,,Je mi to líto."
<><><💚🍀💚><><>
Lilian byla tak šťastná, když se ráno probudila a svítilo slunce. Už tak dlouho nesvítilo a ona byla ráda, že znovu mohla pocítit to teplo.
Ano, Lilian nevadila zima, ale stále preferovala spíše teplo. Preferovala Jaro a Léto, protože to byl čas, když příroda ožívala.
Bella byla v kuchyni, když uslyšela cinkání na schodech. Na to si stále trochu zvykala. U ní doma bylo často velké ticho, jenže pokaždé, když Lilian pochodovala po době, slyšeli jste cinkání.
,,Dobré ráno." Popřála Lilian s úsměvem, když seskočila i poslední schod. ,,Dobré." Oplatila Bella, než Lilian předala snídani.
Po celkem tiché snídani dvě dívky znovu vyrazily do školy, ale tentokrát každá vlastním autem.
Jejich den probíhal v podstatě stejně, akorát bez Cullenových, které jak se zdálo, Bella vyhledávala. Tedy přesněji Edwarda.
Lilian věděla, že nemohli přijít, protože se nemohli vystavit slunci. Kdyby tak učinili, začnou se třpytit.
Jo, Lilian to přišlo legrační. Nechápala, jak se mohli třpytit na slunci, ale byla to velká blbost a k smíchu.
Když byl oběd, Lilian se posadila spolu s Bellou, která si četla, a s Jessicou, která se opalovala, ven k piknikovému stolu.
A nebyly jediné, kdo seděl venku, protože kolem byli i další studenti. Někteří si povídali, někteří si hráli s míčem a někteří se učili, nebo se opalovali jako Jessica.
Lilian se pobaveně usmívala, když viděla, jak se Bella rozhlíží všude kolem sebe, protože věděla, koho Bella hledá.
Edwarda.
,,Nejsou tu." Řekla Lilian a vzhlédla od své kresby. ,,Když je pěkně, Cullenovi zmizí." Dodala za ni Jessica.
,,Chodí za školu?" Zeptala se Bella. ,,Ne. Doktor Cullen je vezme lést na hory, kempovat a tak." Odpověděla Jessica, ale Lilian věděla své.
,,Chtěla jsem to po našich, ale marně." Dodala ještě Jessica.
,,Holky, jdu na maturák s Erikem. Řekla jsem mu a mám ho na háku" Radovala se Angela, když si přisedla k trojici. ,,Říkala jsem ti to." Usmála se Bella a Angela ji objala.
,,Opravdu musíš odjet?" Zeptala se Angela Belly. ,,No jo, rodinná věc." Řekla Bella a všimla si, jak se její sestra ušklíbla, zatímco pokračovala v malování portrétu.
,,Musíme do Port Angeles, než ostatní vykoupí všechny šaty." Řekla Jessica zrovna, když zazvonilo.
,,Do Port Angeles? Můžeme jet taky?" Zeptala se Bella za obě "dvojčata". ,,Jasně. Pomůžete nám vybrat." Odpověděla Angela.
ČTEŠ
Tinkerbell (Twilight Saga/Alice Cullen)
FanfictionLilian žila velmi dlouhý a velmi spokojený život, dokud se tedy nevrátila její velmi nemotorná sestra. Aspoň díky ní našla svou pravou lásku.