פרק 9

477 13 5
                                    

התנצלותי על האיחור, הייתי בטוחה שהעליתי את הפרק בחמישי, מסתבר שלא :/

*אזהרה*
בפרק הבא סצנת מין מפורטת המומלצת לקריאה מגיל 18 ומעלה, מי שרוצה יכול לדלג לחלק האחרון של הפרק :)

~~~

"אנא אלוהי, עשה שלא אפחד, עשה שלא ארעד במחשבה עלייך. אל לי לירא ממך בהיותך אבי, מלכי, רעי. עשה שכל כוונות ליבי יהיו לטוב, שכל תכנוני רשעים יסורו מדרכי, שכל אדמתי תפרח וענפי הפרדס יניבו פירות מתוקים. היה לי אוזן קשבת אך אל תאלצני למסור נפשי בעדך. כי נתת בי נפש חופשיה, ועתה תן לי לבחור. תן לי למצוא את דרכי גם אם אינה מסומנת על ידיך, גם אם היא סותרת במעט את דרכה. כי זוהי אבי מלכי דרכי שלי, ואפסע בה למורת רוחך אז תן לי לנוע בה בחופשיות." אני מסיים להקריא את השורות בדף ומרים את מבטי אל תחיה. "בטוח את כתבת?"

היא מגחכת וסופקת את כפותיה. "מה אתה חושב שרק אתה כותב?"

אני מנענע בראשי לשלילה. "התוכן."

היא משתתקת ובולעת את רוקה, נשענת לאחור על ספסל האבן. "כן, אני כתבתי."

"את מאמינה באלוהים?" אני שואל ולוקח עוד ביס מהפיצה שלי.

"אתה לא?"

אני לועס למשך כמה שניות. "תראי אני מאמין שיש כח גדול, לא מאמין שאנחנו חייבים להקשיב לו. כמו מה שאת כתבת." אני מחזיר לה את הדף בחזרה. היא מקפלת אותו ומכניסה לחזיה שלה.

"אתה הולך להתנצר?" היא שואלת. "יש הרבה נוצרים שחיים איך שהם רוצים ומאמינים בלהיות בני אדם טובים."

"הנצרות גם היא נגד הומואים וכל זה." אני מזכיר לה.

"מה אכפת לך?" היא שואלת . "אתה רוצה להיות עם גבר?"

"לא שולל את האפשרות." אני מודה. אחרי הלילה הקודם אני לא יכול להתכחש לעובדה שאני נמשך מינית גם לגברים. אם רק הייתי יודע את זה לפני שנה, אם הייתי עובר לחדר בנוכחי שלי לפני הרבה זמן, יכלו להיות לי לילות מעניינים.

תחיה מרימה גבה. "וואלה?"

"וואלה." אני עונה לה בלשונה.

"לא ידעתי." היא ממלמלת.

"גם אני לא." אני מחייך.

"אלקה נוצרייה, והיא שוכבת עם נשים." תחיה מציינת. "היא מאותם אנשים שמאמינים בלהיות טוב, לאהוב את ישו ולהפיץ את אהבתו לעולם במעשים טובים."

"יש בזה משהו." אני מהנהן. "את מעודדת אותי להתנצר?" אני מנסה להבין.

"לא." היא צוחקת. "סתם מציינת עובדה." היא בוהה בי למשך כדקה, בלי לומר מילה. אני מביט בה בחזרה ומשפיל את מבטי מדי פעם.

"איך את אחרי מה שקרה עם ניר?" אני שואל לפתע.

היא מטה את ראשה ימינה ואז שמאלה. "נורא, יותר מדי סקס."

רחוק // 16+ // האנה בי קייWhere stories live. Discover now