5:~Het meer~

113 6 4
                                    

~♡~

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~♡~

Pov Newt (jeej geniet dit gaat niet vaak gebeuren)

Ze ligt nog steeds in men armen te slapen.

We hebben een paar bezoekjes gehad van grievers maar die zagen ons gelukkig niet.

Ze is echt schattig als ze slaapt, nee nee ze is helemaal niet schattig, oh maar kijk dan ze ligt zo vredig te slapen in mijn armen, nee nee nee ze is niet schattig ze haat mij en ik haat haar (denk ik).

Ok genoeg.

Oh kijk het is bijna terug licht dan gaan de deuren open, zachtjes schut ik haar schouder, 'y/n, y/n wakker worden, het is bijna ochtend' fluister ik zachtjes in haar oor.

'Hmmmmm laat mij slapen' mompelt ze terwijl ze zich omdraait met haar rug naar mij.

'kom we moeten terug naar de glade' probeer ik haar te over tuigen.

Ze schrikt even blijkbaar beseft ze nu pas dat ze niet in haar hangmat ligt 'waar zijn we? Wat doe jij hier? Waarom zijn we hier?' zegt ze paniekerig als ze zich weer terug omdraait om mij aan te kijken.

'hey rustig je bent gisteren de maze in gerent en we hebben ons hier verstopt maar we moeten bijna terug naar de glade het is bijna zonsopgang' probeer ik haar gerust te stellen.

Dan blijkt het tot haar door te dringen 'Minho, Thomas!' roept ze als ze over mij probeert te klimmen.

wanneer ze bijna over me is schrikt ze van iets en kruipt ze terug tegen de muur en gaat ze in een bolletje tegen me aanliggen 'hey, hey wat is er?' vraag ik verbaast.

'griever' piept ze.

Ik kijk achter me, ze heeft gelijk een griever staat aan het eind van deze "gang" hij komt recht op ons af waarschijnlijk heeft hij ons gezien.

Oh nee ik sla men armen strakker om y/n heen en ik voel haar hartslag omhoog gaan.

Ik wil niet dat er iets gebeurt.

Bang wacht ik af tot we dood gaan maar dat gebeurt niet.

Plots horen we iemand roepen 'y/n, Newt' ik draai me zodat ik kan zien dat Minho en Thomas de griever hebben doodgestoken en ze nu naar ons kijken.

y/n kijk over me heen en ziet haar broer en beste vriend ook staan.

'Thomas, Minho' schreeuwt ze terwijl ze over mij klimt. Ze loopt naar hen toe en springt in de armen van Thomas en slaat haar benen rond zijn middel terwijl Thomas zijn armen om haar heen slaat.

'je bent niet dood' roept ze enthousiast. Dan laat ze los en geeft Minho ook een knuffel.

Ondertussen ben ik ook al opgestaan.

'Kom we moeten terug naar de glade' zeg ik dan.

y/n pakt Thomas' hand vast en we wandelen terug naar de glade. We hoeven ons geen zorgen meer te maken voor grievers want de zon is opgekomen dus de deuren zijn open.

Plots stopt y/n 'we moeten Alby nog gaan halen' zegt ze dan.

Ow ja shit bijna vergeten oeps.

Snel lopen we naar Alby en nemen hem terug mee naar de glade.

Als we daar aankomen is chuck de eerste die ons ziet hij vliegt in y/n armen en ze knuffelt hem terug.

We brengen Alby naar de Med-Jack zodat Jef en Clint kunnen kijken of ze hem kunnen helpen.

Want hij is er zwaar aan toe, hij is gestoken en Minho heeft hem op het hoofd geslagen, om zichzelf te beschermen natuurlijk.

Maar nu ben ik dus de leider in de glade tot Alby wakker word en ik heb geen idee hoe ik het ga doen.

We zien wel hoe het loopt.

Voor de rest gaat iedereen gewoon door met hun job.

Pov y/n

Ik zit gewoon in de gardens een paar plantjes water te geven totdat Newt voorbij loopt.

Waaw deze kans kan ik toch niet laten schieten het is gewoon perfect.

Ik til de emmer water op en kap die over Newt zijn hoofd.

Hij schrikt wanneer hij het koude water over zich heen voelt stromen.

Het is niet koud of zo dus het is niet zo erg.

Ik lig letterlijk plat van het lachen.

Oeioeioei , Hij tilt nu ook een emmertje op en wil die op mij gooien maar gelukkig ren ik weg.

Ik ben nog steeds enorm hard aan het lachen en ondertussen is hij ook aan het lachen.

ik blijf door rennen en hij is mij nog steeds aan het achtervolgen .

We rennen het bos in en daar struikel ik over een tak waardoor hij zen emmertje (dat nu half leeg is door het lopen) over mij kan kiepen.

we zijn nog steeds super hard aan het lachen en plots tilt hij mij op.

Hij loopt met me ergens heen ik heb geen idee waar.

'zet me neer' gil ik lachend.

'nog heel even en ik laat je los' antwoord hij.

Huh waar gaan we heen, ok ik heb geen idee.

Oh nee ik zie al waar we heen gaan.

'Nee, neee niet doen, genade AAAAH'

Eeeen ik lig in het meer.
Jeeej.

Hij staat op het kleine steigertje dat de builders ooit hebben gemaakt en waar hij mij net, 3 seconden geleden van heeft afgegooid.

Het is eigenlijk een heel raar meer het ligt aan de rand van het bos en het water is super helder.

Wacht maar ik krijg hem wel 'kom help is' zeg ik terwijl ik men arm uitsteek naar hem.

Hij pakt men hand vast maar van de moment dat hij men arm vastheeft zie ik in zijn ogen dat hij er spijt van heeft dat hij dat had gedaan.

En terecht, ik trek hem mee het water in en nu zijn we hier met 2 super hard aan het lachen in het water.

Ik hou me aan Newt vast want ik heb moeite om boven te blijven van het lachen.

Ja, ik denk dat ik de slappe lach heb.

Alle plezant, aan Newt te zien heeft hij het zelfde probleem.

Ik spring/zwem/ga op Newt zijn rug en zo loopt hij het water uit, met mij op zijn rug.

Ik ben kletsnat dus ik spring van Newts rug af en ga wat andere kleren aantrekken. Ik heb vast ergens nog een shirt van Minho en een broek vind ik ook wel.

~♡~

Heyy

dus ja weer een hoofdstukje ja het is niet geweldig maar boeie en sorry da het altijd zo lang duurt maar ik wil graag zo elk hoofdstuk boven de 1000 woorden en ik doe altij me men computer autocorie dus ja

En btw merry x-mas en happy new year hahah.

En voor de mense die het wille wete mijn examens ware geen ramp eeeeeh.

Alee tot het volgende hoofdstuk👋

A Smal Line Between Hate And Love (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu