.
Lehl jsem si k ní a začal jsem pomalu líbat a potom se to nějak stalo. Moje ruce jezdili tak nějak po celém jejím těle. Oba jsme se navzájem svlékli. Připadla mi teď dravá, víc než před chvílí. Jakoby se v ní budilo zvíře.