VI.

621 59 12
                                    

,,Začíná se vám to vymykat z rukou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Začíná se vám to vymykat z rukou."

<><><💚🍀💚><><>

Lilian měla ráda všechna roční období a každé počasí, jenže na každém bylo nějaké mínus.

Když byla třeba zima, Lilian nesnášela, že musela schovávat své šperky pod kabátem nebo bundou. Jenže je nemohly být přes to, kdyby to tak měla, vypadá to skutečně divně.

Lilian a Bella spolu vyšly z před dům, kde byl jejich otec, který tam čekal. Lilian lehce seskákala schody, přestože pod schody byl led.

A nespadla. Naštěstí.

Za to na druhou stranu její sestra ano.

Lilian k ní přistoupila a pomohla jí zpět na nohy, zatímco se smála jejímu pádu. I když věděla, že by neměla. Jenže Bella byla takové nemehlo.

,,Jsi v pořádku?" Zeptal se Charlie, když přistoupil ke dvoum dívkám. ,,Jo, na ledě to moc neumím." Řekla Bella. ,,To můžu potvrdit, opravdu neumí," řekla Lilian a Bella protočila očima, ale zároveň se usmívala.

,,Koupil jsem vám na auta nové gumy. No, přijdu večer později. Musím do Masonu. V továrně tam prý nějaké zvíře zabilo hlídače." Oznámil jim Charlie a Lilian se prostě musela zamračit.

Upíří.

Jen doufala, že to nejsou Cullenovi. I když měli stále zlaté oči, což znamenalo, že to musel udělat někdo jiný a to také znamenalo, že se kolem potulovali další upíří, kteří se už ovšem živili lidskou krví.

Lilian se to skutečně nelíbilo. Víc upírů znamenalo větší nepořádek a více obětí.

,,Zvíře?" Zeptala se Bella. Lilian na rozdíl od ní věděla, že to nebylo zvíře. ,,Tady nejsi ve Phoenixu. Jedu jim tam pomoct," řekl Charlie hlavně Belle.

,,Buď opatrný." Řekla Lilian a obávala se toho, že jejímu otců také ublíží. ,,To jsem vždycky." ,,A děkujeme za ty gumy." Dodala Bella za svou nevlastní sestru. ,,Jo." Řekl Charlie před tím, než nasedl do svého policejního auta a odjel.

,,Co myslíš, že to bylo za zvíře?" Zeptala se Bella své starší sestry. ,,Nevím, ale nemáš se čeho bát. Jistě to bude do týdne v pořádku." Uklidnila ji Lilian, přestože sama byla znepokojená.

Navíc nevěděla, jestli bude stačit jen týden. Mohlo to být klidně déle, což by se jí nelíbilo.

Nakonec obě dvě nastoupily do Bellyna náklaďáku a vyrazily do školy.

Lilian většinu svého času ve škole poslouchala, jenže tentokrát byla v každé hodině ve svém vlastním světě a přemýšlela, co má dělat.

Nemohla to nechat jen tak, protože to bylo vážné a nemohlo se zranit více lidí. Jenže na druhou stranu ani nevěděla, co jiného by měla dělat. Nemohla to zvládnou sama a ptát se někoho jiného....

Tinkerbell (Twilight Saga/Alice Cullen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat