2:~Ben~

123 7 2
                                    

                               ~ ♡ ~De volgende ochtend lig ik rustig te slapen in mijn put wanneer ik ruw word wakker geschut door Alby

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~ ♡ ~
De volgende ochtend lig ik rustig te slapen in mijn put wanneer ik ruw word wakker geschut door Alby.

Ik ben nooit een ochtend mens geweest maar vandaag was ik gewoon echt moe i gues dat ik gisteren te lang met Thomas heb zitten kletsen.

Het is gewoon een rare gedachte dat ik een broer heb.

'Kom op ontbeittijd' zegt Alby.

Met kleine oogjes ga ik aan een tafel zitten. Ik had echt te weinig geslapen al hebben ik en Thomas maar gepraat tot half 12 of zo.

'Heb je de hele nacht in die put gezeten' vraagt Thomas verbaast.

'Ja maar no wories ik ben het al gewoon hoor dat ding is eigenlijk gewoon men bed ik heb meer daarin geslapen dan in men eigen hangmat'

Na het eten gaan ik en Thomas naar de gardens dat is de eerste job die Thomas mag proberen en ik, ik heb gewoon zin om een dagje men broer te irriteren, zeg eerlijk daar zijn zussen toch voor.

'Hey' zegt Thomas wanneer we bij Newt aankomen. 'Hi' mompelt hij terug zonder van zen werk op te kijken hij lijkt wel boos of zo.

'En, zijn jullie nu een koppel' vraagt hij dan.

Ik kijk even naar Thomas waarna we allebei in de lach schieten.

Newt kijkt ons geërgerd aan 'Ja wat moesten jullie anders bespreken. Wat ik niet mocht horen'

'haha Newtie toch ben je jaloers of zo hahaha hoe kom je op het idee haha alleen de gedachte al haha' proest ik uit.

'Thomas hier,' zeg ik wanneer ik een hand op zen schouder leg 'is mijn broertje'

'Grote broer' onderbreekt hij mij.

'En hoe weet je dat zo zeker' vraagt Newt dan.

'Wel hij lijkt toch ouder niet' antwoord ik dan niet begrijpent wat hij bedoelt.

'Nee ik bedoel hoe weet je dat hij je broer is' zegt hij geiriteerd.

'Hij had een herinnering en ik had al het gevoel dat ik hem kende, dus ja zo dus' zeg ik dan. 'ok fijn voor jullie gaan julie nu beginnen werken' zegt hij sarcastisch en duidelijk geiriteerd. Wat heeft die jongen toch vandaag.

We waren al de hele dag aan het werken en ik was al de hele dag de Newt aan het irriteren totdat hij er genoeg van kreeg en me weg stuurde ik moest felister of zo iets gaan halen enfin dus iets dat in het bos groeit en dat eruit ziet als een plant, top uitleg Newt echtwaar je verdient een prijs.

Ik wandel het bos in opzoek naar iets wat op een plant lijkt. Wat een moeilijke zoektocht, o kijk gevonden. Ik hurk me even om te kijken, het is groen, het heeft blaadjes en het lijkt op een plant ik zeg: meepakken die handel. Ik leg de planten in men mandje maar ik loop toch nog even verder om nog meer planten te vinden want ik betwijfel of dit het juiste is.

A Smal Line Between Hate And Love (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu