9(U/Z)

188 30 2
                                    

သူ့ကျေးဇူးလို့ပဲ့ပြောရလေမလား Zhang Yixingမှာ ယောက္ခမလောင်းတို့ရဲ့ အလေးပေးခြင်း အမြင်ကောင်းမြင်ခံရခြင်း တွေရရှိတယ်..

တစ်ခုတော့ကျန်သေးပါတယ် Jun Myeonနဲ့တော့အခုထိမရေမလည်ဆက်ဆံရေးသာရှိသေးတယ်တဲ့လေ...

ဒါပေမဲ့သူရော သူကတော့ ဒီတိုင်းပဲ့အူလည်လည်ပဲ့ပေါ့..ချစ်သူဆိုပေမဲ့ သကြားဖေဖေဆိုတော့လည်း ဘေဘီတောင်းမဲ့အရာတွေကိုထိုင်းစောင့်နေတယ်..ဒါပေမဲ့သူ့အတွက်ကျတော့ ဘာမှမဟုတ်ဘူးလေနော်..

ဘာလိုချင်လဲကားလိုချင်လား ရတယ် သူပိုင်တဲ့ car showroom မှာကြိုက်တဲ့တစ်ကားရွေးခဲ့လိုက်..လက်ထဲက black carkတိုင်းက ဘေဘီ့အတွက်ပဲ့..

အိမ်လိုချင်လားရတယ် ကြိုက်တဲ့မြေနေရာပြော တစ်လအတွင်းပြီးအောင်ဆောက်ခိုင်းမှာ... ဘာလို့ချင်သေးလဲအကုန်ပေးရမှာ..ကောင်းကင်ကကြယ်ကိုခူးဆွတ်ခွင့်ရမယ်ဆိုရင်တောင်အခုချက်ချင်းအာကာသထဲသွားပြီး ကြယ်ကိုခူးဆွတ်ပေးခဲ့မှာ...

အတွေးတွေကတော့ရွှေမန်းပဲ့..သူ့ကအတွေးနဲ့သာပျော်နေတာ လက်တွေ့မှာက သူ့ဘေဘီကသူ့ဆီကတစ်ခုခုတောင်းဖို့နေသာသာ သူ့အတွက်ကိုပဲ့ပေးနေတာ..ဥပမာ အပြင်သွားဖြစ်တာတို့ဆိုရင်သူ့အတွက် necktie တွေဝယ်ပေးခဲ့တာတွေ ဘောပင်အလှလေးတွေရော...အဲ့တာဆိုတော့ အမ်းချင်ပေမဲ့မအမ်းရတဲ့ဘဝလေပါ....

(သနားစရာပတ်ချန်းဘဝ)
.
.
.
.
.
.
.
.
ဒီနေ့က Kyung Soo သူ့သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ တွေ့ဖို့ကော်ဖီဆိုင်လေးမှာထိုင်စောင့်နေသည်။ စောင့်နေရင်း ဆိုင်ရဲ့အပြင်အဆင်ကိုလည်းကြည့်ရင်းပေါ့...ဒါပေမဲ့ နားထဲရောက်လာတာက Jun နဲ့ Baekရဲ့တစ်ဖက်လူကိုရန်တုံ့ပြန်သံ..

သူလည်းအခြေအနေအစုံသိရအောင်အနားကပ်သွားတော့ သူ့သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်ကိုရန်တွေ့နေသော..လူမိုက်လို့ပြောရမဲ့ လူတစ်စု..ဘယ်ကစလဲမသိပေမဲ့သေချာပေါက်သူ့သူငယ်ချင်းတွေအမှားမဟုတ်လောက်..ဘာလို့လဲဆိုတော့ Junရဲ့ shirtဟာ ကော်ဖီခွက်တွေနဲ့ပေကျန်လို့ပင်။

သူလဲဒီလိုရပ်မကြည့်နိုင်တဲ့အဆုံး ဝင်ပါလိုက်သည်။

"ဒီမှာခင်ဗျားတို့ဘာလို့ကျုပ်သူငယ်ချင်းကိုရန်လာရှာနေတာလဲ"

💖✨💎SUGAR DADDY✨💎💖Where stories live. Discover now