"Taehyung onu nasıl bulacağız?"
"Bilmiyorum. Bilmiyorum Haneul. Önce... onun oğlumuz olduğundan emin olmamız lazım."
Ona döndüm ve "O oğlumuz Taehyung. Jaemin. Gördüm ben." dedim yaşlarımı silip.
Arabayı durdurdu ve bana döndü.
"Güzelim... gördün evet ama yinede emin olmalıyız. Bize onun... onun öldüğünü söylediler. Bu olayın nasıl olduğunu araştırmamız lazım."
Kafamı sallamamla devam etti.
"Hem iki haftadır geliyorsun buraya. Onu bir daha görmedin. Belki... belki başka yere gittiler. Öylece bu parka gelerek onu aramaya devam edemeyiz. Başka bir iz bulmamız gerekiyor."
"Hastaneye gidelim o zaman. O zaman ki doktorlarla konuşalım." dedim hızla.
"Sabah gideceğiz güzelim. İlk işimiz bu olacak."
...
"Anneciğim bu gece beraber uyuyalım mı?"
Gülümsedim ve "Uyuyalım birtanem." dedim.
Masum masum bana baktı ve "Ama babamda bizimle uyusun." dedi.
Derin bir nefes aldım ve "Babana sor birtanem. Eğer isterse uyuyabilir." dememle ellerini çırptı.
Taehyung'un yanına gitti ve birkaç dakika sonra elini tutarak içeri getirdi.
"Baba annem de kabul etti. Hadi beraber uyuyalım."
"Tamam prenses ama önce dişlerimizi fırçalamalıyız değil mi?" demesiyle Mi Cha hızla banyoya gitti.
Gülümseyip ayağa kalktım. Taehyung yanıma geldi ve kollarını belime dolayıp başını boynuma gömdü.
"Haneul Mi Cha yarın tekrar kemoterapi alacak."
"Saçları çok dökülüyor Taehyung. Sabah bir sürü saç topladım yastığından."
Kafasını kaldırdı ve akan gözyaşlarımı sildi.
"Güçlü olmalıyız güzelim. Kızımız için... oğlumuz için güçlü olmalıyız."
Onu onayladım ve derin bir nefes aldım.
"Anne, baba hadi gelin!"
Yukarıdan bağıran Mi Cha'yla güldük ve yanına gitmeye başladık.
Mi Cha çoktan yatağa girmişti. Gülümseyip banyoya girdim ve üstümü değiştirip dişlerimi fırçaladım.
Odaya girdiğimde Mi Cha ve Taehyung gülümseyerek konuşuyorlardı. Bende Mi Cha'nın yanına uzandım ve yanağını öpüp başımı yastığa koydum.
Elimi tutup karnının üstüne koydu ve Taehyung'un elini de benim elimin üstüne koydu.
Taehyung'la bu haline gülümsedik ve yanaklarını öptük.
"İyi geceler anne. İyi geceler baba."
"İyi geceler bebeğim."
...
Kim Mi Cha
Sabah uyandığımda anne ve babamın hâlâ uyuduğunu gördüm. Ellerine baktığımda birbirlerine kenetlenmiş olduğunu görünce gülümsedim. Keşke her sabah böyle olsaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begin Again - Kim Taehyung
Fanfiction"Kızıma bir şey olursa yaşayamam." dedim gözlerimden süzülen yaşlarla. Elimi tuttu ve "Ona bir şey olmaması için her şeyi yapacağız." dedi kararlılıkla.