– DÖGÖLJ MEG! – Kacchan a három fiú közül elsőként iramodott meg a lány irányába, aki továbbra is magabiztos léptekkel haladt feléjük. – Howitzer Impact!
A jelenlévők csodálkozva vették tudomásul, hogy Bakugo tőle szokatlan módon, egyből a legerősebb támadásával indít. Katsuki felemelkedett a levegőbe, miközben a robbanások segítségével körkörös mozdulattal hajtotta előre magát, aminek következtében egy nagy tornádót hozott létre. Ez a speciális tornádó oxigént halmoz fel, hogy táplálja a bejövő robbanást. Katsukit már csak alig pár méter választotta el Wendytől, aki szemlátomást nem ijedt meg a másiktól. A szőke hajú már épp készült volna felszabadítania felgyülemlett energiát, amikor is Wendy váratlanul megragadta Katsuki karját. Viszont nem ez lepte meg leginkább a fiút, hanem inkább aggodalomra az adott okot, hogy a Howitzer Impact egyik pillanatról a másikra drasztikusan vesztett az erejéből.
Sőt, a lángok másodpercekkel később kialudtak. A többiek nem akartak hinni a szemüknek. Nem értették, hogy mi történt Bakugo képességével. Miért nem tudott robbantani? A fiú ugyancsak tátott szájjal nézett ki a fejéből, ám Wendy nem hagyva neki időt az elmélkedésre, megragadta és félfordulatból Dekuhoz vágta, aki épp készült rátámadni Wendyre. Mindkét ember hátrébb esve ért földet, ellenben a következő rivális amilyen gyorsan csak tudta, lefagyasztotta őt. Wendy mozdulatlanul állt a jég fogságában, míg a másik kettő ebben a pillanatban nagy nehezen föltápászkodott a földről. Katsuki tanácstalanul nézett Wendy irányába, majd rögvest a kezeire vetette tekintetét.
– Kacchan?
– Nem értem... – mondta ki elálmélkodó tekintettel Katsuki, és továbbra is a tenyerét vizslatta. – Hogy szüntette meg?
– Bakugo! Midoriya! – kiáltott oda hozzájuk nyugtalanul Todoroki. – Készüljetek!
– Todoroki-kun? De hisz már lefagyaszto... – reagálta értetlenül Izuku, de a reakciója hamar hüledezésbe ment át.
A hatalmas, masszív jégfal, ami fogva tartotta a leányzót, gyorsan elkezdett repedezni. Pár pillanattal később a jég darabokra tört, Wendy pedig mindenféle probléma nélkül sétált ki belőle. Todoroki nem habozott, ismét próbálta lefagyasztani, ám Wendy kecses mozdulatokkal tért ki a támadás elől. Elrugaszkodva a levegőből, nagy sebesség kíséretében, jobb kézzel gyomorszájon ütötte Todorokit, aki ennek eredményeképp egy közeli fába csapódott be.
– Todoroki-kun! – Izuku nem vacakolt tovább, és az erejét használva ő is sebességre kapcsolt. – OFA 35%! Detroit Smash! – A jobb kezébe koncentrálva az erejét, Deku a lány arcát vette célba.
Ám mielőtt az ökle elérhette volna a másikat, váratlanul egy erős forgószél ölelte körül Wendyt, amí elegendőnek bizonyult ahhoz, hogy ellenálljon az OFA 35%-nak. Izuku hiába erőlködött, nem tudta átütni az erős forgószelet. Wendy kinyújtva az egyik kezét a széltölcsérből, megragadta Izuku karját, míg a másikkal ellencsapásként arcon ütötte, így a fiú megszédülve csapódott be az erdőszélén fellelhető fák egyikébe.
– Mi az, te nem jössz? – puhatolózott kíváncsian Wendy, miközben Katsuki egy helyben ácsorgott. – Máris feladod? Pedig az előbb olyan nagy hanggal voltál...
– Rohadék! Ne becsülj le engem! AP Machine-Gun! – Katsuki egyetlen pontba összpontosította az képességét, majd a robbanólövéseket Wendy irányába zúdította.
A lány nem tért ki a lövedékek elől, a robbantás pedig olyannyira pusztítóra sikeredett, hogy még a föld is beleremegett. Az erős lökéshullám kis híján arrébb repítette a tátott szájjal álmélkodó embereket, de a biztos távolságnak köszönhetően, szerencséjükre senki sem sérült meg. A sűrű porfelhő miatt Bakugo semmit se látott, ám úgy vélte, ez a támadás elegendő volt ahhoz, hogy sikeresen kiüsse az amerikai lányt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Széllel szemben /befejezetlen/
Fiksi PenggemarBakugo Katsukinak, a U.A. 2-A diákjának az élete tele van nem várt meglepetésekkel és kihívásokkal. Azonban most nem egy gonosztevővel kell szembenéznie, hanem éppenséggel önmagával és az érzéseivel. Miután a 2-A létszáma egy új diákkal gyarapodik...