[ Zawgyi ]
- 9:45 -
ခရီးေဆာင္အိတ္ကိုယ္စီနဲ႕ ပုံမွန္လႈပ္ရွားသြားလာေနၾကတဲ့လူေတြၾကားထဲမွာ .. ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုကိုပဲ အခါခါႏွိပ္ရင္းက ဟိုေျပးဒီေျပးလုပ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရွိေနခဲ့ရဲ႕...
" Bo ge.. ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ရွာေနတာလား "
သူ႕ေနာက္ေက်ာက ထြက္လာတဲ့အသံမွာ ႐ုတ္တရက္ဆိုရင္ တည္တည္ၾကည္ၾကည္လို႔ထင္နိုင္ေကာင္းရဲ႕..
နားေထာင္တတ္တဲ့သူအတြက္ေတာ့ အကဲစမ္းသံသဲ့သဲ့ခတ္ေနတာ တန္းသိနိုင္တာပါပဲ..
အထူးသျဖင့္ သူ႕ကို 'Bo ge..' လို႔ ေခၚတြင္လာတဲ့ေလသံကေပါ့....သူ လွည့္ၾကည့္တဲ့အခါ သူထင္ထားသလိုမဟုတ္ဘဲ က်စ္ဟန္တစ္ေယာက္တည္းကိုသာ ေတြ႕ရတယ္..
ေလဆိပ္ထဲမွာမွန္း အသိစိတ္ရွိေနေပမဲ့လည္း ေရွာင္းက်န႔္ကလြဲၿပီး သူ ဘာကိုမွ ဂ႐ုမစိုက္ခ်င္ေတာ့ျပန္...တုံ႕ဆိုင္းမေနဘဲ ယန္က်စ္ဟန္ရဲ႕ေကာ္လံစကို သူဆြဲဆုပ္လို႔....
" ေရွာင္းက်န႔္ ဘယ္မွာလဲ "
လည္ပင္းအစ္သြားပံုရတဲ့ေကာင္ေလးဆီက ေခ်ာင္းဟန႔္သံထြက္လာေပမဲ့ ရိေပၚကေတာ့ ဆြဲထားတဲ့ အကၤ်ီလည္စကို ပိုလို႔ေတာင္မွ တင္းက်ပ္လိုက္ပါေသးတယ္..
ဒါေတာင္ မ်က္ႏွာပိုးမသတ္တဲ့ေကာင္ေလးက ၿပဳံးစစလုပ္ေနတုန္း..." စိတ္ေလွ်ာ့ပါဗ်ာ.. အစ္ကိုက ဝမ္ရိေပၚစကားကို နားမေထာင္ဖူးတာရွိလို႔လား "
" ဘာေျပာခ်င္တာလဲ မင္း! စကားအပိုေတြေျပာမေနနဲ႕ "
" အစ္ကိုတစ္ေယာက္တည္း ေလယာဥ္ေပၚတက္သြားၿပီေလ "
နီးနီးကပ္ကပ္ရွိေနတဲ့အၾကည့္ေတြကို သူ သုံးသပ္ၾကည့္တယ္..
လိမ္ေနတာမဟုတ္ဘူးလို႔ ေဖာ္ျပေနေပမဲ့ ရိေပၚက စိတ္မခ်နိဳင္ေသးဘူး..ေရွာင္းက်န႔္ထားခဲ့တဲ့ေနရာမွာ ထားခဲ့တဲ့အတိုင္း သူ က်န္ခဲ့မိၿပီး ေလဆိပ္ကို လိုက္လာဖို႔ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္မတုံ႕ျပန္နိုင္တဲ့ သူ႕ကိုယ္သူေတာင္ အျပစ္တင္လို႔ ဆုံးေသးတာမဟုတ္ဘူးေလ..
" မင္း.. တစ္ေနရာရာမွာထားထားတာ မဟုတ္တာေသခ်ာလား "
က်စ္ဟန္က တမင္တကာ ေခ်ာင္းထပ္ဆိုးျပတယ္..
ရိေပၚ ဒီလိုသာ အဲ့ေကာင္ေလးေကာ္လံကိုဆက္ၿပီးဆြဲဆုပ္ထားမယ္ဆိုရင္ စကားေကာင္းေကာင္းေျပာလို႔မရဘူးဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ေပါ့..
YOU ARE READING
Flirting Playlist
Fanfictionကိုကို အလိုလိုက္လြန္းလို႔ ဆိုးခ်င္တိုင္းဆိုးေနတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အေၾကာင္း ...။ - Flirting Playlist - ကိုကို အလိုလိုက်လွန်းလို့ ဆိုးချင်တိုင်းဆိုးနေတဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်အကြောင်း ...။ [ Book cover by Carley_CY ] - 26.1.2021