.Pre - chorous Melody.

4.7K 667 256
                                    

[ Zawgyi ]

- 8:05 -

ဟိုေကာင္ေလး ျပန္မေရာက္လာေသးဘူး..
လုပ္ခ်င္တာလုပ္ခ်ထားခဲ့ၿပီးမွ ေရွာင္းက်န႔္မွာ ဆန႔္တငင္ငင္နဲ႕ ပ်ာေလာင္ခတ္ေနရၿပီျဖစ္ရဲ႕..
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ဟိုတယ္အခန္းၾကားထဲက စၾက္ၤ လမ္းမွာ သူ ေခါက္တုံ႕ေခါက္ျပန္ေလွ်ာက္ေနမိတာ အႀကိမ္ေရ မေရတြက္နိုင္ေတာ့တဲ့အထိ...

သူ ရိေပၚကို ဒီတိုင္းမထားခဲ့သင့္ဘူးဆိုတဲ့အေတြးေတြဝင္လာလိုက္..၊
အဲ့ေကာင္ေလးက ကေလးမဟုတ္ပါဘူး taxi ေတာ့ငွားတတ္ရမွာေပါ့ဆိုၿပီး ျပန္ေတြးမိလိုက္နဲ႕...
လက္ခံ‌ေျဖၾကားမႈမရွိတဲ့ဖုန္းေခၚဆိုမႈေတြနဲ႕အတူ ပူပန္ျခင္းေတြက ညေနေစာင္းလာတဲ့အထိ...

သူကိုက ကေလးဆန္မိတာပါ..
ရိေပၚက ဘယ္လိုပဲ အလိမၼာနည္းေတြကို နားမလည္ပါေစဦး..
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႕ဘက္လိုက္ၿပီး‌မခံနိုင္စိတ္နဲ႕ ေျပာဆိုေပးခဲ့တာမဟုတ္လား..
အဲ့လိုကေလးတစ္ေယာက္ကို သူ ဘာေတြလုပ္ခဲ့မိတာပါလိမ့္...

မရင္းႏွီးတဲ့ေနရာေဒသမွာ လမ္းေပ်ာက္ၿပီး တစ္ခုခုမ်ားသာျဖစ္ခဲ့ရင္ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႕ သူ အသက္ဝဝမရႉနိုင္ေတာ့ဘူး...

ဟိုတယ္ေလွ်ာက္လွမ္းမွာ ဗ်ာခတ္ေနတုန္း နံပါတ္စိမ္းနဲ႕ ဖုန္းဝင္လာတဲ့အခါ သူ အသည္းသန္ကိုင္မိေတာ့ရဲ႕..
ရိေပၚ အေၾကာင္း တစ္ခုခုၾကားရလိမ့္မလားလို႔ သူအျပည့္အဝယုံခ်င္မိတာပါပဲ..

" ဟုတ္ကဲ့ ေရွာင္းက်န႔္ေျပာေနပါတယ္ "

" ရဲစခန္းကပါ.. တရားခံက ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ဒီဖုန္းနံပါတ္ေပးလို႔ပါ "

တစ္ဖက္လူရဲ႕ အင္းဂလိပ္စကားသံက ခပ္ဝဲဝဲထြက္လာခဲ့တယ္..
ရိေပၚ ဘာမ်ားျဖစ္လို႔လဲဆိုတဲ့စိတ္ကလည္း သူ႕ရင္ဘတ္မွာထိတ္ခနဲ..

ၿပီးေတာ့ စကၠန႔္ပိုင္းေလာက္ ျပတ္ေတာက္သြားတဲ့စကားသံ..
တစ္ေယာက္ေယာက္ကိုဖုန္းလႊဲေပးလိုက္ပုံပါပဲ..

" ကိုကို...! "

ဟုတ္တယ္.. ဒါ သူထားခဲ့မိတဲ့ ကေလးေလးပဲ။။

-

-

-

" ရိေပၚ "

Flirting PlaylistWhere stories live. Discover now