9. Bölüm

545 30 58
                                    

"Bebeğim. Günaydın."

Taehyung'un başını boynuma gömüp öpmesiyle gözlerimi araladım.

"Günaydın." dedim ona dönüp.

Saçlarımı yüzümden çekti ve dudaklarını yanaklarımda gezdirdi.

"Taehyung ne yapıyorsun?" dedim kıkırdayarak.

"Karımı öpüyorum." dedi ve öpmeye devam etti.

"Bebeğim bunu çok sevdim ama birazdan çocuklar uyanacak." dedim yüzünü ellerim arasına alıp.

"Sonuçta daha uyanmadılar değil mi?" dedi ve bana yaklaşmaya başladı.

Tam o sırada Mi Cha ağlamaya başlayınca kahkaha attım.

"Hadi ama Mi Cha. Biraz daha geç uyansan olmaz mıydı bebeğim?" diye isyan etmesiyle yanağına öpücük kondurdum.

"Hadi bebeğim kalk. Kızımıza bakmam lazım." dememle alnımı öptü ve "Sen uzan güzelim. Ben alırım prensesi." dedi.

"Seni seviyorum." diye fısıldamamla dudaklarıma hızla öpücük kondurup ayağa kalktı.

Yerden tshirtünü alıp giyerken "Bende seni seviyorum." dedi ve göz kırpıp dışarı çıktı.

Gözlerimi geri kapattım ve biraz öyle durdum.

Kapı yavaşça açılıp kapanınca gözlerimi hafifçe araladım.

"Anne?"

Gözlerini ovarak paytak paytak yürüyen oğlumla gülümsedim ve kollarımı açtım.

"Bebeğim?"

Yavaşça yatağa çıktı ve kollarımın arasına girdi.

Saçlarını öpüp okşamaya başladığımda başını boynuma gömdü ve uyumaya devam etti. Bu haline tebessüm ettim ve üstümdeki battaniyeyi onunda üstüne örttüm.

Birkaç dakika sonra Mi Cha'yla birlikte içeri giren Taehyung'la gülümsedim.

"Küçük Bey buradaymış." demesiyle kıkırdadım.

Mi Cha'yla beraber yatağa uzanınca başımı omzuna yasladım.

"Bugün pikniğe gidelim mi güzelim?"

"Bebeğim soğuk ama hava. Çocukların hasta olmasını istemiyorum."

"Bende istemiyorum güzelim ama biraz hava alsak fena olmaz. Piknik gibi olmasın ama yinede bir parka falan gidelim."

"Bilmiyorum Taehyung. Kahvaltı yapalım bir. Sonra gideriz belki." dememle alnımı öptü.

Jae Min başını kaldırıp Taehyung'a kötü kötü bakıp öptüğü yeri silince kıkırdadım.

"Resmen seni benden çalıyor Haneul! Olmaz böyle! Bana bak Küçük Bey! O benim karım anladın mı?!"

Kahkaha attım ve Taehyung'a döndüm.

"Bebeğim ne yapıyorsun?"

"Beni kıskanmaması gerektiğini söylüyorum Haneul! Annesini kıskandığı kişi babası!" dediğinde dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

"Bazen çocuk gibi oluyorsun sevgilim?"

Omuz silkti ve göğsünde uyuyan Mi Cha'nın saçlarını okşadı.

...

"Bebeğim çocukları bayağı kalın giydirdin. Endişelenme artık, hasta olmazlar." dediğinde ona döndüm.

"Bilmiyorum Taehyung. İçimde kötü bir his var."

Yanıma geldi ve "Gitmeyelim istersen. Başka zaman gideriz." dedi.

Begin Again - Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin