.Chorus Melody.

4.8K 603 101
                                    

[ Zawgyi ]

- 9:30 -

' ကြၽန္ေတာ့္ထက္ အရပ္ရွည္ေနတာကိုလဲ မႀကိဳက္ပါဘူး '

နက္ပြာ‌ေရာင္ အေနာက္တိုင္းဝတ္စုံျပည့္နဲ႕ သူ႕ျမင္ကြင္းထဲ တစ္လွမ္းခ်င္း.. လွမ္းလာေနတဲ့ေကာင္ေလးက တကယ္ပဲ ေရွာင္းက်န႔္ထက္ပါ မဆိုစေလာက္ေလး အရပ္ပိုရွည္ေနတာေတာ့ အမွန္...။

' အဲ့ဟာေလးက ကိုကို႔ကို အစ္ကိုလို႔ေခၚတာလဲ မႀကိဳက္ဘူး '

' ကေလးဆိုးရဲ႕.. ကိုယ့္ထက္ႀကီးတဲ့သူကို အစ္ကိုလို႔မေခၚလို႔ မင္းလိုမ်ိဳး စေတြ႕တည္းက ကိုကိုလို႔ လိုက္ေခၚေနရမွာလား သူမ်ားက '

' ဘာျဖစ္ျဖစ္! '

သူ႕ေရွ႕မွာ ေျခစုံရပ္တဲ့ေကာင္ေလးက ဦးစြာၿပဳံးျပလာရဲ႕..၊ ႏႈတ္ဆက္လာတဲ့စကားက ... " ကြၽန္ေတာ္တို႔ ထပ္ဆံုၾကျပန္ၿပီေနာ္ အစ္ကို.. " တဲ့...။

ကိုကိုလို႔ ေခၚရဲေခၚၾကည့္ပါလား ေသေတာင္သြားဦးမယ္..ဆိုတဲ့ သူ႕ကေလးေလးရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲအသံကို ဆက္ကာၾကားေယာင္ရင္း ေရွာင္းက်န႔္က ၿပဳံးမိပါေသးရဲ႕..
သူ႕ေရွ႕ကေကာင္ေလးကေတာ့ သူ႕ကိုၿပဳံးျပႏႈတ္ဆက္တယ္ထင္သြားမလားပဲ...

' ႐ုပ္ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ပိုေခ်ာတယ္ '

ေရွာင္းက်န႔္နဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္က ထိုင္ခုံကိုဆြဲၿပီး က်စ္ဟန္က ဝင္ထိုင္လာတယ္..
ေခ်ာတယ္မေခ်ာဘူးဆိုတာထက္ ပိရိေသသပ္ေနတဲ့ ဉပဓိ႐ုပ္မ်ိဳးပါပဲ..

သူ႕ကေလးေလးလို ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြမရွိဘူး..
ႏႈတ္ခမ္းလုံးလုံးေလးလည္းမရွိဘူး..
အင္း... ရိ‌ေပၚေျပာသလို ရိေပၚက ပိုလည္းေခ်ာတဲ့အျပင္ သူေျပာဖူးသလိုလည္း ပိုလည္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာေပါ့..

လူတစ္ေယာက္နဲ႕ဆက္ဆံရင္ ေရွာင္းက်န႔္က အဲ့ဒီလူဆီမွာ ထင္ထင္ေပၚေပၚ ျမင္ေနရတဲ့႐ုပ္ရည္လကၡဏာမ်ိဳးထက္ အဲ့ဒီလူက ေပးလာတဲ့ ခံစားခ်က္ကိုပဲ မွတ္ထားေလ့ရွိတတ္ခဲ့တာ..
ရိေပၚကို ဟိုးကနဦးတုန္းက မ်က္စိေနာက္စရာေကာင္ေလးလို႔ စိတ္ထဲစြဲေနခဲ့ဖူးသလိုမ်ိဳးေပါ့..

အခု ဒီေကာင္ေလးကိုလည္း သူက အျပင္ပန္းဆိုင္ရာေတြ ဘာတစ္ခုမွကိုသတိထားမိခဲ့တာမဟုတ္ဘူးပဲ..
ရိေပၚေျပာလိုက္ေတာ့မွပဲ တစ္ခုခ်င္းစီ ျပန္လိုက္ၾကည့္ေနမိေတာ့တဲ့အျဖစ္နဲ႕ သူ႕ပုံစံက အူေၾကာင္ေၾကာင္နိုင္ေနေလာက္မယ္ထင္ရဲ႕...

Flirting PlaylistWhere stories live. Discover now