♡
Wanneer ik de volgende ochtend wakker word door het gouden zonlicht dat op men gezicht schijnt, zie ik dat veel gladers al naar de eetplaats zijn.
Ik stap uit men hangmat en besluit dan om ook maar naar de eetplaats te gaan.
Ik ga aan men gebruikelijke tafel zitten bij Chuck en Thomas en we eten ons ontbijtje op.
Tot dat we plots onderbroken worden door een bekend geluid.
De box.
'Wat?!!'
Iedereen staat op en maakt zijn weg naar de box.
Ik, Minho en Thomas zijn de eerste maar al snel komen Newt, Gally en de rest er bij.
'hoe kan dit? Het is toch minstens een week te vroeg' vraagt Minho verward.
Ik snap er ook niks van.
Ik sta er maar een beetje verward bij.
Newt en Gally openen de box en Newt springt er in.
Er ligt een persoon in met een briefje in de hand.
'Het is een meisje' zegt Newt verward.
In de box ligt een meisje met een bleke huid en zwart haar.
Ze is bewusteloos of ... dood.
Gelijk begint iedereen door elkaar te fluisteren tot Newt weer naar voor leunt om het briefje uit haar hand te halen.
'Ze is de laatste ooit' leest hij luid op 'Wat betekend dat nu weer?'
Plots schiet het meisje recht haar ogen gaan open en ze ademt zwaar 'Thomas' zegt ze en dan gaat ze weer liggen en vallen haar ogen terug toe.
Iedereen is muisstil en kijkt naar Thomas die er verward bij staat.
Dan roept Newt: 'Oke, iedereen terug naar zen werk! Jef, Clint breng haar naar de Med-Jack. En jullie,' hij wijst naar ons (Thomas, ik en Minho) 'meekomen jullie'
Gehoorzamend lopen we achter hem aan richting de Med-Jack.
Waarom moet ik nu weer mee komen ik heb toch niks gedaan.
Als we buiten gehoorsafstand zijn draait Newt zich om en kijkt ons aan 'herken je haar van ergens?' vraagt hij aan Thomas.
'Nee' zegt hij aarzelend.
'Ben je daar zeker van want zij lijkt jou wel te herkennen' moeit Newt zich ermee.
'Hij herkent haar niet oke' kom ik er boos tussen ' en als hij dat wel doet zal hij het wel zeggen'
Ik geef Newt nog een boze blik voordat ik Minho en Thomas mee sleur naar de Med-Jack.
Newt volgt ons al snel mee naar binnen.
JE LEEST
A Smal Line Between Hate And Love (Dutch)
FanfictionNiet afgemaakt!! Y/n en Newt haten elkaar dat is altijd geweest en zal altijd zo blijven... toch? ...Wanneer Alby weg is komt Newt naast de put zitten. Dat doet hij altijd als ik in de put zit gewoon om mij te irriteren. Hij doet zen mond open om ie...