II.

663 66 6
                                    

,,Jestli chceš, tak můžu být tvá zpráva

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jestli chceš, tak můžu být tvá zpráva. Ale musela bych být na titulní stránce."

<><><💚🍀💚><><>

Lilian byla podle většiny blázen, když jim řekla, že ráda vstává, přestože brzo a také do školy.

Na její obranu měla důvod vstávat ráda. Nejenže mohla za den stihnou víc věcí, když byl teda víkend nebo prázdniny, ale do školy vstávala ráda, protože mohla znovu vidět své přátele.

Jo, Lilian byla jiná, někteří by řekli divná, jenže jí to nevadilo. 

Lilian tedy vstala a udělala celou ranní hygienu, než se šla převléct. Samozřejmě si musela nějaké šperky sundat, ale hned na to je znovu vrátila. 

Jako každé ráno udělala snídani pro ni a jejího otce, akorát tentokrát udělala o porci navíc pro Bellu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jako každé ráno udělala snídani pro ni a jejího otce, akorát tentokrát udělala o porci navíc pro Bellu. 

Charlie odešel těsně po snídani a chvíli po něm přišla do kuchyně Bella. 

,,Dobré ráno, Bello. Připravila jsem si ti snídani." Řekla Lilian s úsměvem a položila talíř na stůl. ,,Díky." Poděkovala Bella a posadila se. 

Přiznejme si to, Bella nebyla zvyklá na to, že se o ni někdo staral, protože to většinou to byla ona, kdo se o to všechno staral. Jenže v tomto domě byla hlavou Lilian a ta se starala o celý dům, vaření a všechny možné domácí práce. 

,,Jedeš se mnou?" Zeptala se Bella, když spolu později stály u dveří a chystaly se k odchodu. ,,Vlastně mám své auto." Řekla Lilian a Bella trochu přikývla. ,,Takže mě budeš následovat." Dodala a vyrazila. 

Cesta do školy nebyla pro dvě dívky zrovna dlouhá, ale byla pravda, že Lilian musela jet pomaleji, aby ji Bella stíhala. 

Na školním parkovišti zaparkovaly hned vedle sebe, aby byly blízko a vystoupily.

Lilian nebyla nervózní z přestupu na novou školu, přestože to bylo uprostřed roku. Spíše se těšila, protože mohla potkat nové lidi. 

I když věděla, že škola ve Forks není jako ta v rezervaci. 

Ale všimla si, že byla Bella nervózní, takže přistoupila k ní a objala ji kolem ramen. 

,,Neboj se, Bello, bude to v pořádku. A navíc tu máš mě." Řekla Lilian a snažila se jí uklidnit. 

,,Super kára," Ozval se chlapec a tmavou pletí a Bella se na něj na chvíli podívala.

Lilian protočila očima vedla svou sestru dál. Poznala, že to byl spíše výsměch a to nesnášela. Nikdo se nebude posmivat její sestře.

,,Pojď, musíme si pro věci a rozvrh." Řekla Lilian a Bella pouze přikývla a sledovala svou sestru do školy.

Nebyla zrovna velká, ale ztratit jste se v ní mohlo lehce, pokud jste byli ovšem úplně nový, což ty dvě byly.

Nakonec se sestrám povedlo najít kancelář, kde si měly vyzvednout rozvrh, plánek školy a učebnice.

Chvíli stály na chodbě a prohlížely si svoje rozvrhy. Neměly moc společných hodin, což byla škoda, ale věděli, že to jedna bez druhé pár hodin zvládne.

,,Lilian a Isabella Swanovi. Ahoj." Pozdravil Asiat, který ke dvojici zničeno nic přišel a Lilian se lekla, než se na něj trochu usmála.

Možná to bude jeden z jejich nových přátel.

,,Já jsem Erik. Oči a uši tohoto ústavu. Kdyby jste měli problém, neměli s kým jít na oběť, komu se vybrečet." ,,Víš, spíš jsem typ, co raději tiše trpí," řekla Bella a Lilian zvedla obočí.

,,Dobrý titulek. Dělám v místních novinách a vy jste zpráva," řekl a Bella ihned protestovala. ,,Ne. Tak hele, nedělají žádný hlouposti." ,,Neboj, klid. Bez titulku," řekl nakonec a Bella přikývly.

,,Jestli chceš, tak můžu být tvá zpráva. Ale musela bych být na titulní stránce." Řekla Lilian s úsměvem a nijak jí to nevadilo. Ne, že by byla ráda středem pozornosti. „Skvělé." Řekl Eric.

,,No nic, už budu muset jít. Uvidíme se na další hodině." Lilian se s dvojici rozloučila a vyrazila na svou první hodinu.

Literatura.

Jedna z jejich oblíbených. I když měla ráda snad všechny předměty. Neměla s žádným z nich problém, všechno zvládala, dostávala v každém dobré známky.

Co jí spíše občas vadilo byli učitelé.

Jak si mohla užít hodinu, když jí to kazili přísní a zatrpklí učitelé, kteří nedělali nic jiného, než je zaměstnat domácími úkoly, testy a učením.

Lilian vstoupila do třídy dvě minuty po zazvonění, což nebyl zrovna problém. Zvláště když byla nová.

,,Dobrý den. Jsem Lilian Swanová a jsem tady nová." Řekla po vstupu. „Jistě, dcera šerifa. Tak se jdi posadit támhle vedle Josette." Pobídla ji jejich učitelka, slečna Blakeová a Lilian se šla posadit vedle dívky s dlouhými hnědými vlasy.

Lilian se těsně před lavicí zarazila, když si uvědomila, kdo nebo spíše co ta dívka vlastně je.

,,Je nějaký problém, slečno Swanová?" Zeptala se slečna Blakeová. „Vůbec ne." Řekla Lilian než přistoupila k lavici a opatrně se posadila vedle upíra.

Přiznejme si to, přestože Lilian poznala podle očí, že je dívka "vegetariánka", stále se necítila v její přítomnosti příjemně.

Ne, že by se bála, dokázala se ubránit kdyby náhodou, ale neměla s nimi zrovna dobré vstahy.

Jelikož byla Lilian víla, její krev byla pro všechny upíry velmi lákavá. Nebyla jako lidská a ať už měl upír sebevětší kontrolu, vedle ní ji mohl lehce ztratit. Toho se spíše bála.

Tinkerbell (Twilight Saga/Alice Cullen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat