8. Bölüm

535 27 62
                                    

"Anne, biraz dışarı çıkabilir miyim?"

"Nereye gideceksin bebeğim?"

"Babamın yanına giderim." dedi omuz silkip.

"Baban daha gelmedi ki bebeğim. Gelince önce seni görmeye geliyor biliyorsun." dedim gülümseyerek.

Omuzlarını düşürdü ve "O zaman Jimin amcamın yanına gidebilir miyim?" diye sordu.

"Tamam bebeğim gidebilirsin. Ama müsait değilse geri geleceksin." dedim gülümseyerek.

"Tamam anneciğim."

Ayağa kalkıp yavaşça dışarı çıktı. Bende yeniden işime döndüm.

Birkaç dakika sonra annemin içeri girmesiyle ona döndüm.

"Anne? Hoş geldin?" dedim ayağa kalkıp.

Yanıma geldi ve bana sarıldı.

"Nasılsın birtanem?"

"İyiyim anne. Sen gelmezdin buraya? Bir şey mi oldu?" dememle koltuğa oturdu ve bana döndü.

"O burada çalışmaya başlamış." dedi sinirle.

Derin bir nefes aldım ve "Evet anne başladı." dedim.

"Mi Cha okula gitmeyip bizimle şirkete geliyor. Beraber olmamız lazım."

"Mi Cha söz konusu olmasa bir saniye bile duramaz burada." demesiyle gözlerimi kapattım.

Tamam benim için üzülmüşlerdi. O dönemde hep yanımda olmuşlardı ama bu olay Taehyung ve benim aramdaydı. Böyle müdahale etmeleri beni rahatsız ediyordu.

"Anne! Bu benimle onun arasında. Karışmayın artık."

"Ben senin iyiliğini istiyorum. Çocuklarımın iyiliğini istiyorum. Bu yüzden her şeyi yaparım."

"O yüzden Jungkook çok mutsuz anne. O yüzden sevdiği kızla mutlu olamıyor." dememle bana sinirle bakmaya başladı.

"Yine aynı konu! Yeter artık açıp durmayın şunu! O kız ve Jungkook birlikte olmayacak! O aileden birinin daha çocuğumu üzmesine izin vermeyeceğim!"

"Anne! Asıl sen çocuklarını üzüyorsun! Görmüyor musun bunu?!"

"Yeter Haneul! Taehyung'la yaşadıklarını unutma!"

"Bizim durumuzuz farklıydı anne! Karşılaştırmayı bırak! "

"Ben gidiyorum Haneul! Sen yine saçmalamaya başladın!" dedi ve ayağa kalkıp kapıyı açtı.

"Asıl saçmalayan sizsiniz! Ama bunu göremeyecek kadar körsünüz!"

Kapıyı çarpıp çıktı ve beni yalnız bıraktı.

Burada durmak istemediğim için telefonumu elime aldım.

"Efendim Haneul?"

"Jimin, Mi Cha senin yanında mı?"

"Evet burada. Bir şey mi oldu?"

"Ben çıkacağım şimdi. Biraz hava almam lazım. Mi Cha ben gelene kadar yanında dursa sorun olur mu?" dedim odamdan çıkıp.

"Hayır tabii ki. Sen iyi misin? Taehyung'la mı tartıştın?"

"Hayır onu görmedim bile. Sonra anlatırım."

"Peki tamam. Görüşürüz o zaman."

"Bir şey olursa ara."

"Tamam Haneul. Merak etme."

Begin Again - Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin