sonatni allegro / Mjesečeva sonata

6 2 5
                                    

Sizifa je boljela glava. Jutro je svanulo, sunčeve zrake prolazile su kroz prozorsko staklo golicajući njegove kapke i navodeći ga da otvori oči. On bolno zastenje i spusti ruku na čelo pokušavajući se pridići u sjedeći položaj.

Još jedan novi dan značilo je još jedan novi dan na poslu, među susjedima i kolegama.

Značilo je još jedan dan u kojem je Sizif ostao živ, a on nije znao bi li plakao ili se smijao.

On posegne za čašom na noćnom ormariću halapljivo gutajući vodu pa treskom udari po drvetu vračajući ju.

Na putu do kupaonice upali radio i stanom zaori Mjesečeva sonata jačinom od koje je i Sizif poskočio. Susjedi će se opet žaliti na buku iz stana na 7. katu.

Oduvijek je volio način na koji razigrani tonovi proizlaze iz jakog nabijanja prstima po klavijaturi. Zamišljao je kako Beethoven udara po bijelim tipkama, kako ih uništava, dok slušatelji uživaju u radosnim zvucima. I to mu se pakleno sviđalo.

On tako udari nekoliko puta po štoku na ulazu u kupaonicu. Potom otkliže do umivaonika i onaj hitar dio udari o keramiku. Njegove su jagodice bile bolne, ali za promjenu se osjećao živim i nije htio da taj trenutak prestane.

Zatvorio je oči, tapkajući svojom nogom po podu, udarajući glavom u sve polaganijem ritmu. Potom odsvira završnicu i onda kada se Beethoven vraćao na početak sonate on podigne pogled prema ogledalu.

Iako je ogledalo bilo prljavo, jasno se vidjela slika muškarca kojem lice krasi brada i čije su oči ocakljene. On se umije hladnom vodom, prste provuče kroz bradu i opere zube.

Beethoven je ponovno ulazio u onaj, Sizifu omiljeni, allegretto dio. Bio je hitar na prstima, zanesenog pogled negdje iza publike i gorostas požuri prema radiju pomno slušajući tu sekvencu. 

-

hvala na čitanju! ❤

glava 2 kao poglavlje u kojem saznajemo da je beethoven guilty pleasure glavnog lika Sizifa ;) 

kako vam se čini? 

Hrpa lišćaWhere stories live. Discover now