XV. Nový Měsíc

430 36 1
                                    

,,Promiň, Bello, ale Emmett má pravdu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Promiň, Bello, ale Emmett má pravdu. Je to krám."

<><><💚🍀💚><><>

Už to byla nějaká doba, co Bella dorazila do Fork, co se všechno změnilo. A dalo by se říct, že byla Lilian spokojená. Překážku překonali, přestože se obávala návratu Victorie. 

Lilian ale stejně nemohla být šťastnější. Kdyby Bella nepřijela, Lilian nepřestoupí a nepotká Alice. 

Lilian brzy ráno probudilo klepání na dveře. Hlasité klepání na dveře. Otevřela oči a sledovala, jak její otec vchází do pokoje. 

,,Zvláštní. Jsi ještě v posteli." Řekl pobaveně Charlie a Lilian s úsměvem protočila očima. ,,Chtěla jsem si trochu odpočinout." Vysvětlila. 

,,Víš, jdu probudit Bellu a popřát jí k narozeninám a myslela jsem si, že si to nebudeš chtít nechat ujít." Vysvětlil a Lilian se okamžitě posadila a podívala se na kalendář na svém stole. 

Bellyny narozeniny. 

Lilian věděla, že teď to bude s nimi trochu jiné. Než se tam Bella přestěhovala, Lilian jí vždy volala a popřála jí všechno nejlepší a Bella udělala to samí. I když Lilian ve skutečnosti narozeniny neměla. 

Lilian Belle vždy vyprávěla, jak bude s Charliem v ten den slavit narozeniny, jenže nikdy to nebyla pravda. 

No, polovičně byla. V podstatě. 

Oslavili spolu narozeniny tak, jak Lilian řekla, akorát o několik týdnů později, kdy skutečně měla narozeniny.  

Bella si ale stále myslela, že jsou dvojčata. Což bylo podle Lilian špatné, ale zároveň jí to nechtěla říkat. Bylo trochu pozdě na to jí říct pravdu. 

,,Jen popadnu dárek." Řekla Lilian, vyskočila z postele a běžela ke skříni, kde měla schovaný zabalený dárek. 

,,Všechno nejlepší." Popřála Lilian, když vtrhla do Bellyného pokoje a skočila na postel.

,,Říkali jsme žádné dárky." Řekla Bella, když viděla, že její sestra i Charlie drží nějaké dárky. ,,No, ten ode mě není zabalený, nepočítá se." Řekl Charlie a podal jí obyčejný, fotoaparát.

,,Je to moc milé. Díky, tati." Řekla Bella. ,,A ještě tu mám jeden od mámy. Domluvili jsme se. Tedy, ona se domluvila. To je na fotky z maturitního ročníku." Řekl Charlie, když si Bella prohlížela album.

,,Maturita. Jak jste tak rychle vyrostly." Povzdechl si Charlie. ,,Nedospěly. Nejsem tak stará." Odporovala Bella. ,,Proč máš tedy na hlavě šediny?" Zeptala se Lilian ze srandy a Bella jí na to skočila a šla rychle k zrcadlu.

Charlie nakonec odešel a Lilian se otočila ke své sestře. 

,,Tady máš, sestřičko." Řekla Lilian a předala Belle krabičku. ,,Jsme dvojčata, Lilo." Řekla Bella. Lilian se na chvíli zarazila, čehož si Bella všimla, ale neřešila to. ,,Ale stále jsem o třicet minut starší." Řekla Lilian nakonec. 

Tinkerbell (Twilight Saga/Alice Cullen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat