♡
Pov newt
Het is a bijna 3 kwartier later en ze zijn nog steeds niet terug als ze nog lang weg blijven dan ga ik achter hen aan. Ik kan haar toch niet laten sterven daarbinnen.
wat als ze gewond raakt en ze net als de vorige keer in de maze moet blijven s' nachts, dat overleeft ze toch nooit. De vorige keer heeft ze de hele tijd geslapen.
pov y/n
We zijn nu al een hele tijd aan he lopen en eindelijk draai ik de laatste hoek om en daar is het dan de glade.
Chuck staat me al op te wachten.
Ik loop tot bij hem en leun dan met mijn handen op mijn knieën, ik ben echt uitgeput.
Thomas en Minho komen erbij staan zij zien er veel beter uit maar dat komt waarschijnlijk omdat ze een betere conditie hebben.
'En hebben jullie iets gevonden?' vraagt Chuck.
Waarop Minho het ding aan Chuck laat zien.
'Waaw... wat is het?' reageert hij.
Ik, Minho en Thomas geven elkaar een akward blik ' ehm jah dat.... weten we nog niet' antwoord ik dan snel.
'Ow.. ok dan' zegt hij een beetje teleurgesteld.
'En wat is er allemaal hier in de glade gebeurt?' vraag ik om het onderwerp te veranderen.
Chuck word meteen zenuwachtiger ' euhm niet boos zijn' zegt hij bang 'Newt weet dat je in de maze was'
'WAT?! Je ging er toch voor zorgen dat hij er niet achter kwam?'
'Ja maar hij bleef maar doordringen en dan heb ik het maar gezegd' zegt hij schuldig.
Meteen krijg ik spijt dat ik tegen hem heb geschreeuwd 'Ok het is niet erg ik snap het. Waar is hij nu?' vraag ik.
'In de maze op zoek naar jou' zegt hij met een klein stemmetje.
'WAT?!' roepen ik, Thomas en Minho uit 'maar hij is de leider nu dat Alby in coma ligt hij kan toch niet zomaar weg gaan' zegt Minho verbaast.
'Ik ga hem zoeken' zeg ik vastbesloten.
'Doe niet zo dom, je bent toch nooit voor de avond thuis we kunnen niet nog meer mensen kwijtraken' houd Minho mij tegen.
'We kunnen hem toch ook niet laten sterven in de maze hij is de enige leider die bij bewust zijn is de glade word één grote catastrofe als hij niet terug komt'
'Ik ben het met y/n eens' mengt Thomas zich in het gesprek.
Minho zucht diep 'ok ik en Thomas gaan kijken of we hem kunnen vinden maar jij' hij wijst naar mij 'jij blijft hier voor als hij terug komt'
JE LEEST
A Smal Line Between Hate And Love (Dutch)
FanfictionNiet afgemaakt!! Y/n en Newt haten elkaar dat is altijd geweest en zal altijd zo blijven... toch? ...Wanneer Alby weg is komt Newt naast de put zitten. Dat doet hij altijd als ik in de put zit gewoon om mij te irriteren. Hij doet zen mond open om ie...