~♡~
Ik zit nu in een shirt van Minho en een broek die ik ergens random heb gevonden, aan het kampvuur.
Minho en Thomas komen naast me zitten en ik leg men hoofd op Minho zen schouder.
'was het leuk met Newt in het meer' zegt Minho dan terwijl hij en Thomas als een gek zitten te grijnzen.
ik schrik recht hoe de hel weten zij hier van.
'Ik weet niet waar je het over hebt' zeg ik dan zo onschuldig mogelijk.
Ik leg men hoofd nu op Minho's schoot en men benen over Thomas schoot die aan men andere kant zit.
Minho legt zen hand in men haar en begint men hoofd te aaien en Thomas legt zen armen gewoon over men benen.
'Je weet donders goed waar we het over hebben, waarom heb je anders mijn kleren aan' zegt Minho dan.
Eeeh eventjes iets bedenken, ok we spelen het cool 'wel dat komt gewoon omdat ik mijn kleren niet vond'
'Maar waarom hou je je vorige kleren dan niet gewoon aan' bemoeit Thomas zich er mee.
'Omdat die stonken' zeg ik zo gewoon mogelijk.
'jaja' is Minho's antwoord. 'Jahaa' maak ik hem geïrriteerd duidelijk.
Dan komt Newt er plots bij zitten 'deze is van jou toch' zegt hij tegen mij terwijl hij een boekje omhoog houd.
Omg rip mij, ik was mijn hutje in het bos helemaal vergeten en nu heeft Newt 1 van mijn schetsboeken vast.
Aan de kaft te zien is het een boekje waar ik heel heeel vaak Newt in heb getekend, sorry hoor hij mag dan irritant zijn maar hij is wel een goed model.
Hij slaat het boekje open en begint er in te bladeren 'waaw jij kan goed tekenen en wat een knap model heb je' zegt hij dan met een grijns.
'Ja he, alleen jammer van zen karakter' waaw prachtige comback, kon ik niks beter bedenken.
Blijkbaar heeft hij hier geen antwoord op want hij houd gewoon zen kop, jeeej.
Maar hij blijft wel doorbladeren in het boekje.
Ow nee hahah, dat gaat niet gebeuren, ik graai het boekje uit zen handen.
'Hey, ik was die aan het bewonderen' zegt Newt verontwaardigt.
'Das dan pech. Het is niet jou eigendom.' Zeg ik betweterig terug.
'Ik ga slapen' deel ik mee en ik wandel naar mijn hangmat.
Als ik in mijn hangmat lig voel ik mezelf direct weg zakken.
De volgende ochtend word ik teder wakker gemaakt, ' Y/N, Y/N WAKKER WORDEN!!!!!' schreeuwt chuck in men oor.
'Eh, wat krijg jij, kan je niet rustig doen ofzo het is ochtend' zeg ik geÏriteerd in mijn gewoonlijke ochtend humeurige toon.
'Ja maar Frypan heeft pannenkoeken gemaakt voor ontbijt'
JE LEEST
A Smal Line Between Hate And Love (Dutch)
FanfictionNiet afgemaakt!! Y/n en Newt haten elkaar dat is altijd geweest en zal altijd zo blijven... toch? ...Wanneer Alby weg is komt Newt naast de put zitten. Dat doet hij altijd als ik in de put zit gewoon om mij te irriteren. Hij doet zen mond open om ie...