Intro

631 48 14
                                    

Top Company ရဲ့ CEO Park Chanyeol။အသက်အားဖြင့်28။Companyမှာတော့ ကြောက်စရာအကောင်းဆုံးပင်။ သူ့ကိုမကြောက်တဲ့သူမရှိ။ ချစ်သူဆိုမထားဖူး။ အလုပ်နဲ့သာအချိန်ကုန်တတ်သူ။ လာကပ်တဲ့မိန်းကလေးမှန်သမျှခါချ။ အလုပ်ကလွှဲ၍ဘာမှစိတ်မဝင်စား။ ဒါပေမဲ့တစ်ချိန်မှာ ကောင်လေးတစ်ယောက်ရဲ့ Sugar daddy ဖြစ်ဖို့အကြောင်းဖန်လာတဲ့အခါ...
အဲ့sugar daddy ဖြစ်လာတာကလည်း သူ့ဖက်ကပဲ့အစပြုတာပင်။ တစ်နည်းအားဖြင့် ထိုကောင်လေးကိုသူစစိတ်ဝင်စားခဲ့သည်ပေါ့လေ....

Park Chanyeol...

Youth Company ရဲ့အမွေဆက်ခံသူ Do Kyung Soo။ အမွေဆက်ခံဖို့ပဲ့ရှိသေးတာပါ။ တက္ကသိုလ်ကျောင်းသားသာရှိသေးသည်။ အသက်အားဖြင့် 20။ စပ်စလူးစိန်။ ပြဿနာကိုမီးခွက်ထွန်းပြီးရှာတတ်သူမဟုတ်ပေမဲ့ ပြဿနာကသူ့ဆီလာရင်မရှောင်ဘဲ ရောပါသွားတတ်သူ။ မိန်းကလေးတွေကိုမပတ်သက်တတ်ပေ။ တစ်နေ့မှာ လူတစ်ယောက်နဲ့ဆုံရပြီး ထိုလူရဲ့ နည်းမျိုးစုံနဲ့ flitခြင်းကိုအချိန်ပြည့်ခံနေရတတ်သည်။ ထိုလူကြောင့် စပ်စလူးထတတ်တဲ့သူ့အကျင့်တွေပါပျောက်လာသလိုလို။ ထိုလူကတစ်ချိန်ကျသူ့ရဲ့ sugar daddyဖြစ်လာမည်ကိုတော့ သူလုံးဝမထင်ထားခဲ့ပေ......

Do Kyung Soo

-------------------------------------

အချီအကြွေးတွေများလာပြန်ပြီနော်😆
ေမျှာ်လင့်ပေးနေကြမယ်မလားဟင်😘


Top Company ရဲ႕ CEO Park Chanyeol။အသက္အားျဖင့္28။Companyမွာေတာ့ ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆုံးပင္။ သူ႕ကိုမေၾကာက္တဲ့သူမရွိ။ ခ်စ္သူဆိုမထားဖူး။ အလုပ္နဲ႕သာအခ်ိန္ကုန္တတ္သူ။ လာကပ္တဲ့မိန္းကေလးမွန္သမွ်ခါခ်။ အလုပ္ကလြှဲ၍ဘာမွစိတ္မဝင္စား။ ဒါေပမဲ့တစ္ခ်ိန္မွာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ Sugar daddy ျဖစ္ဖို႔အေၾကာင္းဖန္လာတဲ့အခါ...
အဲ့sugar daddy ျဖစ္လာတာကလည္း သူ႕ဖက္ကပဲ့အစျပဳတာပင္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ထိုေကာင္ေလးကိုသူစစိတ္ဝင္စားခဲ့သည္ေပါ့ေလ....

Park Chanyeol...

Youth Company ရဲ႕အေမြဆက္ခံသူ Do Kyung Soo။ အေမြဆက္ခံဖို႔ပဲ့ရွိေသးတာပါ။ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားသာရွိေသးသည္။ အသက္အားျဖင့္ 20။ စပ္စလူးစိန္။ ျပႆနာကိုမီးခြက္ထြန္းၿပီးရွာတတ္သူမဟုတ္ေပမဲ့ ျပႆနာကသူ႕ဆီလာရင္မေရွာင္ဘဲ ေရာပါသြားတတ္သူ။ မိန္းကေလးေတြကိုမပတ္သက္တတ္ေပ။ တစ္ေန႕မွာ လူတစ္ေယာက္နဲ႕ဆုံရၿပီး ထိုလူရဲ႕ နည္းမ်ိဳးစုံနဲ႕ flitျခင္းကိုအခ်ိန္ျပည့္ခံေနရတတ္သည္။ ထိုလူေၾကာင့္ စပ္စလူးထတတ္တဲ့သူ႕အက်င့္ေတြပါေပ်ာက္လာသလိုလို။ ထိုလူကတစ္ခ်ိန္က်သဴ႕ရဲ႕ sugar daddyျဖစ္လာမည္ကိုေတာ့ သူလုံးဝမထင္ထားခဲ့ေပ......

Do Kyung Soo

-------------------------------------

အခ်ီအေႂကြးေတြမ်ားလာျပန္ၿပီေနာ္😆
ေမျှာ်လင့်ပေးနေကြမယ်မလားဟင်😘

💖✨💎SUGAR DADDY✨💎💖Where stories live. Discover now