14.

5.2K 606 168
                                    

[ Zawgyi ]

- 9:40 -

ဒီေန႕ ရာသီဉတုက မိုးဖြဲခ်င္တယ္..
လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ကားျပတင္းမွန္ေတြကို မိုးစက္မႈန္မႊားေတြတျဖတ္ျဖတ္တိုးခတ္ရင္းကပဲ ျဖည္းျဖည္းေဆးေဆး‌ေမာင္းႏွင္လာတဲ့ကားေလးက အလိုရွိရာကို ခ်ဥ္းကပ္လို႔လာရဲ႕..။

႐ြက္ဝါအပင္ႀကီးေတြအုံ႕ဆိုင္းေနတဲ့ မို႔မို႔ေမာက္ေမာက္ ကတၱရာလမ္းသြယ္‌ေလးေထာင့္စြန္းမွာ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ၿခံဝင္းအက်ယ္ႀကီးတစ္ခုက ဆီးႀကိဳေနလ်က္...။

ေတာင္ကုန္းလိုမတ္ေစာက္တဲ့ ကတၱရာလမ္းအဆုံးကို ကားဦီးေခါင္းလိမ့္တင္အၿပီးမွာမွ အလိုအေလ်ာက္ပြင့္တဲ့တံခါးစနစ္နဲ႕ သူတို႔ကားေလးက ၿခံထဲကိုေရာက္လို႔လာတယ္..
ကားစက္သတ္လိုက္တဲ့အခါ ခဲေရာင္ခန္းစည္းလိုက္ကာေတြအျပည့္ခ်ထားၿပီး မွန္သားေတြဝန္းရံထားတဲ့ တည္ေနရာေလးက သူ႕တို႔မ်က္စိေရွ႕အလြန္မွာတင္ျဖစ္တယ္..။

ရိေပၚကေတာ့ ကားရပ္ကတည္းက ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာျမင္ေနရတဲ့ စကိတ္စီးေလ့က်င့္ဖို႔ ေရွာင္းက်န႔္ တကူးတက ဆင္ယင္ခိုင္းထားတဲ့ေနရာဆီကို လွမ္းၾကည့္ေနခဲ့တာ...
ေရွာင္းက်န႔္သိပါတယ္ .. အဲ့ဒီ အိမ္လုပ္စကိတ္ကြင္းအေသးစားေလးကို ဒီေကာင္ေလး စိတ္တိုင္းက်လိမ့္မယ္ဆိုတာ ...
မိုးက်‌ေနတာသာမဟုတ္ရင္ အဲ့ေကာင္ေလး ခ်က္ခ်င္းကိုအစမ္းသြားစီးက်င့္ေနမလားပဲ...

ေရွာင္းက်န႔္တို႔က အခု ရိေပၚတစ္ခါပူဆာထားဖူးတဲ့ ႏြေရာသီစံအိမ္ကို ေရာက္ေနခဲ့တာျဖစ္တယ္..
ျပင္ဆင္မႈအၿပီးသတ္တာ လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ပတ္ေလာက္ကတည္းကေပမဲ့ အလုပ္မအားတဲ့သူ႕ေၾကာင့္ေရာ..၊ သူ႕ထက္ အခ်ိန္ဇယားပိုမ်ားတဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္ေရာ ဒီေန႕မွာမွေရာက္ျဖစ္ေတာ့တာပါပဲ..

" ကေလး အရင္နားမယ္မလား... ၿပီးမွ ၿခံထဲေလွ်ာက္ၾကည့္ရင္ၾကည့္ေလ "

ဆံပင္ခပ္အုပ္အုပ္ေလးကိုလွမ္းဖြဖို႔ျပင္ေတာ့ တစ္လမ္းလုံး စိတ္ေကာက္လာတဲ့ေကာင္ေလးကေရွာင္ပါတယ္..

" ကိုကို႔ကို ေစာင့္ဦးေလ .. မိုးက်ေနတာကို.. ရိေပၚ... "

ေျပာမနိုင္ဆိုမနိုင္ျပန္ပါဘူး..
ထိုင္ခုံခါးပတ္ျဖဳတ္ ကားတံခါးဖြင့္ၿပီး သူ႕ကိုလွည့္မၾကည့္ဘဲ ေျပးဆင္းသြားတဲ့ေကာင္ေလးက အိမ္အဝင္‌ေပါက္ဝအထိ...

Flirting PlaylistWhere stories live. Discover now