7.

4.4K 672 160
                                    

[ Zawgyi ]

- 7:05 -

ဟိုတယ္ျပန္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေမွာင္ရီပ်ိဳးစျဖစ္လို႔ေနၿပီ..
တကယ္ဆို ေရွာင္းက်န႔္က စက္ဘီးနဲ႕ နည္းနည္းေလးေလွ်ာက္ပတ္ၾကည့္ဖို႔ စဥ္းစားထားခဲ့တာ..
ဖတ္လက္စ စာအုပ္က သည္းထိပ္ရင္ဖိုအမ်ိဳးအစားကိုမွ သိခ်င္စိတ္ျပင္းျပေအာင္လုပ္နိုင္စြမ္းတာမို႔ ကေဖးမွာတင္ တစ္ထိုင္တည္း ထိုင္ဖတ္လိုက္မိတာ ညေနေစာင္းသြားေရာပဲ..

သတိတရရွိလို႔လွည့္ၾကည့္မိတဲ့အခ်ိန္တိုင္းမွာ သူ႕ေဘးကေကာင္ေလးမွာလည္း တစ္ကိုယ္လုံးတြန႔္လိမ္ေခြေခါက္ေနေရာပါပဲ..
အင္းေလ.. သုံးနာရီေတာင္ၾကာသြားတာဆိုေတာ့လည္း..

ေရွာင္းက်န႔္ကိုသာရည္းစားေတာ္ရင္ ဘယ္ေလာက္ပ်င္းဖို႔ေကာင္းမလဲဆိုတာ ဒီေကာင္ေလးသိသင့္ၿပီ..

" ကိုကို.. ဒီေပါင္မုန႔္ေတြနဲ႕ ကြၽန္ေတာ္ ကိုကို႔အခန္းထဲညစာလာစားဖို႔နဲ႕ အလဲအလွယ္လုပ္မလား "

ဟိုတယ္ေရွ႕ စက္ဘီးေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ရပ္ၿပီးတာနဲ႕ ရိေပၚဆီကစကားသံျဖစ္ရဲ႕..
ေရွာင္းက်န႔္က အဖက္ကိုလုပ္မေနေတာ့ဘူး..
ေပါင္မုန႔္ေတြကိုသူမတရားႀကိဳက္ေပမဲ့ ဉာဏ္ကိုလႊာသုံးျပေနတဲ့ေကာင္ေလးက မၾကည္ခ်င္စရာေလးျဖစ္တာမို႔..

" စတာ .. စတာ.. ဒီညတစ္ညတည္းေတာ့ အကုန္မစားပစ္လိုက္နဲ႕ဉီး.. ရင္ျပည့္ၿပီးေနမေကာင္းျဖစ္မယ္ "

အေျပာနဲ႕ထပ္တူ ရိေပၚ takeaway ယူလာတဲ့ ေပါင္မုန႔္ဘူးအထုတ္ႀကီးက ေရွာင္းက်န႔္ရဲ႕ စက္ဘီးျခင္းထဲကို တန္းတန္းမတ္မတ္က်လိဳ႕လာတယ္..

သူ႕ေရွ႕ကေကာင္ေလးမျမင္ခင္ ေက်နပ္ၿပဳံးတစ္ခုကို ေရွာင္းက်န႔္က ေခ်ာင္းဟန႔္လို႔ ထိုးဖြက္လိုက္ရေတာ့ရဲ႕..

ဆိုးေတာ့မဆိုးပါဘူး..
ဒီေကာင္ေလးက ဒီလိုက်ေတာ့လည္း ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းသားပဲ....
အဲ့ဒီေပါင္မုန႔္ေတြကို သူမ်က္စိက်ေနခဲ့တာအမွန္ပဲမို႔....။

-

-

-

" ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ လိုက္မယ္ဆို အဲ့ၾကယ္သီးေတြတပ္မွရမယ္ "

Flirting PlaylistWhere stories live. Discover now