☁ℐℐℐ-𝒞𝓏𝓎 𝓅𝓇𝓏𝓎𝓅𝒶𝒹𝓁𝒟𝓈́𝒞𝒟ℯ 𝒮ℎ𝒷𝒟ℯ 𝒹ℎ 𝓰𝓊𝓈𝓉𝓊..?☁

267 10 1
                                    

~Czy przypadliście sobie do gustu podczas pierwszego spotkania, i dlaczego?~

☕︎Tom Marvolo Riddle☕︎
To dość skomplikowane. Nie macie odpowiedzi na to pytanie. Nie mieliście zbyt dużego pola do rozmowy, a jeżeli tak owa konwersacja miałaby się odbyć w tamtym momencie, prawdopodobnie nie byłaby ona odbyta na poważnie i nie byłaby prawdziwa.

☁︎Olivier Wood☁︎
W sumie, to tak. Byliście dla siebie mili, co sprawiło pierwsze dobre wrażenie. Początek wydał się niezręczny, ale z każdą kolejną chwilą magiczna siła przyciągała was do siebie.

☕︎Harry Potter☕︎
Nie zbyt. Harry mocno Cię wtedy zdenerwował, co sprawiało, że nie chciałaś mieć ogólnego kontaktu z tym chłopakiem. Lecz los miał dla was inną historię.

☁︎Cedric Diggory☁︎
Nie. Cedric kojarzył Cię, lecz uważał, że wasze charaktery są sobie sprzeczne, więc nie miał zamiaru spędzać z tobą czasu. Jak w przypadku Harrego, los napisał inną historię dla waszej dwójki.


☕︎ Draco Malfoy☕︎
Tak. Nawet jeżeli twój przyjaciel po zobaczeniu was razem, odradzał Ci wszelkich wymian zdań z tym chłopakiem, oboje poczuliście więź.

☁︎ Fred&George Weasley☁︎
Nie. Znałaś Wesley'ów, lecz nie osobiście. W końcu, to oni byli znani z żartów więc trudno było o nich nie słyszeć. Uważałaś, że to co robią było dziecinne. Lecz te spotkanie zmieniło wszystko.

☕︎Blaise Zabini☕︎
Skomplikowane. Nie mieliście okazji na tym spotkaniu wymienić ze sobą żadnego słowa. Jedyne co robiliście to posyłaliście krótkie spojrzenia w swoim kierunku, bądź wpatrywaliście się w siebie nawzajem.

☁︎Ron Weasley☁︎
Ron był Ci obojętny a ty byłaś dotychczas obojętna jemu. Czy przypadliście sobie do gustu? Można tak powiedzieć, ponieważ przez to jedno spotkanie zaczęła się wasza przygoda..

☁𝒫𝓇ℯ𝒻ℯ𝓇ℯ𝓃𝒞𝒿ℯ/ℋ𝒶𝓇𝓇𝓎 𝒫ℎ𝓉𝓉ℯ𝓇☕Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz