XXXII.

236 27 1
                                    

„Vidíš

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Vidíš. Nebyl to takový problém, ne?"

<><><💚🍀💚><><>

Lilian popravdě výcviky bavily. I když věděla, že by to měla brát vážně.

Samozřejmě si zkusila bojovat proti upírům a řekněme, že byli překvapení jejími schopnostmi. Přestože nebyla tak rychlá jako oni, když byla v lidské podobě, dokázala je porazit.

Ale to byla Lilian. Samozřejmě je dokázala porazit. A smečka na ni byla hrdá.

Den před bojem Edward Bellu a Lilian odvedl na určené bojiště, kde Edward počkal s věcmi a Bella šla různá místa označit svou krví, která měla přilákat novorozence na bojiště. A Lilian Bellu samozřejmě doprovázela a pro jistotu na ni dávala pozor.

,,Myslíš, že to vyjde?" Zeptala se Bella své sestry. Lilian ji mezi tím vzala za prst a píchla ji špendlíkem. „Věřím v to. Je to rozdíl, ale když nemáš víru, pak nemáš nic." Řekla Lilian. „Nechápu, jak můžeš být tak moudrá." Řekla Bella a Lilian se zasmála. „Měla jsem na to tři tisíce let, pamatuješ?" Připomněla s malým úsměvem, zatímco si Bella trochu povzdechla.

Přišla na to, že k Lilian nebyla fér a ani milá. Jistě, Lilian jí lhala, ale jak řekla, bylo to její tajemství. Navíc si po tolika letech zasloužila rodinu.

„Omlouvám se, Lilo. Nebyla jsem k tobě fér." Promluvila Bella.

„V pořádku, Bells. Bylo to od tebe sice dětinské, ale chápu tě." Řekla Lilian s malým úsměvem, zatímco kráčela vedle ní.

„Včera jsem se zasnoubila s Edwardem." Oznámila najednou Bella a Lilian nahlas zaječela, než na ni skočila a objala ji. „Gratuluju! Jsem za vás tak moc šťastná!" Křičela Lilian nadšeně. „Děkuju." Poděkovala Bella a trochu trapně poplácala Lilian po zádech.

Přesto Bella měla očekávat takovou reakci. Byla to přece Lilian. Její šťastná sestra.

„Tak pojď, vrátíme se, ať se tvůj snoubenec nebojí." Škádla Lilian a Bella nad ní protočila očima, než ji vzala za ruku a začala táhnout pryč.

„Koukám, že Lila už to ví." Řekl Edward, když se vrátili.

Lilian k němu přiskočila a uhodila ho do hrudi. „Myslela jsem si, že jsi ze staré školy a požádáš tátu nebo aspoň mě o požehnání. Co kdybych ti ho nedala." Nadávala a tak jako Bella nad ní Edward protočil očima. „ Vím, že zrovna ty jsi poslední člověk, který by nám ho nedal." Řekl.

Lilian na něj vyplázla jazyk, než dvojici dala čas na rozhovor, než přijde Jacob, aby Bellu odnesl na horu, kde budou Lilian, Bella a Edward utáboření během boje.

Posadila se do trávy  a nechala kolem sebe růst různé květiny, zatímco čekala.

„Čí hlava je nečistá?" Zeptal se někdo.

Lilian se otočila a viděla Jacoba. „Ničí, jak doufám." Odpověděla Bella.

„Alice říkala, že se blíží bouře." Zmínil Edward. „Taky ji cítím." Přikývl Jacob a Lilian také. „Musíme jít." Dodal.

„Uvidíme se za pár hodin." Řekl Edward Belle. „Buď opatrná." Přidal a políbil Bellu na čelo, než začal odcházet.

„Něco novýho?" Zeptal se Jacob Belly. „Pár upírů se nás snaží zabít." Odpověděla a trochu se zasmála. „To není nic nového." Řekl Jacob, vzal ji do náruče a běžel ke campu.

Lilian se mezi tím změnila do své vílí podoby a letěla za Edwardem. Mohl být rychlý, když běžel svou upíří rychlostí, ale i tak ho zvládla dohnat. S úsměvem proletěla kolem něj a zamávala mu.

Na horu se dostala ještě před Edwardem a musela říct, že byla pěkná zima.

„A vítězem se stává Lilian Swanová!"

Edward nad ní zakroutil hlavou, odložil věci a začal stavět stan. A Lilian na něj samozřejmě pouze koukala ze skály, zatímco si hrála s plamínky ohně, které nechala poletovat kolem sebe, aby ji zahřály.

„Asi mi nepomůžeš, že?" Zeptal se Edward v procesu. „Jsi upír. Ty si poradíš." Řekla s úsměvem.

Nakonec to netrvalo tak dlouho.

Co trvalo dlouho, bylo čekání na Bellu a Jacoba. I když bylo pochopitelné, že budou pomalejší, než dvojice.

I když Jacob Bellu nakonec bezpečně dostal na horu.

,,Děkuju." Poděkoval Edward Jacobovi.

,,Vrať se, než udeří bouřka." Řekla Bella. ,, Já zůstávám. Budete potřebovat moje spojení se smečkou. Ráno mě vystřídá Seth a bude tady hlídat, Sam mu zakázal bojovat." Vysvětlil Jacob hlavně Lilian, které se celkem ulevilo. Nepřála si, aby se účastnil boje, když byl ještě tak mladý.

Když k večeru udeřila bouře, víla, člověk a upír se schovali do stanu. Nebyli tam zrovna ukryti před chladem, ale aspoň před bouří ano. Lilian byla ve své vílí podobě, aby se lépe vešli, zatímco se Bella třásla zimou ve spacáku.

Lilian nechala nad jejich hlavami plápolat malý plamínek ohně, ale nebyl dostatečně velký. Ani nemohl být, nechtěla, aby něco začalo hořet.

Bylo pozdě večer, ale kvůli zimě ani jedna z dívek ještě nespaly.

,,Měl jsem vybrat lepší místo." Řekl Edward, když koukal na Bellu, která se třásla zimou. ,,Ne to je dobrý, jsme v pohodě." Řekla za obě dvě sestry Bella, zatímco Lilian pochodovala a poletovala kolem ve své malé podobě víly.

Netrvalo dlouho a do stanu vlezl Jacob.

,,Nemůžu spát při tom cvakání zubů." Stěžoval si Jacob. ,,Zapomeň." Řekl Edward, když si přečetl jeho myšlenky a rozhodně se mu nelíbily. ,,Možná ještě bude potřebovat prsty na nohou." Řekl Jacob. ,,A přiznejme si to, já jsem teplejší než ty." Dodal a Lilian se začala chichotat, což v situaci zrovna nepomáhalo.

,,Sundej tu ruku ze mě." Řekl Jacob, když ho Edward zastavil. ,,Tak na ni nesahej." Zavrčel na druhou stranu Edward.

Lilian nad nimi protočila očima.

Chápala, že Edward žárlil, jenže nemohl nechat Bellu zmrznout. A sám ji zahřát nemohl. Takže to musel být Jacob.

,,Nechte se." Řekla Bella. ,,Jestli onemocní, je to tvoje chyba." Řekl Jacob.

,,Edwarde, má pravdu. Potřebuje zahřát, jinak zmrzne." Přidala se Lilian a posadila se na jeho rameno. Edward nakonec Jacoba pustil a Jacob si lehl vedle Belly, která se k němu přitulila, aby se zahrála.

„Vidíš. Nebyl to takový problém, ne?" Zašeptala Lilian Edwardovi, než se o něj opřela a zavřela oči, aby šla také spát.

Možná z Edwarda nešlo takové teplo, jaké by měla z Jacoba, ale už se nechtěla přesouvat. Navíc stále měla příjem tepla z plamínku ohně, který si poletoval ve vzduchu.

Tinkerbell (Twilight Saga/Alice Cullen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat