Sınır koyuyorum ama dolmuyor. Hani belki o şekilde yorum yapan kişi sayısı artar, yorum sayısı artar dedim ama yok.
Ne yapayım gerçekten bilmiyorum. Yorum yapmak çok zor bir şey değil.
Sınır koymayacağım artık. Çünkü sınır dediğim gibi dolmuyor. Ne zaman canım isterse o zaman atacağım bölümü.
...
"Taehyung bir haber yok mu hâlâ?" dedim dolu gözlerimle.
"Arabayı buldular güzelim ama terkedilmiş. Nereye gittiğini öğrenmeye çalışıyorlar."
"Kimmiş peki?"
"Araba kiralanmış sahte bir isimle."
"Bir haftadır sadece araba bulundu Taehyung. Oğlum iyi mi değil mi hiçbir şey bilmiyoruz. Ya o-"
"Haneul oğlumuz iyi. En kısa zamanda bulunacak ve biz onu bir daha asla yalnız bırakmayacağız."
Kafamı sallayıp onu onayladım ve koltuğa geri oturdum.
"Keşke gelmeseydin buraya. Çok gergin bir ortam burası. Sen ve bebek için iyi değil."
Lena'ya döndüm ve "Evde kalamıyorum. Jaemin bulununca ilk beni görsün istiyorum." dedim.
Gülümsedi ve elimi tuttu.
"O sağsalim bulunacak Haneul."
...
Kim Taehyung
"Hina bir sorun yok değil mi?"
"Yok oppa. Merak etme sen. Her şey yolunda."
"Mi Cha nasıl?"
"İyi gibi. Sizi soruyor işte. İşleri var diyorum ama anladı bir şeyler olduğunu."
"Sen söyleme Hina. Bizim anlatmamız daha doğru olur."
"Merak etme oppa. Söylemem bir şey."
"Sen nasılsın?"
"İyiyim- iyiyiz biz. Her şey gayet yolunda." demesiyle gülümsedim.
"Dikkat edin kendinize."
"Sizde oppa. Bir haber alınca ara beni."
"Tamam. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Yan tarafta bulunan banka oturdum ve gözlerimi kapattım.
İçimde bir sıkıntı vardı ve bu Jaemin bulunana kadar geçmeyecekti.
Telefonum çalınca ekrana baktım. Gizli numarayı görmemle kaşlarımı çatıp hemen açtım.
Jaemin'le alakalı olabilirdi.
"Alo!"
"Sevgilim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begin Again - Kim Taehyung
Fanfiction"Kızıma bir şey olursa yaşayamam." dedim gözlerimden süzülen yaşlarla. Elimi tuttu ve "Ona bir şey olmaması için her şeyi yapacağız." dedi kararlılıkla.