"Taehyung!"
"Sevgilim? Bir şey mi oldu? Canın bir şey mi istedi? İyi misin?"
Telaşlı haline şaşkınlıkla baktım ve kafamı iki yana salladım.
"İyiyim ben. Sadece telefonun bir türlü susmadı. O yüzden çağırdım. Neden bu kadar panik yaptın?"
Derin bir nefes alıp telefonunu elimden aldı ve yanıma oturdu.
"Birden çağırınca bir şey oldu sandım güzelim."
"Anne! Neden bağırdın?! Bir şey mi oldu?! Kardeşim iyi mi?!"
Mi Cha ıslak saçlarıyla yukarıdan hızla geldiğinde şaşkınlıkla ona bakmaya başladım.
"Anneciğim sen neden ıslak ayakla koşuyorsun? Ya düşüp bir yerine zarar verseydin?"
"Anne ama bağırdın! Kardeşime bir şey oldu sandım!" dedi ellerini iki yana açıp.
"Jaemin ve Taemin nerede? Onlarda duymadılar mı bağırdığımı?"
"Duyduk anne. Taemin yavaş yürüdüğü için ancak gelebildik." dedi Jaemin Taemin'le bahçeden eve girip.
"Ya alt tarafı kocamın adını söyledim! 'İmdat' falan demedim! Hayır o kadar bağırmadım da! Niye bu kadar abarttınız?!"
Taehyung gülüp beni belimden tutup kendine çekti ve başını omzuma yasladı.
"Çocuklarımız kardeşlerine şimdiden çok düşkün sevgilim. En ufak bir şeyde bile panik oluyorlar."
"Evet, geldiklerinde kardeşlerini sordular zaten. İnsan bir der ki 'Anneciğim iyi misin?' Tek düşündükler kardeşleri."
Tripli çıkarmaya çalıştığım sesimle Taehyung anlayıp güldü ama çocuklar inandıkları için hemen yanıma geldiler.
"Anneciğim olur mı öyle şey? Biz tabii ki seni de düşünüyoruz ama biliyorsun oda bizim kardeşimiz. Ona bir şey olmasını istemiyoruz."
"Bu kız kime çekti Taehyung?"
"Bende bilmiyorum sevgilim. Çok mantıklı konuşuyor her şeyde."
"Kesin abim sayesinde oldu. Abim diye demiyorum çok zekidir kendisi."
"Evet, Namjoon hyunga çekmiş olabilir."
"Ben karşınızdayım ya hani."
Mi Cha gözlerini devirip kollarını göğsünde bağlayınca Taehyung'la aynı anda konuştuk.
"Şuan tam Hina!"
Jaemin ve Taemin gülmeye başlayınca Mi Cha saçlarını savurdu.
"Halam gibi güzel, dayım gibi zekiyim işte. Ne güzel."
"Ben kime benziyorum anne?"
Jaemin'e döndüm ve "Sen babanın kopyasısın anneciğim." dedim.
"İyi anlamda mı? Kötü anlamda mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begin Again - Kim Taehyung
Fanfiction"Kızıma bir şey olursa yaşayamam." dedim gözlerimden süzülen yaşlarla. Elimi tuttu ve "Ona bir şey olmaması için her şeyi yapacağız." dedi kararlılıkla.