3:~De verbanning~

110 4 1
                                    

~♡~

Ik liep regelrecht naar de "slaapzaal". Iedereen had een eigen soort kastje naast zen hangmat staan waar je je kapmessen en zo kon in bewaren. 

Ik had er nog een reep chocola in zitten want 1 keer in de zoveel maanden krijgen we chocola van de box en dan word die verdeelt onder de gladers. Ik had mijn stuk bewaart  voor later.

ik nam de reep en liep naar de put, ik kende wel iemand die dit meer nodig had dan ik al zal het waarschijnlijk zen laatste zijn.

Ik kniel neer naast de put.

Ben zit er heel slecht uit ik krijg tranen in men ogen bij de gedachte dat er morgen weer iemand moet gaan.

Hij is al de zoveelste en het word niet makkelijker.

Met een trillende hand leg ik het stuk chocola in de put.

Hij blijft tegen de rand van de put zitten en kijkt me aan. Hij heeft ook tranen in zijn ogen.

'Neem maar' zeg ik terwijl ik met men hoofd naar de chocola knik.

Hij steekt zijn hand uit en neemt de chocola maar wanner hij het open wil doen begint hij te grommen en springt hij naar voren hij steekt zijn handen door de tralies en probeert mij vast te grijpen.

Geschokt spring ik achteruit maar ik struikel over mijn voet en met een zachte phff land ik op mijn rug in het gras.

Minho komt naar me toe en helpt me recht.

Ben is nog steeds met zen armen door de tralies aan het graaien.

Ondertussen is het al heel laat.

De jongens hebben een klein kampvuurtje gemaakt zodat we het warm hebben.

Minho gaat zitten met zijn rug tegen een doos en ik ga naast hem zitten.

Ik leg men hoofd op zen schouder en ik voel mezelf weg zakken.

Wanneer ik de volgende ochtend wakker word merk ik dat Ik in men hangmat lig.

Rustig kruip ik men hangmat uit.

Ik heb geen idee hoe ik in men hangmat terecht ben gekomen en eerlijk, het boeit me ook helemaal niks.

Ik heb vreselijk geslapen.

En ik denk dat het niet bepaald een leuke dag word.

Sloom loop ik naar de eet plek ik ben nog vreselijk moe.

Ik heb geen idee hoe ik deze dag zal over leven.

Ik plof neer aan een tafel en zie dat chuk en thomas er al zitten.

Thomas heeft voor ik in slaap viel  de hele avond vragen gesteld aan het kampvuur over wat er gaat gebeuren en waarom Ben er zo raar uitzag.

Ik heb hem da dan ook heel lief duidelijk gemaakt dat hij zen kop moest houden.

Rustig eet ik het stuk brood dat op men bord ligt op.

Na het eten slenter ik naar de gardens.

Ik heb geen idee wat er met me is maar het voelt alsof ik totaal geen energie in men lijf heb maar echt nul, nada, niks.

Ik heb hier zoooooo geen zin in, denk ik als ik bij de gardens aankom en weet je waarom, ja je hebt het juist ik zie Newt zen irritante kop weer.

"goed geslapen prinses" zegt hij spottend.

Uugh ik ben nu al geïrriteerd hoe kan hij dat nu vragen ik bedoel je kan waarschijnlijk heel duidelijk vanaf een kilometer afstand zien da ik vreselijk heb geslapen.

A Smal Line Between Hate And Love (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu