13. Bölüm

491 28 50
                                    

3 Yıl Önce

Acile karmaşa hakimdi. Bir kaza olmuştu ve tüm hastalar buraya getirilmişti. Bir aile olay yerinde can verirken öbür aile oğlullarını kurtarmak için hızla hastaneye gelmişti.

Jaemin müdahaleye alınırken bir ambulans daha yanaştı hastanenin kapısına. İçinden üç yaşlarında bir erkek çocuğu çıkartıldı ve acil müdahaleye alındı.

Ama çok geçti. Küçük çocuk olay yerinde can vermişti. Yinede doktorlar bir ümit onunla ilgilenmeye başladılar.

Bir yandan da bir hemşire dosyaları ayarlıyordu. Taehyung'un yanına gitti ve Jaemin'in bilgilerini aldı.

Öbür çocuğun ise ailesi ölmüştü. Bilgi almak için kadının çantasını çıkarttı ve çocuğun kimliğine bakıp adını yazdı.

Kim Jaemin ve Kim Jaebin.

Dosyaları çocukların yanına götürdüğünde bir başka hemşirenin elinden dosyaları almasıyla  "Kim Jaemin ilk gelen çocuk. Sonra gelen Kim Jaebin." diye uyardı hemşireyi ve dışarı çıktı.

Hemşire onu onayladıktan sonra çocukların yanına gitti. Maalesef Jaebin tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetmişti. Doktorlar ne yapsalar da onu hayata döndürememişlerdi. Ailesi gibi oda olay yerinde hayatını kaybetmişti.

Hemşirenin gözleri dolarken dosyanın adına bakmadan Kim Jaemin yazanı çocuğun önüne koydu.

İlerleyip diğer çocuğun yanına geldiğinde durumunun iyi olduğunu öğrenip biraz mutlu oldu. Onun önüne de Kim Jaebin yazan dosyayı koyduğunda dışarı çıktı.

Doktor aileye çocuklarının öldüğü haberini vermişti. Haneul'un bağırması tüm hastanede yankılanmıştı. Kadın kocasının kollarına düşünce hemşire hızla oraya ilerledi.

Haneul'u hemen bir sedyeye koyup bir odaya aldılar ve gerekli müdahale yapıldı.

Haneul kendine gelip oğlunu son kez görmek istediğinde ne kendi ailesi ne de kocasının ailesi izin verdi buna. Oğlunu o şekilde hatırlasın istemedi hiçbiri. Aynı şekilde Taehyung'unda oğlunu görmesine izin vermediler.

Kadın ve adam perişan haldelerdi. Oğullarının cenazesine gitmişlerdi. Onu toprağa koyup bırakmışlardı.

Adam tüm bu olanlar yüzünden kendini suçlayıp kadından uzak dururken kadının tek istediği adamın yanında olmasıydı.

Öte yandan hastanede gözlerini açan Jaemin annesini ve babasını yanında göremeyince korktu. Ağzında da garip bir şey vardı. Bu onu daha da korkutmuştu.

Kolundaki canını acıtan iğne yüzünden yüzünü buruşturdu. Annesi neredeydi? O iğne yapılmasını sevmezdi! Annesi nasıl izin vermişti bunu yapmalarına.

Birkaç dakika sonra içeri bir hemşire girdi ve Jaemin'in uyandığını görüp gülümsedi.

"Uyandın sonunda Küçük Bey."

Kaşlarını çattı Jaemin. Ona sadece babası Küçük Bey diyebilirdi. Bir şey söylemek için ağzını açmak istedi ama ağzındaki tuhaf şey yüzünden konuşamadı.

"Ben gidip haber vereyim uyandığını." dedi ve dışarı çıktı hemşire.

Sonunda annesini ve babasını görebilecekti. Buradan bir an önce gitmek istiyordu. Evlerine gidip minik kardeşiyle oyun oynayabilirdi. Onu da çok özlemişti.

Jaemin yatakta uzanmış ailesini beklerken kapıdan beyaz önlük giymiş bir adam girdi. Çocuğun yanına gelip onu kontrol ettikten sonra gülümsedi ve "Gayet iyisin ufaklık." dedi.

Begin Again - Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin