☁︎𝒳𝒱ℐℐ-𝒫𝓇𝓏𝓎𝓅𝒶𝓁☁︎

129 5 0
                                    

~Przypał~
Od: Draco Malfoy
Do: Ron Wealsey

☕︎Draco Malfoy☕︎
Podpalenie ławki

Siedziałam na lekcji Transmutacji wraz z Draco. Oboje dziś bardzo się nudziliśmy, chociaż na co dzień uważaliśmy na lekcjach i według nauczycieli, byśmy dobrymi uczniami.

McGonagall prowadziła lekcje, ale temat w ogóle nas nie wkręcił więc postanowiliśmy, że jakoś zabijemy nudę i czas.

☕︎

Wyjęłam stary notatnik z mojej torby, a następnie za pomocą zaklęcia pocięłam parę kartek i zaczęłam na nich coś pisać.

,,Jak myślisz, czy Mcgonagall była ładna jak była w naszym wieku?"

Podałam zwiniętą karteczkę chłopakowi.

Kiedy ją odczytał lekko się uśmiechnął, a następnie napisał coś piórem.

,,Możliwe, ale skąd to pytanie y/n?"

,,Po prostu zastanawiam się. Ciekawe jak wyglądała?"

,,Raczej nigdy się nie dowiemy,  w czasie nie będziemy mogli się cofnąć."

,,Kiedy pojedziemy do ciebie na wakacje, zajrzymy na Nokturn, może tam coś znajdziemy?"

Te wakacje mialam spędzić w Malfoy Manor ze względu na to, że moi rodzice mieli dużo pracy. Nasze rodziny jak później okazało, znały się więc po krótkim spotkaniu, moja mama i mój tata zgodzili się mnie puścić do niego na około dwa miesiące.

,,Pewnie y/ln, już nie mogę się doczekać"

Nawet nie zauważyliśmy jak McGonagall przestała mówić i cały czas patrzyła w naszym kierunku.

-Panie Malfoy proszę oddać kartki. Nie spodziewałam się po was takiego zachowania. Zawsze słuchacie na zajęciach.

☁︎𝒫𝓇ℯ𝒻ℯ𝓇ℯ𝓃𝒸𝒿ℯ/ℋ𝒶𝓇𝓇𝓎 𝒫ℴ𝓉𝓉ℯ𝓇☕︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz