XXXI.

233 31 2
                                    

„Vím, že chceš zabít nějakou pijavici

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Vím, že chceš zabít nějakou pijavici."

<><><💚🍀💚><><>

Aby se Lilian přiznala, těšila se.

Možná to neřekla před ostatními, ale těšila se na to, až bude moct zabít nějaké ty novorozence. Kromě Cullenových stále neměla ráda upíry. Jenže před Alice nebo kýmkoliv jiným by to neřekla.

Samozřejmě kromě smečky.

I ti by rádi zabili nějaké upíry.

Celkem brzy ráno se Lilian sešla s Cullenovými na hranici smlouvy mezi nimi a smečkou a viděla, že už trénují. Byli tam všichni až na Edwarda, který se vydal vyzvednout Bellu. Vzali by i Lilian, kdyby se nechtěla proletět.

Lilian přistála vedle Alice a proměnila se do své lidské podoby, zatímco sledovala Emmetta a Jaspera.

Zatím to pro Emmetta nevypadalo dobře. Což nebylo překvapení. Jasper byl dobře vycvičen na boj jak s novorozenci, tak s obyčejnými upíry. Měl znalosti, které nikdo jiný neměl. Vždy dřív novorozence trénoval pro boj.

Jo, Lilian tu část s Alice možná vytáhla. Ovšem ne všechno, samozřejmě po ní nemohla chtít víc, když to byla Jasperova věc. Bylo na Jasperovi, zda jí řekne víc, nebo si to nechá pro sebe, protože to bylo jeho soukromí. Lilian také ne každému říkala svou minulost. A je jen z faktu, že byla tři tisíce let stará víla.

Pro Jaspera bylo nakonec jednoduché porazit Emmetta.

Emmett mohl být silnější, ale Jasper měl výcvik a používal své znalosti.

Všechno se zastavilo, když uslyšeli motor a přijíždějící auto a všichni se otočili k džípu, který zastavil nedaleko od nich a hned na to z něj vystoupili Edward a Bella.

Každý pár se postavil blíž k sobě a už se čekalo pouze na příchod smečky, která přišla hned po dvojici.

„Nevěří nám na tolik, aby byli v lidské podobě." Řekl Edward, který četl jejich myšlenky, aby je mohl říct ostatním.

„Jsou tady, na tom záleží." Řekl Carlisle, než vykročil vpřed. „Budeš překládat." Dodal a Edward šel za ním.

„Vítejte. Jasper má zkušenosti s novorozenci, naučí nás, jak na ně." Začal ke smečce. „Chtějí vědět, jak se nováčci liší." Řekl Edward.

„Jsou o hodně silnější. V tkáních jim koluje jejich lidská krev. Náš rod není nikdy fyzicky silnější, než v prvních sedmi měsících života." Vysvětlil Carlisle a kývl na Jaspera, který vykročil vpřed a postavil se vedle Carlislea.

„Má pravdu. Proto je vytvářejí. Armáda novorozenců nepotřebuje tisíce jako lidská, ale ta se jim nemůže postavit. Mám dvě nejdůležitější věci k zapamatování. Za prvé, nikdy je nenechte obejmout vás rukama, bleskově vás rozdrtí. A za druhé, nikdy nechoďte do výhodné akce. Na to právě čekají a vy prohrajete." Řekl Jasper a někteří vlci zavrčeli, z čehož si vůbec nic nedělal.

Tinkerbell (Twilight Saga/Alice Cullen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat