Her zamanki gibi istediğim bir hayatı yaşadığımı içimden kendime tekrarlayıp duruyordum ki servisin geldiğini gördüm. Kulaklığımın tekini çıkarıp tam önümde durmasını bekledim. Geldiğinde binip servisçi abiye selam verdim ve yerime oturdum. Corona sebebiyle herkesin belirli bir yeri vardı.Bu arada tam da işim yokken size kendimi tanıtayım. Ben Ekim 15 yaşındayım ve 10. Sınıfa gidiyorum. Ortaokulda iken sosyal biri olsam da lisede pek güvenebileceğim kişiler ile karışılaşamadım dolayısıyla pek tanıdığım kişi yok. Bunlar beni kurgusal karakterlere olan ilgimi sanki az imiş gibi daha da arttırmama sebep oldu. Ama şikayetçi olduğumu söylemiyorum çünkü onlar beni üzemez kıramaz sadece hayallerimle beni mutlu ederler. Bu da bir nevi sonsuz güvenliktir.
Ancak shifting bunu biraz çelişkiye düşürüyor. Evet shifting. Yaklaşık 2,5 yıldır Harry Potter hayranıyım ve Draco'dan hoşlanıyorum. Evet hoşlanıyorum, aşığım diyemem çünkü aşkın beni biraz aştığını düşünüyorum. İnanmıyorum değil yani. Her neyse. Yaklaşık olarak. 8 aydır da shifting deniyorum. Ve zamanını bilmesem de uzun zamandır şu bir zamanlar sosyal medya da ünlü olan başka evrene mektup yazma olayını yapıyorum. Dediklerine göre mektubunu yazıyorsun ve onu yakarsan başka bir evrendeki istediğin kişiye gidiyormuş. Tabii ki yalan ama içini dökmek için güzel oluyor. Her neyse konumuz bu değil. Kafam sürekli karışıyor ,konu dağılıyor üzgünüm.
Okula geldiğimiz için servis durduğunda oturduğum yerden kalktım ve sakince merdivenden indim. Kafamı kaldırdığımda bir cismin buraya yaklaştığını gördüm. Bir insan pardon. Çok hızlı geliyor da. Hatta galiba birazdan üstüme atlayacak.
"YEEYYY"
İrem'i anlatmayı unutmuş olabilirim. İrem benim okulda tanışık olduğum sayılı kişilerden biri. O da benim gibi shifting denemek istiyor. Ama Harry Potter izlememiş birisi yani shiftlenmek istediği yer Teen Wolf evreni. Ben de Teen Wolf'u izlemedim. O yüzden ona Harry Potter izlettiremiyorum.
Bugün ona eski scriptlerimi uzun yalvarışları sonunda getirdiğim için ayrı bir yalakalık yapacağı girişinden belli olsa da ona gülümseyip bende ona sarıldım.
"Sakin ol good girl."
Benden ayrılıp büyülenmiş gibi baktı.
"Timotheé gibi söyledin şimdik..."
Gülümseyip heyecanlandım.
"Gerçekten mi?"
Bir anda yüzünü düzleştirip gözlerime baktı.
"Hayır sadece good girl dedin söyleyişin bile aynı değildi ama olsun."
Hevesimi kursağımda bırakmasına dirsek atarak karşılık verirken yürümeye başladım. Hemen yanıma gelip tekrar yalakalık yaparken ki suratını yüzüne yerleştirdi.
"Eee umarım bir şeyleri getirmeyi unutmamışsındır."
Ona yandan bir bakış attım.
"Hepsini bir günde getirmemi beklememişsindir umarım. Bütün scriptlerimle iken bir aramada yakalanmak isteyeceğim son şey..."
"Olsun sen bir tane de olsa getirmiş ol da."
"Ne yapacaksın aynısını mı kopyalayacaksın."
"Hayır neler gerekli olduğuna bakacağım."
Ona göz devirdim. Beni takmayıp konuşmaya devam etti.
"Bugün hangisini getirdin?"
"Hatırlamıyorum bu en son yaptıklarımdan 3. Sırada ve tek hatırladığım savaş sahnesinde olduğu."
Bana düşünürmüş gibi baktı. Anlamadığını anlayıp konuştum.
"Son film/kitap yani."
Bu sefer daha anlamlı gözlerle bana bakıp kendi sınıfının tarafına doğru döndü.
"Tamam güzellik teneffüste yanına gelirim bakarız."
Bana göz kırpıp sınıfına girdiğinde gülümsedim. Ancak bir çocuğun bana çarpması ile kendime geldim. Tam yere düşecekken bir kolun beni tutması ile düşmekten son anda kurtuldum. Beni tutan kişinin bay sarışın mavi gözlü dracoya benzeyen çocuk olduğunu görünce biraz şaşırsam da teşekkür edip sırama oturmaya gittim. Çantamı sıramın üstüne koyup sandalyeye oturdum.
Edebiyat hocamızın girmesiyle pek ilgimi çekmeyen dersi uyuyarak geçirmeye karar verdim. Kafamı yana çevirip kollarımla başımı destekleyip sıraya yattığımda yan tarafımda oturanın sarışın çocuk olduğunu fark ettim. Yer değiştirmişti. Ona bir kaç saniye baktığımda uykusunu alamamış gözlerim daha fazla dayanamadı ve gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.
543 kelime
12/12/2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Know?|Draco Malfoy
Fanfiction-"Biliyor musun?Her şeyi mi?" #script 🥇 #shifting 🥇 #tomfelton 🥉