,,Cítím odmítnutí."
<><><💚🍀💚><><>
Lilian milovala také tělocvik a většinu her, třeba jako fotbal, který hrávala se svými přáteli na pláži. Takže jí ani nevadilo, že v hodině tělocviku hráli volejbal.
I když už viděla, jak Bella něco provede, protože si pamatovala a věděla, jak nemotorná uměla být.
Lilian se trochu přikrčila, když si všimla, že míč letí zrovna na Bellu, která rozhodně nebyla připravená.
Možná ho odrazila, jenže míč letěl úplně na druhou stranu tělocvičny, kde kluci hráli basketball a zasíhl jednoho chlapce přímo do zadní části hlavy.
Lilian zakroutila hlavou, než běžela k Belle a chlapci.
,,Promiň, říkala jsem jim, aby mě nenechávali hrát," omluvila se Bella a Lilian se trochu zasmála. ,,Ne, ne, to je dobrý. Vy jste Lilian a Isabella Swanovi, že?" ,,Jen Bella," řekla Bella a upřednostňovala spíše zkrácenou verzi, než celé své jméno.
,,Mně můžeš říkat Lilo nebo Tink." Řekla Lilian stále s úsměvem. Možná milovala své jméno, ale také zbožňovala své přezdívky.
,,Jo. Ahoj, já jsem Mike," představil se a s oběma si podal ruku. Podle Lilian byl lehce nervózní, ale neřešila to.
Hned na to k trojici přiběhla hnědovlasá dívka, která měla na tváři úsměv, přestože se nezdálo, že upřímný.
,,Má pořádnou ránu, co? Mimochodem, jsem Jessica. Ty jsi z Arizony, že?" Zeptala se Belly, neboť o Lilian bylo známo, že žila ve Forks, akorát studovala na jiné škole. ,,Jo." ,,Neměli by být lidi z Arizony trochu opálení?" Žertovala dívka.
Bella možná žila téměř celý život na místě, kde každý den svítilo slunce, jenže se nikdy neopálila, vždy se na slunci spíše spálila.
,,Jo. Možná proto mě vykopli," řekla Bella a Mike i Jessica se zasmáli, než se šlo znovu hrát.
Hned po hodině skupina čtyř vyrazila do jídelny, kde si přisedli ke stolu, u kterého už seděl Erik a pravděpodobně jim hlídal místa.
,,Ahoj Miku. Už jsi se poznal s mojí Lilian a Bellou?" Zeptal se Erik a Lilian zvedla obočí, než trochu zakroutila hlavou a nechala to být.
,,S tvojí Lilian a Bellou?" Zeptal se Mike. Než stihl kdokoliv něco udělat, přišel k nim Tyler, který se Belle posmíval za auto.
,,Ty jsou moje," řekl a než běžel pryč od Mike, protože mu odsunul židli, dal Lilian a Belle pusu.
Lilian trochu nakrčila nos, než si tvář utřela rukávem. Nejen že neměla ráda, když jí dával pusu někdo cizí, byť jen na tvář, ale nebyla ani na chlapce.
ČTEŠ
Tinkerbell (Twilight Saga/Alice Cullen)
FanficLilian žila velmi dlouhý a velmi spokojený život, dokud se tedy nevrátila její velmi nemotorná sestra. Aspoň díky ní našla svou pravou lásku.